نمایندگان بومن، اوکاسیو-کورتز سانتوس را به باد انتقاد گرفتند، گرین فریاد استیضاح بایدن داد

گرین – که این هفته مقالاتی را برای استیضاح علیه متیو گریوز، دادستان ناحیه کلمبیا، کریستوفر رای، مدیر اف بی آی، مریک گارلند، دادستان کل و الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا ارائه کرده است – به زودی شعار “استیضاح بایدن” را آغاز کرد.

نماینده جمال بومن، DN.Y.، چپ، و Marjorie Taylor Greene، نماینده R-Ga.، پس از اینکه بومن، نماینده جورج سانتوس، RN.Y، که در حال صحبت با خبرنگاران بود فریاد زد، روی پله‌های کاپیتول بحث می‌کنند. به دنبال تلاش برای اخراج او از مجلس، در واشنگتن، چهارشنبه، 17 می 2023.

درگیری چهارشنبه شب به دنبال قطعنامه دموکرات ها برای برکناری سانتوس از کنگره به کمیته اخلاق مجلس نمایندگان انجام شد.

سانتوس نسبت به این اتهامات اعتراف کرد که بیگناه است و قول داد که «با شکار جادوگر بجنگد» و نام خود را پاک کند، اما نمایندگان همکار او در مجلس نمایندگان این کار را آسان نمی کنند.

در اوایل سال جاری، بومن در داخل ساختمان کنگره با نماینده توماس ماسی، آر-کی، در مورد کنترل اسلحه پس از تیراندازی در نشویل در یک مسابقه فریاد زد.

او گفت: «دیگر نه QAnon، نه MAGA، نه مزخرف سقف بدهی.

او گفت: “من نمی توانم به شما بچه ها خطاب کنم، زیرا یک عضو دیوانه اینجا وجود دارد، بنابراین من راه می روم.”

بومن به او گفت که در مورد اسلحه کاری انجام دهد و گرین به او گفت که مرز را ببندد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: چرا نماینده جمال بومن پس از سانتوس با مارجوری تیلور گرین بحث کرد



منبع

باومن بالای مجموعه خبرنگارانی که میکروفون و تلفن همراه را جلوی سانتوس فشار می‌دهند، گفت: «نیویورک‌ها به بهتری نیاز دارند.

پوشش قبلی: جورج سانتوس، نماینده مجلس، نسبت به 13 فقره اتهام از جمله کلاهبرداری، دروغ گفتن به کنگره بی گناه است.

در جدیدترین درگیری سیاسی که با نماینده جورج سانتوس از RN.Y روبرو شد، تهاجم از جانب هموطنان نیویورکی در کنگره و دفاع از جانب مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا صورت گرفت.

“او را بیرون کن! او باید برود!” بومن در حالی که خبرنگاران سعی می کردند با سانتوس در خارج از ساختمان کنگره مصاحبه کنند فریاد زد.او به فریاد زدن در مورد سوالات رسانه ها ادامه داد و از سانتوس خواست استعفا دهد و “قدری وقار” داشته باشد.

سانتوس به خبرنگاران گفت که به دلیل اینکه همکارانش “اینجا جیغ می زنند” نمی تواند سوالات را بشنود.

نماینده جمال بومن، DN.Y.، چپ، و Marjorie Taylor Greene، نماینده R-Ga.، پس از اینکه بومن، نماینده جورج سانتوس، RN.Y، که در حال صحبت با خبرنگاران بود فریاد زد، روی پله‌های کاپیتول بحث می‌کنند. به دنبال تلاش برای اخراج او از مجلس، در واشنگتن، چهارشنبه، 17 می 2023.

در همین حال، اوکاسیو کورتز به سانتوس می‌گفت: «تو باید بروی. شما باید آن را رها کنید.”

این مسابقه با فریادها عصر چهارشنبه در پله‌های کاپیتول آغاز شد و جمال بومن و الکساندریا اوکاسیو کورتز، نمایندگان دموکرات، پس از کیفرخواست اخیر سانتوس به اتهام کلاهبرداری، پولشویی، سرقت دارایی‌های عمومی و اظهارات نادرست از سانتوس خواستند استعفا دهد. کنگره.