نماینده جمهوری خواه بدترین بهانه را برای جرج سانتوس منتخب دروغگو ارائه می کند

“ما چیزهای زیادی برای نگرانی داریم. گام اول این است که این بسته قوانین را انجام می‌دهیم.» گونزالس برای تأیید اینکه آیا معتقد است سانتوس باید به آن پایبند بماند یا خیر، اضافه کرد.

حداقل برخی دیگر از محافظه کاران چندان مشتاق نبودند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

میس افزود: «این یک مشکل است. «اگر ما بگوییم که نمی‌توانیم به چپ‌ها اعتماد کنیم، وقتی آنها حقیقت را می‌گویند، چگونه می‌توانیم به خودمان اعتماد کنیم؟ آمریکایی‌ها شفافیت می‌خواهند، و تنها درسی که من در دی سی آموخته‌ام: اگر دوستی می‌خواهید که بتوانید به او اعتماد کنید، یک سگ بگیرید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

آنا پولساز/گتی

میس همچنین گفت: «کار با کسی که نمی توان به او اعتماد کرد بسیار دشوار است با ملت روبرو شوید. کاملاً واضح است که کل رزومه و زندگی او تا چند روز پیش ساخته شده بود، زمانی که او سرانجام وب سایت خود را تغییر داد.

آنا پولساز/گتی

بر با ملت روبرو شوید، نماینده تونی گونزالس (R-TX) پوچ ترین دیدگاه را داشت و ادعا کرد که ملت باید بیوگرافی کاملا ساختگی سانتوس را با توجه به تمایل خود همکارانش به دروغ پردازی نادیده بگیرد.

دو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان در یک برنامه تلویزیونی یک‌شنبه زمانی که نوبت به جورج سانتوس، نماینده دروغگوی همیشگی می‌رسید، برداشت‌های بسیار متفاوتی را ارائه کردند، که نشان می‌دهد ممکن است این تقلب به این زودی‌ها به جایی نرسد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

نماینده نانسی میس (R-SC) به ریاکاری فزاینده در درون حزب اشاره کرد که در تلاش است تا بفهمد با سانتوس در میان اکثریت کم و چهار کرسی چه کند.

لباس‌های کثیف سانتوس طی هفته‌هایی که از پیروزی او در ناحیه سوم کنگره نیویورک می‌گذرد، با تأخیر پیدا شده، آویزان شده و در یک کمد لباس مستقل جاسازی شده است. نکته اصلی این است که او در مورد همه چیز، از هویت قومی و سابقه کاری تا مدارک تحصیلی و پیشینه خانوادگی، دروغ های زیادی گفته است. اما این همه ماجرا نیست. همانطور که Daily Beast گزارش داده است، او به تازگی با یک زن ازدواج کرده است، علیرغم ادعای این که مدتهاست آشکارا همجنسگرا بوده است، وضعیت زندگی عجیبی را با خواهرش هم اتاقی اش که در معرض اخراج قرار گرفته است، داشته است، ممکن است قوانین مالی کمپین را زیر پا گذاشته باشد، و موارد دیگر.

گونزالس گفت: “ببین، در کنگره تقلب های زیادی وجود دارد. منظورم این است که جورج سانتوس کمترین نگرانی این کشور است.”