میت رامنی برای مارجوری تیلور گرین پیام رکیک دارد

رامنی گرین و دیگران را در موارد افراطی اخراج کرد.

برخی از افراد در حزب من و طرف مقابل هستند که چیزهایی می گویند تا سعی کنند تیتر یک خبر بگیرند و مردم را وادار کنند که برای آنها پول بفرستند. و این اتفاقاً در “چپ ضعیف” یا من باید بگویم “راست لونی” امروز است،” به گزارش Salt Lake Tribune، رامنی گفت.

مک کارتی در مورد درخواست گرین برای “طلاق ملی” اظهار نظر نکرده است، اما به طور مداوم به او پایبند بوده است.

سناتور میت رامنی (رئیس یوتا) وقتی در مورد درخواست مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا برای “طلاق ملی” که ایالت‌های آبی را از ایالت‌های قرمز جدا می‌کند، از او پرسیده شد.

منتقدان در هر دو طرف این طرح را “خیانت آمیز” و “شیطان” خوانده اند.

طبق گزارش نیویورک تایمز، مک کارتی در اوایل سال جاری در یک گفتگوی خصوصی گفت: “من هرگز آن زن را ترک نمی کنم.” “من همیشه از او مراقبت خواهم کرد.”





منبع

گرین، نظریه‌پرداز توطئه و متحد نزدیک کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، گفت که بر اساس طرح او، ایالت‌های قرمز می‌توانند آشکارا علیه افراد دگرباشان جنسی تبعیض قائل شوند و دموکرات‌هایی را که به این ایالت‌ها نقل مکان می‌کنند، از حقوق اولیه رأی محروم کنند.

اما گرین که سال گذشته در یک رویداد ملی گرایان سفیدپوست سخنرانی کرد، عقب نشینی نمی کند – او در حال دو برابر شدن است. گرفتن گوش دلسوز از شان هانیتی در فاکس نیوز بیش از ایده.

او در میان نیروهای جمهوری خواه ایالت خود تنها نیست که گرین را به خاطر این طرح مورد انتقاد قرار می دهد. اسپنسر کاکس فرماندار یوتا در توییتر نوشت:

به گزارش دیزرت نیوز، او روز سه‌شنبه گفت: «می‌دانید، من فکر می‌کنم آبراهام لینکلن با این نوع جنون برخورد کرد. ما کشور را تجزیه نمی کنیم. ما متحد هستیم، تقسیم می‌شویم و سقوط می‌کنیم.»