نامزدهای جمهوریخواه مجلس سنا مهمت اوز، جو اودیا از حمایت از ازدواج همجنسگرایان حمایت کردند.

واشنگتن – بیش از 400 مقام فعلی و سابق جمهوری خواه نامه ای را امضا کرده اند که در آن از سنا خواسته اند تا قبل از رای گیری مورد انتظار در این ماه در این ماه، قانون فدرال حمایت از ازدواج همجنس گرایان را تصویب کند.

حامیان قانون احترام به ازدواج دو حزبی همچنان به دنبال حمایت بیشتر جمهوری خواهان برای این لایحه در سنا هستند. مجلس در ماه ژوئیه با اختلاف زیادی آن را تصویب کرد. سناتورها در حال کار بر روی تغییرات متعددی هستند که محافظه کاران به دنبال آن هستند، از جمله با اطمینان از اینکه این لایحه از روابط چندهمسری یا ازدواج بین بیش از دو نفر محافظت نمی کند و آزادی مذهبی را نقض نمی کند.

ازدواج همجنس گرایان در حال حاضر به دلیل حکم دادگاه عالی در سال 2015 در سراسر کشور قانونی است. اما با توجه به خطر لغو تصمیم گذشته دادگاه با اکثریت محافظه‌کار، دموکرات‌ها برای ایجاد قانونی برای حمایت از حقوق ازدواج همجنس‌گرایان تلاش می‌کنند.

«به عنوان جمهوری‌خواهان و محافظه‌کاران، ما معتقدیم که خانواده‌های قوی و روابط پایدار جوامع را تقویت می‌کند و ازدواج مدنی یک آزادی اساسی برای آزادی فردی و جستجوی خوشبختی است. ما امروز در کنار 71 درصد آمریکایی‌ها، از جمله اکثریت جمهوری‌خواهان ثبت‌نام‌شده، که از آزادی ازدواج برای همه آمریکایی‌ها حمایت می‌کنند، هستیم.»

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) قول داده است که این لایحه را در ماه جاری میلادی برگزار کند، اما او زمان دقیقی ارائه نکرده است.

دولت ماساچوست چارلی بیکر و ستوان فرماندار ماساچوست، کارین پولیتو، دو امضاکننده برجسته هستند که در حال حاضر بر سر کار هستند. چندین چهره نزدیک به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ نیز نام خود را اضافه کردند، از جمله تونی فابریزیو، نظرسنجی و دیوید اوربان، لابی گر. باربارا بوش، دختر رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش نیز همینطور.

من مفتخرم که با جمهوریخواهان به این تلاش ملحق می شوم. من معتقدم که زوج‌های همجنس باید مانند زوج‌های مستقیم آزادی ازدواج داشته باشند. توییت کرد در روز دوشنبه.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.





منبع

این فهرست شامل دو نامزد جمهوری خواهان سنا – مهمت اوز در پنسیلوانیا و جو اودی در کلرادو – و همچنین ده ها سناتور، نمایندگان، فرمانداران و اعضای کابینه سابق جمهوری خواه است. واشنگتن پست ابتدا این خبر را منتشر کرد.

سناتور تامی بالدوین (Wis.)، حامی اصلی دموکرات این لایحه و اولین سناتور آشکارا همجنسگرا که انتخاب شد، گفت که انتظار دارد هفته آینده این طرح توسط سنا مورد بررسی قرار گیرد.

شومر درباره گروه سناتورهای دو حزبی که پشت این تلاش هستند، در سخنرانی روز دوشنبه گفت: «می‌دانم که کار آنها هنوز انجام نشده است و آنها را تشویق می‌کنم که به راه خود ادامه دهند.