مگان مارکل گفت وقتی ماریا کری در طول پادکست خود او را یک دیوا نامید، فکر می کرد که این یک حفاری است

مارکل گفت: “و من فکر می کنم برای ما بسیار متفاوت است زیرا ما پوست روشنی داریم.” با شما به عنوان یک زن سیاه پوست رفتار نمی شود. با شما به عنوان یک زن سفیدپوست رفتار نمی شود.

کری گفت: “شما گاهی اوقات به ما لحظه های دوو می دهید، مگان.”

مارکل گفت وقتی کری توضیح داد که منظورش از این کلمه به عنوان یک تعریف و تمجید، خیالش راحت شد.

مگان مارکل، ماریا کری

مارکل گفت وقتی کری گفت که این کلمه مربوط به لباس او بود، اطمینان پیدا کرد.

مگان مارکل در قسمت دوم پادکست “Archetypes” با ماریا کری مصاحبه کرد.TOLGA AKMEN/AFP از طریق Getty Images، Amy Sussman/FilmImage/Getty Images

  • مارکل قبلاً با اپرا وینفری درباره نژادپرستی که پس از ازدواج با شاهزاده هری در سال 2018 تجربه کرد صحبت کرده بود. هری به وینفری گفت که نژادپرستی روزنامه های بریتانیایی “نقش زیادی” در تصمیم آنها برای ترک بریتانیا در سال 2020 داشته است. این زوج از نقش خود کناره گیری کردند. به عنوان خانواده سلطنتی شاغل و به سانتا باربارا، کالیفرنیا نقل مکان کردند، جایی که در حال حاضر با دو فرزند خود زندگی می کنند.

    در پادکست، مارکل گفت که وقتی کری او را دیوا نامید، فکر می‌کرد این یک حفاری است.

  • وقتی مارکل از خواننده خواست توضیحات بیشتری بدهد، کری گفت که این اشاره به ظاهر فیزیکی دوشس و نحوه ارائه خود است.

    در طول مکالمه، مارکل گفت این کلمه چیزی نیست که من به آن وصل شوم، اما برای شما، بخش بزرگی از شما بوده است – قبل از اینکه کری حرفش را قطع کند.

    دوشس گفت: “بنابراین، او باید خنده عصبی من را احساس کرده باشد، و همه شما هم آن را می شنیدید.”

    مارکل گفت: “منظور او دیوا به عنوان یک تعریف بود، اما من آن را به عنوان یک حفاری شنیدم.”

    در پایان پادکست، مارکل در مورد تجربه خود از مصاحبه با کری و اینکه چه احساسی داشت که خواننده او را دیوا نامید، صحبت کرد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

کری گفت: “بیایید وانمود کنیم که شما آنقدر زیبا نبودید، و همه چیز را نداشتید، و گروه های مجلل نداشتید، شاید چیزهای دیوای زیادی دریافت نکنید.” “برام مهم نیست، من می گویم، “وقتی بتوانم، به شما دیوا می دهم.”

مگان مارکل گفت که وقتی ماریا کری در پادکست خود از او به عنوان “دیوا” یاد کرد، آزرده شد زیرا متوجه نشد که خواننده این کار را به عنوان یک تعریف و تمجید داشته است.

مگان مارکل با ماریا کری در پادکست اسپاتیفای خود با عنوان “Archetypes” مصاحبه کرد.

  • نمایندگان دوشس ساسکس و ماریا کری بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    او افزود: “منظورم این است که اگر زمانی در زندگی من بیشتر روی نژادم متمرکز شده باشد، فقط یک بار است که با همسرم آشنا شده ام. سپس شروع به درک کردم که رفتار با یک زن سیاه پوست چگونه است.” “چون تا آن زمان با من مانند یک زن مختلط رفتار می شد. و اوضاع واقعاً تغییر کرد.”

    بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به Insider، “کهن الگوها” یک پادکست هفتگی است که در آن دوشس ساسکس با زنانی صحبت می کند که بر مناطق مختلف تسخیر شده اند. در بیانیه مطبوعاتی دیگری آمده است که اپیزود هفته آینده گفتگویی با بازیگر میندی کالینگ خواهد داشت.

    مارکل می‌گوید: «همه چیز در حال شنا کردن بود، واقعاً خوب، تا اینکه آن لحظه اتفاق افتاد… اما وقتی او من را دیوا نامید، من را متوقف کرد.

    در پادکست، مارکل و کری همچنین در مورد تجربیات خود به عنوان زنان مخلوط نژاد و برچسب های مختلفی که بر روی آنها گذاشته شده است صحبت کردند.

    دوشس ساسکس 41 ساله با کری 53 ساله برای قسمت دوم پادکست “Archetypes” خود در Spotify که روز سه شنبه پخش شد، مصاحبه کرد. در این اپیزود با عنوان «دوگانگی دیوا با ماریا کری»، زنان درباره کلمه «دیوا» و معانی گاه منفی پیرامون آن بحث می‌کنند.

    “من شروع به کمی عرق کردن کردم، در این شورش آرام شروع به چرخیدن روی صندلی خود کردم… ذهنم واقعاً در حال چرخش بود با چه چیزهای مزخرفی که او باید خوانده باشد یا روی آن کلیک کرده باشد تا او این حرف را بزند. فقط در آن لحظه به فکر کردن ادامه دادم: او افزود: “آیا دخترم به سرعت در حال مرگ بود؟ آیا او واقعاً مرا نمی بیند؟”