نماینده اریک سوالول ضبطی از تهدید مرگ پس از حمله به مارجوری تیلور گرین را به اشتراک می گذارد

بر اساس گزارش 2020 Axios، Fang منطقه خلیج و سیاستمداران آمریکایی از جمله Swalwell را هدف قرار داده است. بنا به گزارش ها، فانگ در یک رویداد جمع آوری کمک مالی برای کمپین انتخاب مجدد سوالول در سال 2014 شرکت کرد و یک کارآموز را برای دفتر خود توصیه کرد.

نماینده اریک سوالول (D-Calif.) روز چهارشنبه یک ضبط صوتی از تهدید نگران کننده ای را به اشتراک گذاشت که گفته بود به دلیل اظهارات نادرست نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Ga) دریافت کرده است.

سبز به توییت پاسخ داد گفت: “به هیچ وجه قرار نیست این اتفاق بیفتد”.

مارجوری دوست دارد نقش قربانی را بازی کند. اما او یک محرک خشونت است. او در کنار این کلیپ صوتی در توییتی نوشت: حملات مداوم او – حتی پس از اینکه FBI گفت من هرگز مظنون به تخلف نبودم – منجر به چنین تماس‌های تهدیدآمیزی شد. این تماس‌گیرنده امروز سه فرزندم را تهدید به مرگ کرد.»

سوالول مورد هدف اطلاعات نادرست جناح راست در مورد روابط گذشته خود با یک مامور اطلاعاتی چینی به نام فانگ فانگ یا کریستین فانگ قرار گرفته است.

گفته می شود فانگ با حداقل دو شهردار غرب میانه رابطه جنسی داشته است. سوالول به داشتن رابطه جنسی با او متهم نشده است.

اوایل چهارشنبه، سوالول داستانی را درباره تعامل با یکی از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به اشتراک گذاشت که زمانی که نماینده کنگره در حال بازدید از ساختمان کنگره آمریکا بود، رخ داد. او گفت مردی بر سر او فریاد زد و سپس به پسرش گفت: “این سوالول است. او در دردسر است. او از ترامپ حمایت نمی کند.

به گزارش اکسیوس، بازرسان فدرال گفتند که آنها در سال 2015 به سوالول در مورد نگرانی های خود هشدار دادند و او بلافاصله تمام روابط خود را با فانگ قطع کرد. او به هیچ گونه تخلف یا انتقال اطلاعات طبقه بندی شده متهم نشده است.

در ضبط، صدای مردی گفت: «هی، ای لعنتی. آیا هنوز هم جاسوس چینی فانگ نیش لعنتی؟ … آخر این هفته به خانه شما می آییم. من تو و آن حرامزاده های جهش یافته کوچولو، فرزندان جهش یافته کوچک تو را می گیرم. ما تو را می گیریم

او در توییتی نوشت: «چون همه ما می‌دانیم که پدران خوبی که از ترامپ حمایت می‌کنند، می‌گویند: «او دموکراتی است که با یک جاسوس چینی هم‌خوابیده است».

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





Source link