میچل 71 امتیاز کسب کرد و کاوس در بازی OT بولز را 145-134 شکست داد.

گاو نر: چهارشنبه شب از فیلادلفیا دیدن کنید.

میچل 22 از 34 را از زمین بیرون آورد و 7 تا از 15 ضربه 3 امتیازی را در حمل کاوالیرز انجام داد که بدون گارد آل استار داریوس گارلند (پیچ خوردگی شست راست) و ایوان موبلی (درد مچ پای راست) برای دومین بازی متوالی حضور نداشتند.

کاوالیرز: کلیولند برای اولین بار از 2016-2017 رکوردهای برنده را در هر یک از سه ماه اول فصل ثبت کرد. دومی 16 ماه پیروز پیاپی را با ستارگان لبرون جیمز، کایری اروینگ و کوین لاو به پایان رساند. … جی ریکی روبیو (توانبخشی زانوی چپ)، اف دین وید (پیچ خوردگی شانه چپ) و جی دیلن ویندلر (پیچ خوردگی مچ پای راست) خارج از بازی هستند. روبیو می تواند ظرف دو هفته به میادین بازگردد.

کلیولند (AP) – دونوان میچل با کسب 71 امتیاز، رکورد کلیولند را به نام خود ثبت کرد، که بیشترین امتیاز توسط یک بازیکن NBA در 17 سال گذشته بود، و کاوالیرز از 21 به نزول رسید تا شیکاگو بولز را 145-134 در وقت اضافه دوشنبه شب شکست دهد.

Bulls: G Javonte Green (درد زانوی راست) پس از حضور در سه بازی قبلی در دسترس نبود. گرین در مجموع 9 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است و روز سه شنبه در شیکاگو تحت معاینه کامل قرار خواهد گرفت. مربی بیلی دونووان گفت: “او کمی پیشرفت می کرد، سپس دوباره شعله ور شد.” … جی لونزو بال (جراحی زانوی چپ)، که آخرین بار در 14 ژانویه بازی کرد، به آرامی دویدن دارد و کارهای محدودی در زمین انجام می دهد.

مجموع میچل هشتمین امتیاز در تاریخ لیگ از زمانی است که اسطوره لیکرز، کوبی برایانت، در 22 ژانویه 2006، 81 امتیاز در مقابل تورنتو به دست آورد. ویلت چمبرلین با 100 امتیاز برای فیلادلفیا در برابر نیویورک در 2 مارس 1962، در هرشی، پنسیلوانیا، صاحب رکورد NBA است.

میچل که در خارج از فصل از یوتا خریداری شد، گفت: حضور در کتاب رکورد با افرادی مانند ویلت واقعاً تواضع کننده است. من همیشه معتقد بودم که می توانم یکی از بهترین بازیکنان لیگ باشم. من لال هستم و خوشحالم که در جمع آن عظمت هستم.»

میچل در مورد مهارت‌های خود در بازی ویدیویی به شوخی گفت: «فکر می‌کنم زمانی بازی NBA2K داشتم، اما فکر نمی‌کنم آنقدر کارآمد شوت کنم. “اما این یک باخت بود، بنابراین این احساس خیلی بهتری دارد.”

نکات

در OT، میچل هفتمین بازیکن در باشگاه 70 امتیازی شد. چمبرلین شش بار این کار را انجام داد، در حالی که برایانت، مایکل جردن، دیوید تامپسون، الگین بایلر، دیوید رابینسون و دوین بوکر هر کدام یک بار به این رقم رسیدند.

کاوالیرز: چهارشنبه شب میزبان فینیکس است.

داناوان هرگز خود را بالاتر از تیم قرار نداده است، پس چگونه نمی‌توان چنین مردی را ریشه‌دار کرد؟ من به بقیه گفتم که دست از سر راه بردارند.»

دمار دروزان 44 امتیاز، زک لوین 26 امتیاز و نیکولا ووچویچ 20 امتیاز و 13 ریباند برای شیکاگو به دست آوردند که در قانون اساسی عقب نیفتادند.

جی بی بیکرستاف، سرمربی کلیولند گفت: «امشب یکی از بهترین عملکردهای تاریخ بازی از ما پذیرفته شد. هر نمایشنامه ای که او می ساخت، نمایشنامه ای بود که لازم بود.

میچل 13 امتیاز در جلسه اضافی پس از وادار کردن OT با گرفتن پرتاب آزاد عمداً از دست رفته خود و زدن یک شوت سیرک در 3.0 ثانیه باقی مانده به دست آورد، بازی را با 130 امتیاز مساوی کرد و رکورد کلیولند را با 58 امتیاز شکست.

میچل با یک فانک تهاجمی وارد سال جدید شد و میانگین 17.5 امتیاز نسبت به 4 بازی قبلی در حالی که 32.9 درصد در 73 تلاش برای گلزنی از میدان به ثمر رسانده بود. او اکنون با میانگین امتیاز 28.0 در رده نهم NBA قرار دارد. بیکرستاف گفت: “تیم های زیادی اجساد بیشتری را به سوی او می فرستند و این وظیفه ماست که به او کمک کنیم.” این بر عهده هم تیمی های اوست که بدانند باید تیم ها را وادار به پرداخت و بازی کنند.»

تا بعدی

میچل همچنین 11 پاس منجر به تساوی و 8 ریباند در 50 دقیقه به اوج خود رسید و همچنین با 20 پرتاب آزاد و 25 پرتاب آزاد به رکوردهای بالاتری در دوران حرفه ای خود دست یافت. او در کوارتر اول پنج امتیاز، در کوارتر دوم 11، در کوارتر سوم 24 و در کوارتر 18 امتیاز کسب کرد.

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/NBA و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

___

SPIDA TIME

میچل برای اولین بار کلیولند را پیش انداخت – تنها تغییر برتری در بازی – با دفن یک 3 امتیازی برای باز کردن OT. رکورد قبلی کاوالیرز با 57 امتیاز متعلق به لبرون جیمز و کایری اروینگ بود.