نیویورک قانون کمپوست سازی انسانی را تایید می کند. ششمین ایالت در ایالات متحده که این کار را انجام می دهد

گورستان حفاظت شده طبیعی به مساحت 130 هکتار (52 هکتار) که بین زمین های جنگلی حفاظت شده قرار گرفته است، دفن های طبیعی و سبز را ارائه می دهد که زمانی است که می توان جسد را در یک ظرف زیست تخریب پذیر و در یک قبر قرار داد تا به طور کامل تجزیه شود.

کتی هوچول فرماندار دموکرات روز شنبه قانونی را برای قانونی کردن کاهش طبیعی ارگانیک، که عموماً به عنوان کمپوست انسانی شناخته می شود، امضا کرد و نیویورک را به ششمین ایالت در کشور تبدیل کرد که این روش دفن را مجاز می کند.

او افزود: «این قطعاً با کاری که ما انجام می‌دهیم مطابقت دارد.

او گفت: «این یک حرکت است» در میان آگاهان محیط زیست.

او افزود: “من متعهد هستم که بدنم کمپوست شود و خانواده ام این را می دانند.” اما من دوست دارم این اتفاق در نیویورک جایی که من زندگی می کنم رخ دهد نه اینکه خودم را به سراسر کشور حمل کنم.

میشل منتر، مدیر قبرستان طبیعی گرین اسپرینگز، گورستانی در مرکز نیویورک، گفت که این مرکز “به شدت” روش جایگزین را در نظر خواهد گرفت.

اسپاد گفت: “سوزاندن از سوخت های فسیلی استفاده می کند و خاکسپاری از زمین های زیادی استفاده می کند و ردپای کربن دارد.” برای بسیاری از مردم تبدیل شدن به خاکی که می توان آن را به باغ یا درخت تبدیل کرد بسیار تأثیرگذار است.»

اما همه با این ایده موافق نیستند.

او گفت: «بدن انسان زباله‌های خانگی نیست و ما معتقد نیستیم که این فرآیند با استاندارد رفتار محترمانه با بقایای زمینی ما مطابقت دارد.

کاترینا اسپید، بنیانگذار Recompose، یک خانه خاکسپاری سبز با خدمات کامل در سیاتل که کمپوست انسانی را ارائه می دهد، گفت که این یک جایگزین برای افرادی است که می خواهند وضعیت بقایای خود را با نحوه زندگی خود هماهنگ کنند.

نتیجه نهایی یک یارد مکعب انبوه اصلاح خاک با مواد مغذی است که معادل حدود 36 کیسه خاک است که می تواند برای کاشت درختان یا غنی سازی زمین های حفاظت شده، جنگل ها یا باغ ها استفاده شود.

این روند به این صورت است: جسد متوفی به همراه مواد گیاهی مانند خرده‌های چوب، یونجه و کاه در یک ظرف قابل استفاده مجدد قرار می‌گیرد. مخلوط ارگانیک زیستگاه مناسبی را برای میکروب‌های طبیعی ایجاد می‌کند تا کار خود را انجام دهند و در مدت یک ماه به سرعت و به طور موثر بدن را تجزیه کنند.

___

برای مناطق شهری مانند شهر نیویورک که زمین محدود است، می توان آن را به عنوان یک جایگزین دفن بسیار جذاب دید.

دنیس پوست، مدیر اجرایی این سازمان، در بیانیه‌ای گفت: «فرآیندی که برای بازگرداندن خرده‌های سبزیجات به زمین کاملاً مناسب است، لزوماً برای بدن انسان مناسب نیست».

ایالت واشنگتن اولین ایالتی بود که در سال 2019 تولید کمپوست انسانی را قانونی کرد، پس از آن کلرادو و اورگان در سال 2021 و ورمونت و کالیفرنیا در سال 2022 قرار گرفتند.

آلبانی، نیویورک (AP) – هوارد فیشر، یک سرمایه گذار 63 ساله که در شمال شهر نیویورک زندگی می کند، آرزوی زمانی دارد که بمیرد. او می‌خواهد که بقایای او در ظرفی گذاشته شود، توسط میکروب‌های کوچک شکسته شود و به خاک غنی و حاصلخیز تبدیل شود.

از نظر فیشر، این روش جایگزین و سبز دفن با دیدگاه فلسفی او درباره زندگی همسو است: زندگی به روشی آگاهانه از نظر محیطی.

کنفرانس کاتولیک ایالت نیویورک، گروهی که نماینده اسقف‌ها در این ایالت است، مدت‌هاست با این لایحه مخالفت کرده و روش دفن را “نامناسب” خوانده است.

شاید بقایای کمپوست شده او را بتوان بیرون از خانه خانوادگی در ورمونت کاشت، یا شاید بتوان آنها را در جای دیگری به زمین بازگرداند. فیشر گفت: «هر کاری که خانواده من پس از اتمام کار با کمپوست انتخاب کنند، به آنها بستگی دارد.

او گفت: “هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا مردم را از آسترهای بتنی و تابوت های فانتزی و مومیایی کردن دور کنیم، باید انجام دهیم و از آن حمایت کنیم.”

میسون خان یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. میسون خان را در توییتر دنبال کنید: twitter.com/MaysoonKhan.





منبع