نماینده جمهوری خواه منتقدان را با پیش بینی اینکه برای دونالد ترامپ در حال افزایش است، شگفت زده می کند

ادعای تنی به طور گسترده در توییتر مورد تمسخر قرار گرفت، جایی که بسیاری از منتقدان خاطرنشان کردند که سیستم قضایی چگونه کار می کند:

مربوط…



منبع

ویدیو را اینجا ببینید:

او افزود که دستگیری مورد انتظار ترامپ توسط آلوین براگ، دادستان منطقه نیویورک “بزرگ” است.

نماینده کلودیا تنی (RN.Y.) روز دوشنبه با اظهارنظر خود در مورد اینکه چگونه حداقل یکی از مشکلات حقوقی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ ممکن است به سادگی ناپدید شود، مورد تمسخر قرار گرفت.

تنی گفت: “این واقعاً بدترین سیستم ما است که در اینجا نمایش داده می شود و مایه تاسف است.” اما من فکر می‌کنم که همه اینها تمام خواهد شد، زیرا هیچ راهی نمی‌بینم که آنها واقعاً قصد دارند دونالد ترامپ را برای صدور حکم در دادگاه حاضر کنند، یا منظورم برای کیفرخواست یا هر نوع اتهامی است. ”

تنی که در Newsmax تقویت کننده ترامپ حضور داشت، گفت که اتهامات احتمالی احتمالی ترامپ به دلیل پرداخت پول های غیراخلاقی به بازیگر فیلم های پورن استورمی دانیلز یک پرونده “آشغال” است.

ترامپ روز شنبه مدعی شد که روز سه‌شنبه دستگیر خواهد شد و از هوادارانش خواست که «اعتراض کنند، ملت ما را پس بگیرید».

با این حال جو تاکوپینا، وکیل ترامپ، گفته است که نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 جمهوری‌خواه بدون هیچ مشکلی تسلیم مقامات خواهد شد.

او گفت: «اگر به آن نقطه برسد، از روال عادی پیروی خواهیم کرد،» و افزود: «در مار-آ-لاگو با سرویس مخفی و دفتر منهتن DA بن‌بستی وجود نخواهد داشت.»