نقشه‌ای که میدان زباله‌های تیتان را در رابطه با کشتی غرق شده تایتانیک نشان می‌دهد تا حدی توسط یکی از قربانیان زیربنا به نام پل هنری نارجئولت ایجاد شده است.


نقشه سیاه و سفید اقیانوس که موقعیت کشتی تایتانیک را در گوشه پایین سمت چپ و محل فرضی غرق شدن زیردریایی تیتان را در سمت راست بالا نشان می دهد.

RMS Titanic, Inc

  • RMS Titanic، Inc. نقشه ای از محل فرود زباله های زیردریایی تیتان در رابطه با کشتی غرق شده منتشر کرد.

  • نقشه سونار نشان می دهد که زیردریایی تایتان چقدر به غرق شده تایتانیک نزدیک بوده است.

  • نسخه ای از نقشه تا حدی توسط پل هنری نارگئولت، یکی از قربانیان تایتان ساخته شده است.

یکی از مسافرانی که ماه گذشته در زیردریایی تایتان جان خود را از دست داد، به ایجاد نقشه ای از کشتی غرق شده تایتانیک کمک کرد که اکنون برای نشان دادن نزدیکی کشتی محکوم به فنا به کشتی مسافربری صد ساله در کف اقیانوس استفاده می شود.

شرکتی که حقوق کشتی غرق شده تایتانیک و تمام آثار غرق شده آن را در اختیار دارد، نقشه ای از بستر دریا را در اسناد دادگاهی که روز شنبه ثبت شد منتشر کرد که نشان می دهد گروه های جستجو در کجا بقایای کشتی غرق شده تایتان را کشف کرده اند.

این کشتی اکتشافی ماه گذشته پس از ناپدید شدن در حین شیرجه به قبر تایتانیک با پنج سرنشین منفجر شد.

اولین بار توسط نیویورک تایمز در روز دوشنبه گزارش شد، تصاویر نقشه سونار توسط شرکت RMS Titanic Inc. ایجاد شد و در آخر هفته به عنوان نمایشگاهی در پرونده ای با هدف به روز نگه داشتن دولت در مورد چگونگی شرکت در دادگاه فدرال ثبت شد. کمک به جستجوی تایتان گمشده

به گزارش تایمز، کارشناسان این شرکت نقشه را حاشیه نویسی کردند تا مشخص کنند که این وسیله نقلیه اکتشافی در حال حاضر تا چه حد به کشتی غرق شده ای که به دنبال مشاهده آن بود، قرار دارد.

این نقشه نشان‌دهنده «میدان زباله‌های تیتان» است که در سمت راست کمان تایتانیک قرار دارد. گارد ساحلی قبلاً گفته بود که بقایای تایتان در حدود 1600 فوتی از کمان کشتی پیدا شده است.

در یک تصادف غم انگیز، نقشه تا حدی توسط پل هانری نارژئولت، 77 ساله، کارشناس زیردریایی فرانسوی که نام خود را به عنوان مورخ برجسته تایتانیک بر سر زبان ها انداخت و ماه گذشته در جریان سی و هشتمین شیرجه خود در کشتی غرق شده، در کشتی تایتان جان باخت، تهیه شد. شرکت تایتانیک به تایمز گفت.

جسیکا سندرز، رئیس RMS تایتانیک به تایمز گفت: «بخشی از آن متعلق به او بود.

نارجئولت برای دو دهه برای RMS Titanic، Inc. کار کرد و به این شرکت کمک کرد تا پنج اکسپدیشن را به سمت غرق کشتی تایتانیک برای جمع آوری بیش از 5000 شیء از کشتی هدایت کند. شرکتی که «نمایشگاه تایتانیک: نمایشگاه مصنوعات» را در اورلاندو برگزار می‌کند و مصنوعاتی را که Nargeolet طی سال‌ها جمع‌آوری کرده است، به نمایش می‌گذارد، توسط برخی به عنوان دزدان قبر با فناوری پیشرفتهکاترین لانگ از Insider گزارش داد.

RMS Titanic، Inc. در اسناد دادگاه از کارمند سابق خود با استناد به “دانش بی‌نظیر وی از کشتی غرق شده تایتانیک” ادای احترام کرد.

در سند دادگاه آمده است: “عشق و اشتیاق PH به تایتانیک او را به سمت تایتان کشاند و OceanGate از او به عنوان یک متخصص واقعی استقبال کرد.” “از آنجایی که او مدیر تمام وقت تحقیقات زیر آب RMST بود، شرکت به او اجازه داد تا به عنوان مهمان در اکسپدیشن OceanGate شرکت کند.”

هیئت تحقیقات دریایی گارد ساحلی در حال حاضر در حال بررسی وقایعی است که منجر به انفجار زیردریایی تیتان شد و طبق اسناد دادگاه ظرف 12 تا 18 ماه جلسه عمومی برگزار خواهد کرد. نهادهای دیگری از جمله پلیس سواره سلطنتی کانادا و هیئت ایمنی حمل و نقل کانادا نیز در حال بررسی این حادثه هستند.

RMS Titanic Inc بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع