هانیتی براتس لورن بوبرت در جریان ضربه داغ بعد از روز دوم Speaker Chaos

کارلسون مونولوگ خود را با این ادعا آغاز کرد که اکثریت طرفدار مک کارتی «از تهدید و ترس برای وادار کردن مردم به حمایت از او استفاده می‌کنند».

«هرکسی که با کوین مک کارتی، یکی از جانشینان او امروز توضیح داد، مخالف است، «دشمن» است. [and] کارلسون ظاهراً به نقل از نماینده دن کرنشاو (R-TX) گفت: “یک تروریست”.

مک کارتی 202-3 رای دارد. طرف شما 20 دارد. بنابراین، اگر قرار است از کلمات شما، روش شناسی و ریاضیات شما استفاده کنم، آیا وقت آن نرسیده است که شما آن را جمع کنید و طرف شما آن را با توجه به اینکه او بیش از 200 و شما دارد آن را جمع کنید. 20 دارید؟” هانیتی پرسید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اخبار فاکس

مصاحبه بلافاصله زمانی که بوبرت گفت که ناامیدی هانیتی را درک می کند، بحث برانگیز شد و باعث شد مجری فاکس اصرار کند که او اصلاً ناامید نیست.

رفت و آمدهای داغ، میزبانان پربیننده فاکس نیوز را در قلمروی نادری روبروی یکدیگر قرار داد – در حالی که تاکر کارلسون فقط یک ساعت قبل از آن به نظر می رسید که سهم خود را با بوبرت و شرکتش در میان بگذارد.

بوبرت سپس تکرار کرد که از مک کارتی حمایت نخواهد کرد.

اخبار فاکس

شان هانیتی، مجری فاکس نیوز، روز چهارشنبه در یک بحث داغ با نماینده لورن بوبرت (R-CO) در مورد این که چرا او و تعدادی از همکارانش در کنار نماینده کوین مک کارتی (R-CA) به عنوان رئیس مجلس نمایندگان متحد نمی شوند، شرکت کرد.

هانیتی گفت: “من از پاسخ ندادن شما به یک سوال ناامید هستم.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بوبرت سپس در رابطه با آمار آرا مدعی شد: «بیشتر برای ما وجود دارد تا مخالف ما» زیرا برخی از اعضایی که به مک‌کارتی رای داده‌اند منتظر «غار» شدن او هستند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.