میلر ناشناس آیووا از دونالد ترامپ برای حمایت از حقوق LGBTQ+ تشکر می کند


یک گروه ناشناس در حال ارسال آگهی‌هایی در آیووا است که از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خاطر «حمایت از حقوق دگرباشان جنسی» تشکر می‌کند که احتمالاً آخرین نمونه از حقه‌های کثیف و اطلاعات نادرست در مسیر مبارزات انتخاباتی است.

این بروشور که روز شنبه توسط وب‌سایت مترقی Bleeding Heartland گزارش شد، دارای پرچم‌های رنگین‌کمان غرور برجسته است و ترامپ را به دلیل اجازه دادن به یک زن تراجنسیتی برای شرکت در مسابقه دوشیزه جهان در سال 2012 «پیش‌گام تراجنسیتی» می‌خواند.

همچنین به استقبال گرم ترامپ در جشنی برای جمهوری‌خواهان لاگ کابین، یک سازمان محافظه‌کار دگرباشان جنسی، در ملک خود در فلوریدا در سال 2022 اشاره می‌کند. در سخنانی در این مراسم، کاندیدای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 ادعا کرد که «ما برای همجنس‌گرایان می‌جنگیم. به گزارش پولیتیکو، جامعه، و ما سخت می جنگیم و می جنگیم.

بروشور از گیرندگان می خواهد که از طریق دفتر او با ترامپ تماس بگیرند و به او بگویند «به مبارزه برای» جامعه LGBTQ ادامه دهد. پشت پست نامه می گوید که “دونالد ترامپ برای برابری ازدواج و حقوق بین الملل دفاع کرد” – ادعایی که با سوابق واقعی او در تضاد است. محافظ های عقب گرد برای افراد ترنس، نامزد کردن قضات ضد حقوق دگرباشان جنسی و بیشتر. میلر می افزاید که «بسیاری از رهبران جمهوری خواه با سیاست های طرفدار LGBTQ مبارزه می کنند».

معلوم نیست چه کسی پشت این پست‌کننده است. طبق گفته Bleeding Heartland، گروهی به نام Advancing Our Values ​​که تنها دو هفته پیش در دفتر وزیر امور خارجه آیووا به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی ثبت شد، هزینه آن را پرداخت کرد.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، رقیب اصلی ترامپ برای نامزدی حزب جمهوری خواه، از تاکتیک مشابهی برای نشان دادن ترامپ به عنوان متحد LGBTQ+ استفاده کرده است.

به افتخار ماه غرور، کمپین DeSantis اخیراً ویدیویی را منتشر کرده است که در آن وعده ترامپ در سال 2016 برای “حفاظت از شهروندان LGBTQ خود” در حالی که قوانین فرماندار فلوریدا را که جامعه LGBTQ+ را هدف قرار می دهد، برجسته می کند. کمپین دیسانتیس ترامپ را “سیاستمداری که بیش از هر جمهوری خواه دیگری برای جشن گرفتن” حقوق LGBTQ+ انجام داد، خواند.

دیسانتیس همچنین ترامپ را متهم کرد که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 درباره این موضوع تلنگری زده است.

من فکر می‌کنم تشخیص دادن دونالد ترامپ به‌عنوان یک پیشگام در تزریق ایدئولوژی جنسیتی به جریان اصلی – جایی که او در مسابقات زیبایی‌اش مردان را با زنان رقابت می‌کرد – فکر می‌کنم این یک بازی کاملاً منصفانه است زیرا او اکنون در کمپین تبلیغاتی برعکس می‌گوید که این کار را نمی‌کند. فکر نکنید که باید مردانی را در مسابقات زنان مانند دو و میدانی داشته باشید.

جمهوری‌خواهان در ماه‌های اخیر تهاجم بزرگی را علیه حقوق تراجنسیتی‌ها آغاز کرده‌اند و قوانینی را در کنگره و در بسیاری از ایالت‌ها به پیش برده‌اند که افراد LGBTQ+ را هدف قرار داده‌اند. تقریباً هر نامزد ریاست جمهوری جمهوریخواهان در سال 2024 به این موضوع پیوسته است، موضوعی که مخالفت با ازدواج همجنس‌گرایان را به‌عنوان برترین جنبش‌های جناح راست تحت الشعاع قرار داده است.

ترامپ در سال جاری متعهد شد که اگر دوباره رئیس جمهور شود، «مردان را از شرکت در ورزش زنان منع کند»، فرمان اجرایی را امضا کند که آژانس‌های فدرال را از ترویج «تغییر جنسیت یا جنسیت در هر سنی» منع کند، و قوانینی را که دولت را ملزم می‌کند تحت فشار قرار دهد. فقط جنسیت های اختصاص داده شده در بدو تولد را تشخیص دهد.



منبع