میچ مک کانل دیگر رهبر اکثریت سنا نخواهد شد. چه معنایی برای قدرت او دارد

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنای ایالات متحده، منتظر است تا در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت کند، جایی که او از ایالات متحده خواست تا تحریم‌های روسیه را افزایش دهد.  24 فوریه 2022

دموکرات ها اکثریت 60 کرسی سنا را به دست نیاوردند، بنابراین مک کانل و سایر سناتورهای جمهوری خواه توانایی خود را برای جلوگیری از اکثر قوانین حفظ می کنند.

در اینجا به معنای آن نوع قدرتی است که او می تواند از آن استفاده کند.

مک کانل هنوز نمی تواند دستور کار مجلس سنا را تعیین کند

هنگامی که مک‌کانل رهبری اکثریت را از دست داد، استفان ووس، استاد علوم سیاسی دانشگاه کنتاکی، گفت که این امر جامعه‌المنافع را در معرض خطر کاهش شدید کمک‌های فدرال قرار نمی‌دهد.

سناتور میچ مک کانل سناتور آریزونا، کیرستن سینما را قبل از اینکه روی صحنه بیاید برای بیان سخنانی در مورد دو حزبی بودن طی رویدادی در مرکز مک کانل در محوطه دانشگاه لوئیزویل در لوئیزویل، کیو در 26 سپتامبر 2022 معرفی کرد.

حزب جمهوری خواه و مک کانل امیدوار بودند که در انتخابات نوامبر سنا را تغییر دهند، اما این اتفاق نیفتاد. این بدان معناست که مک‌کانل، که جمهوری‌خواهان سنا او را به عنوان بالاترین مقام خود نگه می‌داشتند، همچنان رهبر اقلیت سنا باقی می‌ماند – نقشی رهبری که او در ژانویه 2021 پس از به دست آوردن اکثریت دموکرات‌ها به آن تنزل پیدا کرد.

زمانی که مک کانل از ژانویه 2015 تا ژانویه 2021 آن شغل را داشت، از این قدرت برای جلوگیری از قبوض استفاده کرد. به همین دلیل است که او به دلیل “قبرستان قانونی” پیشنهادهایی که روی میز او مرده بود مورد انتقاد قرار گرفت.

این مقاله در ابتدا در لوئیزویل پیک ژورنال منتشر شد: میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا نخواهد شد. یعنی چی



منبع

با تشکر از فیلیباستر – آستانه 60 رای سناتورها باید برای پیشبرد بیشتر لوایح جمع آوری کنند – دموکرات ها حداقل برای تصویب بسیاری از طرح ها به حمایت چندین جمهوری خواه نیاز دارند. این به مک‌کانل و تیمش تأثیر می‌گذارد که چه صورت‌حساب‌هایی موفق هستند و کدام‌ها شکست می‌خورند.

ووس گفت که کنتاکی به طور کلی سهم نامتناسبی از دلار فدرال در مقایسه با سایر ایالت ها دریافت می کند تا حدی به دلیل سطح فقر قابل توجه آن. به علاوه، مک کانل یکی از چهار رهبر اصلی کنگره باقی می ماند.

مشخص نبود که نتیجه انتخابات 8 نوامبر برای کنترل سنا برای چند روز چه معنایی خواهد داشت، زیرا آرای رقابت های نزدیک در سراسر کشور شمارش می شد. با این حال، زمانی که سناتور دموکرات ایالات متحده کاترین کورتز ماستو از نوادا، اولین سناتور لاتین آمریکایی، در رقابت بسیار رقابتی خود برای انتخاب مجدد، برنده شد، دموکرات ها اکثریت را به دست آوردند.

نفوذ او به اندازه زمانی که او رهبر اکثریت بود قوی نیست، اما هنوز هم تاثیرگذار است، از جمله در مورد تحویل بودجه دولتی به کنتاکی.

اگرچه آنها نمی توانند همه چیز را مسدود کنند. دموکرات‌های سنا می‌توانند به تأیید نامزدهای جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن برای قوه قضائیه فدرال ادامه دهند، برای مثال، حتی بدون حمایت هیچ‌یک از همکاران جمهوری‌خواه، زیرا این نامزدها می‌توانند تنها با 51 رأی پیشروی کنند.

مناقصه موفقیت آمیز انتخاب مجدد مک کانل در سال 2020 بر این موضوع متمرکز بود که چگونه او به ایالت خود کمک می کند تا “بالاتر از وزن خود” در مقایسه با مهاجمان سنگین مانند کالیفرنیا کمک کند.

سناتور کنتاکی، میچ مک کانل، شغل قدیمی خود را به عنوان رهبر اکثریت سنا در ژانویه به دست نخواهد آورد، زیرا رای دهندگان تصمیم گرفتند به دموکرات ها اجازه دهند کنترل اتاق فوقانی کنگره را حفظ کنند.

رهبر اکثریت این توانایی را دارد که تعیین کند کدام پیشنهادها در مجلس سنا به رأی گذاشته می شوند و کدام پیشنهادها رای نمی دهند.

فقط به این دلیل که مک کانل هنوز هم می تواند قانون اساسی را رهبری کند، به این معنی نیست که او همه چیز را متوقف خواهد کرد. به عنوان مثال، او از سال 2021 از دو قانون دو حزبی به ویژه قابل توجه حمایت کرد:

او به قدرت مذاکره برای کنتاکی ادامه می دهد

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنای ایالات متحده، منتظر است تا در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت کند، جایی که او از ایالات متحده خواست تا تحریم‌های روسیه را افزایش دهد. 24 فوریه 2022

سناتور میچ مک کانل سناتور آریزونا، کیرستن سینما را قبل از اینکه روی صحنه بیاید برای بیان سخنانی در مورد دو حزبی بودن طی رویدادی در مرکز مک کانل در محوطه دانشگاه لوئیزویل در لوئیزویل، کیو در 26 سپتامبر 2022 معرفی کرد.

به لطف پیروزی دموکرات ها، چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، در صف قرار دارد تا به جای آن دستور کار را تنظیم کند.

اگرچه مک کانل می تواند به مسدود کردن کارها ادامه دهد

در واقع، مک کانل در مصاحبه ای در ژانویه 2021 خاطرنشان کرد که “هنوز هم یکی از چهار نفر بزرگ خواهد بود” و گفت: “وقتی در پایان سال وارد یک مذاکره بزرگ می شوید، هر یک از ما چهار نفر یک حق وتو بر آنچه وارد می شود و آنچه که نمی شود.

در [email protected] به خبرنگار مورگان واتکینز برسید. او را در توییتر دنبال کنید: @morganwatkins26.