نوارهای صوتی جدیدی از سناتور لیندسی گراهام به بیرون درز کرده است که می گوید ترامپ «خیلی زیاده روی کرده» و «بازی تلویزیونی را انجام می دهد»، در حالی که بایدن را «بهترین فرد» پس از 6 ژانویه می خواند.

شنیده می شود که گراهام می گوید: «شاید او بهترین فرد برای داشتن باشد. منظورم این است که چقدر می توانید از جو بایدن عصبانی شوید؟

سپس از او پرسیده شد که آیا بایدن به تحقق این امر کمک کند، که گراهام گفت: “کاملا”.

گراهام به عنوان متحد سرسخت رئیس جمهور سابق شناخته شده است. با این حال، گراهام ممکن است دیدگاه پیچیده تری نسبت به ترامپ داشته باشد. در کتاب جدید برنز و مارتین به نام «این نمی‌گذرد»، آن‌ها ادعا می‌کنند که گراهام تهدید کرده است که در جریان شورش‌های کنگره آمریکا متمم 25 را برای برکناری ترامپ از سمت خود به کار خواهد گرفت. ترامپ بعداً گراهام را به سخره گرفت و او را یک «سناتور مترقی» از کارولینای جنوبی» در یک شام جمع آوری کمک مالی در ماه مارس در مار-آ-لاگو خطاب کرد.

صدای جدیدی از سناتور لیندسی گراهام درز کرده است که احساسات خود را نسبت به بایدن و ترامپ فاش می کند.

  • گراهام همچنین علناً از ترامپ به دلیل شناور کردن احتمال عفو برای آشوبگران کنگره انتقاد کرده و ایده ترامپ را “نامناسب” خوانده است. این امر سپس باعث شد که ترامپ گراهام را یک RINO خطاب کند که توهین حزب جمهوری خواه به معنای “فقط جمهوریخواه به نام” است. این اصطلاح اغلب علیه منتقدان ترامپ مانند نمایندگان جمهوری خواه، لیز چنی و آدام کینزینگر استفاده شده است.

    لیندسی گراهام، چپ، و دونالد ترامپ، راست.

    همچنین شنیده می‌شود که گراهام در نوار دیگری از ترامپ انتقاد می‌کند و می‌گوید او «بازی تلویزیونی را انجام می‌دهد» و «خیلی زیاده‌روی کرده است».

  • در مصاحبه‌ای پس از شورش در کاپیتول، شنیده می‌شود که گراهام می‌گوید فکر می‌کند بایدن «بهترین فردی» است که می‌توان داشت.

  • گراهام احتمالاً به بخشی از سخنرانی ترامپ در 6 ژانویه 2021 در Ellipse اشاره می کرد، زمانی که ترامپ پیشنهاد کرد که حامیانش “جهنم اولیه” را از کسانی که برای براندازی انتخابات مبارزه نمی کنند، انتخاب کنند.

    گراهام گفت: «او بازی تلویزیونی را انجام می‌دهد و در اینجا زیاده‌روی کرد. “آن تجمع کمکی نکرد، صحبت کردن در مورد انتخاب لیز (چینی) مقدماتی. او حس انتقام را ایجاد کرد.”

    در دومین نوار صوتی پخش شده در سی ان ان، گراهام در مصاحبه ای پس از شورش می گوید که فکر می کند ترامپ “اشتیاق را اشتباه ارزیابی کرده” و از اقدامات رئیس جمهور سابق انتقاد می کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • Source link

    این نوارها در جریان مصاحبه با خبرنگاران نیویورک تایمز، الکس برنز و جاناتان مارتین، در شبکه سی ان ان “اندرسون کوپر 360” پخش شد. مارتین در 6 ژانویه مستقیماً پس از شورش با گراهام مصاحبه کرد و سناتور به صراحت در مورد جو بایدن رئیس جمهور منتخب وقت و رئیس جمهور سابق ترامپ صحبت کرد.

    سناتور لیندسی گراهام در نوارهای صوتی جدیدی شنیده می‌شود که از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از شورش کنگره انتقاد می‌کند و می‌گوید ترامپ «بازی تلویزیونی» را انجام می‌دهد و «بیش از حد» پیش می‌رود.گتی ایماژ

    • گراهام گفت: “لحظه هایی مانند این تنظیم مجدد. مردم آرام خواهند شد. مردم خواهند گفت، “من نمی خواهم با آن ارتباط برقرار کنم.” “این یک گروه در یک گروه است. این چه کاری انجام می دهد، برای مدتی اثر تجمعی خواهد داشت، (سپس) کشور می گوید “ما بهتر از این هستیم.”

      در اولین کلیپ صوتی، گراهام گفت که فکر می‌کند همه از این وضعیت قوی‌تر بیرون خواهند آمد.

      نوارهای صوتی جدیدی از سناتور لیندسی گراهام، یکی از متحدان شناخته شده ترامپ، در انتقاد از ترامپ و تمجید از بایدن پس از شورش کنگره در 6 ژانویه منتشر شده است.