نیک سیریانی و همسرش بر سر خانه ساوت جرسی در دادگاه پیروز شدند. این چیزی است که اتفاق افتاده است

آنها همچنین خواستار بازپرداخت 100000 دلار سپرده خود شدند.

یک قاضی ایالتی در مونت هالی اخیراً متوجه شد که سیرانی و همسرش برت، زمانی که از بستن خانه 2.3 میلیون دلاری در مورستاون خودداری کردند، قراردادی را نقض نکردند.

قاضی: مربی و همسر عقاب

این خانه بعداً به خریدار دیگری با قیمت 350000 دلار کمتر از پیشنهاد سیریانیس فروخته شد.

جیم والش خبرنگار ارشد Courier-Post، Burlington County Times و Daily Journal است.

قاضی خاطرنشان کرد: «قبل از اجرای قرارداد فروش» به خریدار درباره ROFR گفته شد.

فیکری در یک تصمیم خلاصه در ماه گذشته گفت که شکست در حذف ROFR به درخواست سیریانیس “تأیید کرد که (LLC) قادر به ارائه مالکیت به ملک “بدون هرگونه ادعا یا حقوق دیگران” نبود.

بیشتر: به دنبال فصل آیندهJalen Hurts ایگلز را برای همیشه تغییر داد. فقط این می تواند او را از شانس دیگری در سوپربول باز دارد

سیریانی ها به حضور ROFW اشاره کردند که در 31 مارس از بسته شدن خودداری کردند و سپس نامه ای برای فسخ قرارداد در 13 آوریل ارسال کردند.

درگیری دادگاه بر سر خانه مورستون

قاضی دادگاه عالی، اریک فیکری، همچنین به فروشنده احتمالی خانه دستور داد که مبلغ 100000 دلار سپرده را به سیریانیس بازگرداند.

راجرز همچنین گفت که شرایط این ماده “مبهم و مبهم است و به خوبی می تواند به محض تلاش خریداران برای فروش ملک منجر به دعوی قضایی شود.”

اما یک وکیل LLC گفت که او به تصمیم فیکری اعتراض خواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در Cherry Hill Courier-Post منتشر شد: نیک سیرانینی سرمربی Eagles و همسرش برنده اختلاف خانگی مورستون شدند.



منبع

فرزندان برک و تراست قبل از تاریخ بسته شدن سیریاننی از حقوق خود چشم پوشی کردند، اما این ماده در سند باقی ماند.

سیریانی ها قراردادی را برای خرید خانه در 6 فوریه 2021 امضا کردند، مدت کوتاهی پس از اینکه مربی از ایندیاناپولیس کلتس به خدمت گرفته شد.

بردلی ال میچل از لاورنسویل، وکیل دادگستری، روز دوشنبه گفت: «موکل من با احترام با تصمیم دادگاه بدوی مخالف است و مشتاقانه منتظر فرصتی است تا این موضوع دوباره مورد بررسی و تصمیم دادگاه استیناف قرار گیرد.

چه چیزی اشتباه پیش رفت؟

در یک ادعای متقابل، Siriannis “ناتوانی LLC در انتقال عنوان قابل فروش آزاد و پاک از حقوق دیگران” را مقصر دانست.

یکی از مالکان قبلی، هاروی برک، در سال 2010 این ماده را در سند قید کرد. به پسر و دختر برک، و همچنین اعتماد خانواده، این حق را می داد که با پیشنهاد خریدار “برای هر گونه انتقال در آینده” خانه مطابقت داشته باشند.

وکیل سیریانی می گوید سند دارای نقص است

هر یک از طرفین طرف دیگر را به نقض قرارداد فروش خانه ای به مساحت 7800 فوت مربع که در زمینی به مساحت تقریبا دو جریب قرار دارد، متهم می کند. طبق لیست های آنلاین، این خانه شامل شش اتاق خواب و شش و نیم حمام است.

LLC در 15 آوریل 2021 شکایت کرد و استدلال کرد که سیریانی ها قرارداد را با ناکامی در بستن خرید و با تلاش برای فسخ قرارداد نقض کرده اند.

این مشکل چند هفته قبل از تاریخ بسته شدن 31 مارس به وجود آمد، زمانی که جستجوی عنوان نشان داد که سند خانه شامل حق تقدم است.

فیکری دریافت که مالک ملک، 771 Allison Court LLC، خودش قرارداد با مربی و همسرش را زیر پا گذاشته است.

لنس راجرز از آردمور، وکیل زن و شوهر، این بدان معناست که اگر خانه توسط سیریانی ها خریداری شود، «نمی توان با قطعیت به فرزندان آنها وصیت کرد، و یا بدون رضایت دارندگان ROFR، نمی توانست آزادانه به شخصی که آنها انتخاب می کنند، منتقل شود». در دعوای متقابل گفت.

تصمیم او در ماه گذشته همچنین به LLC که توسط مشاور املاک جفری اشنایدر اداره می‌شد دستور داد تا هزینه‌های متحمل شده در طول فرآیند خرید خانه را به سیریاننی‌ها بازپرداخت کند.

قاضی گفت که سیریانی ها را از تعهد بستن معامله رها کرد.

مونت هالی – نیک سیریانی ممکن است سوپربول را باخته باشد اما سرمربی فیلادلفیا ایگلز در دادگاه ساوت جرسی برنده شد.