نوجوانان متهم به تیراندازی مرگبار در مدرسه محاکمه جداگانه می شوند

قاضی با جدا کردن محاکمات موافقت کرد اما درخواست برای به تعویق انداختن محاکمه والز را که قرار است از اول ماه مه آغاز شود، رد کرد. تاریخ محاکمه توکس تعیین نشده است.

برنامه Starts Right Here در فوریه با امنیت بیشتر بازگشایی شد. Keeps، یک فعال و خواننده رپ که نامش ویل هلمز است، با وجود بهبودی از زخم‌های گلوله به لگن و دست راست خود، به مدرسه بازگشته است.



منبع

والز متهم به تیراندازی به دانش‌آموزان و زخمی کردن ویل کیپس است که مدرسه را تأسیس کرده است. سپس والز با ماشینی که توکس رانندگی می کرد مدرسه را ترک کرد.

DES MOINES، آیووا (AP) – دو نوجوان آیووا متهم به تیراندازی در مدرسه Des Moines به طور جداگانه محاکمه خواهند شد تا یکی از نوجوانان بتواند در دفاع از دیگری شهادت دهد.

یک قاضی این هفته حکم داد که محاکمه پرستون والز 18 ساله و براوون توکس 19 ساله باید از هم جدا شود تا والز بتواند توسط وکلای مدافع توکس برای شهادت فراخوانده شود.

وکلای توکس به دنبال جدا کردن محاکمات در جلسه قبلی بودند. آنها خاطرنشان کردند که والز گفته است که توکس در تیراندازی شرکت نداشته است. وکلای توکس از والز می خواهند که در دفاع از توکس شهادت دهد و خواستار محاکمه های جداگانه شدند تا چنین شهادتی امکان پذیر باشد.

هر دو نوجوان متهم به قتل درجه یک، اقدام به قتل و مشارکت باند جنایی در تیراندازی دانش آموزان جیونی دامرون، 18 ساله، و رشاد کار، 16 ساله، در 23 ژانویه در یک مدرسه جایگزین برای دانش آموزان در معرض خطر به نام از همین جا شروع می شوند، هستند. .