مک کانل می تواند از روابط با مک کارتی و بایدن برای پایان دادن به جنگ بدهی استفاده کند

اما اسکات مولهاوزر، یکی از کارکنان کهنه کار سنا و دستیار سابق بایدن، گفت که مک کانل باید در این زمینه تلاش کند.

این برای جیم کسلر، مدیر قانونگذاری سابق چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y، تعجب آور نیست. او اکنون معاون ارشد سیاستگذاری در اندیشکده چپ میانه راه سوم است.

او گفت که این پویایی و این واقعیت که دولت ممکن است از اول ژوئن برای پرداخت قبوض خود با کمبود پول مواجه شود، حل این بن بست توسط مک کارتی و بایدن ضروری است.

جمهوری خواهان تلاش می کنند تا جایی که ممکن است به مک کارتی قدرت مذاکره بدهند.

اما مک کانل گفت چیزهای دیگری تغییر کرده است.

روهیت کومار، که مذاکره کننده ارشد مک کانل در بحران محدودیت بدهی در سال 2011 بود، گفت: اما یکی از نقاط قوت مک کانل ارزیابی این است که چه چیزی از نظر سیاسی قابل انجام است.

«ببین چه کار کرد. او 217 جمهوری‌خواه مجلس را به توافق رساند.» سناتور ریک اسکات، رئیس‌جمهور آمریکا، در پاسخ به این سوال که آیا مک کارتی بهترین پیام‌رسان حزب جمهوری‌خواه در نشست کاخ سفید خواهد بود یا اینکه مک‌کانل باید نقش بزرگ‌تری داشته باشد، به خبرنگاران گفت. کاری که کوین انجام داد قابل توجه است.

سخنگوی مک کانل نیز فراتر از اظهارات عمومی مک کانل نخواهد رفت.

واشنگتن – در حالی که جمهوری خواهان در ماه ژانویه در بحبوحه جنگ پر هرج و مرج بر سر اینکه چه کسی آنها را رهبری کند، کنترل مجلس نمایندگان را به دست گرفتند، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، توانایی خود را برای همکاری با رهبر اقلیت سنا میچ مک کانل، R-Ky نشان داد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن به مک کانل در مبارزه با سقف بدهی با مک کارتی رئیس مجلس نگاه می کند.



منبع

کاخ سفید از بحث درباره نقش مک کانل خودداری کرد.

جمهوری خواهان سنا در تکرار این پیام و ایستادن پشت سر مک کارتی به طرز قابل توجهی منضبط شده اند.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، درست پس از آن که اکثریت جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان با محدودیت سقف بدهی را تصویب کردند، در حالی که تلاش می‌کنند جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را به مذاکره درباره هزینه‌های فدرال در کنگره در واشنگتن سوق دهند، با خبرنگاران صحبت می‌کند. چهارشنبه 26 آوریل 2023.

پرزیدنت جو بایدن با میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا از کی، پس از صحبت در مورد برنامه زیرساختی خود در زیر پل کلی وید بیلی، چهارشنبه، 4 ژانویه 2023، در کاوینگتون، کیی، دست می دهد.

این پیامی است که او گفت که در دیدار روز سه شنبه بین بایدن و چهار رهبر ارشد کنگره خواهد آورد.

سخنگوی اندرو بیتس گفت: ما در مورد گفتگوهای خصوصی بین رئیس جمهور بایدن و رهبران کنگره اظهار نظر نمی کنیم.

کسلر گفت: “او بازیکنی است که کمترین حرف را می زند اما گاهی اوقات بیشترین تاثیر را دارد.” من نمی دانم مک کانل چه زمانی اولین خط خود را بیان می کند. او به نوعی شبیه اورسن ولز در «مرد سوم» است. او ناگهان از زیر سایه ظاهر می شود. اما او تا جایی که ممکن است منتظر خواهد ماند.»

رهبر اقلیت سنا، میچ مک‌کانل، رئیس‌جمهور، دفتر خود را ترک می‌کند و در 6 مارس 2023 در واشنگتن دی سی به سمت مجلس سنا در ساختمان کنگره ایالات متحده می‌رود.

مولهاوزر گفت: «مک کانل در حال محاسبه این است که دور ماندن از این مبارزه فعلا بهترین ریاضی برای او و سرپرستی او از جمهوریخواهان سنا است. بر سر بدهی خود.»

او روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: «بسیاری از مردم به ده سال پیش اشاره می‌کنند که من و پرزیدنت بایدن درگیر دستیابی به توافق بودیم. این مجموعه بازیکنانی متفاوت از امروز بود.»

مک کانل هفته گذشته گفت: «به نظر من، این در نهایت زمانی حل خواهد شد که رئیس مجلس و رئیس جمهور به توافق برسند.

یک تفاوت عمده با سال 2011 این است که جمهوری خواهان اکثریت بسیار کمتری در مجلس دارند. و مک کارتی برای به دست آوردن آرای لازم برای رئیس‌جمهور شدن، پذیرفت تا تلاش یک جمهوری‌خواه را آسان‌تر کند تا او را بگیرد. کومار گفت آخرین کاری که مک کانل می خواهد انجام دهد، هر کاری است که می تواند خطرات رئیس جمهور جمهوریخواه را افزایش دهد.

اما دموکرات ها می گویند هیچ توافقی وجود ندارد که بدون مک کانل محقق نشود.

بایدن در مورد شریک مذاکره کننده دیرینه خود در حالی که این دو در کنتاکی کنار هم ایستاده بودند، گفت: «او مایل است زمینه های مشترک پیدا کند.

سناتور کریس ون هولن، دکتر، کهنه کار بحران محدودیت بدهی در سال 2011، به USA TODAY گفت: “مک کانل همیشه می گوید که تا زمانی که درگیر نشده باشد، درگیر نیست.”

سناتور کریس ون هولن، D-Md.

در سال 2011، پس از اینکه بایدن و مک‌کانل جزئیات توافق اساسی در مورد کاهش هزینه‌ها را بررسی کردند، با نزدیک شدن به زمان پیش‌فرض، مسئله نهایی بودجه پنتاگون را حل کردند.

رهبر اقلیت سنا، میچ مک‌کانل، رئیس‌جمهور، دفتر خود را ترک می‌کند و در 6 مارس 2023 در واشنگتن دی سی به سمت مجلس سنا در ساختمان کنگره ایالات متحده می‌رود.

ون هولن گفت: «در پایان روز، مک کانل باید درگیر شود زیرا سنا باید رأی دهد. مهم نیست که چگونه این کار را انجام دهید، به 60 رای در سنا نیاز دارید.

اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این واقعیت وجود دارد که برخی از جمهوری خواهان سنا باید از هر گونه توافقی برای جلوگیری از یک فتنه حمایت کنند.

تازه وارد مک کارتی است. و او کاری را انجام داد که بسیاری از او انتظار نداشتند که بتواند انجام دهد – تصویب لایحه ای از طریق مجلس نمایندگان که از نکول در ازای تریلیون ها دلار کاهش هزینه ها و عقب نشینی برخی از ابتکارات سیاسی بایدن جلوگیری می کند.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، درست پس از آن که اکثریت جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان با محدودیت سقف بدهی را تصویب کردند، در حالی که تلاش می‌کنند جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را به مذاکره درباره هزینه‌های فدرال در کنگره در واشنگتن سوق دهند، با خبرنگاران صحبت می‌کند. چهارشنبه 26 آوریل 2023.

کومار گفت: «تجمل دیپلماسی شاتل، که در آن مک‌کانل می‌تواند از روابط خود با مک‌کارتی و بایدن برای کمک به میانجی‌گری مصالحه استفاده کند، «احتمالاً دیگر در دسترس نیست».

مهم ترین سازش دو حزبی که آنها در طول روابط چند دهه ای خود میانجی گری کردند، ممکن است توافق سال 2011 برای جلوگیری از نکول بدهی کشور در زمانی که بایدن معاون رئیس جمهور بود، باشد. اکنون که اگر دموکرات ها و جمهوری خواهان نتوانند بن بست خود را حل کنند، دولت فدرال دوباره با نکول احتمالی مواجه است، ممکن است منطقی به نظر برسد که بایدن و مک کانل بار دیگر راه خروج را بیابند.

سناتور جان کورنین از آرتگزاس گفت: «ما در کنار رئیس مک کارتی هستیم. ما از هر چیزی که رئیس مجلس مذاکره کند، حمایت خواهیم کرد.»

اما مک کانل اصرار دارد که این بار بازیکن نیست.