مک کارتی از بایدن می خواهد مذاکرات سقف بدهی را از سر بگیرد و پیشنهاد می دهد «غذای نرم» را به کاخ سفید بیاورد.

بایدن و مک کارتی آخرین بار در 1 فوریه 58 روز پیش برای بحث در مورد سقف بدهی ملاقات کردند.

به گفته جانت یلن، وزیر خزانه داری و دفتر بودجه کنگره، سقف بدهی باید قبل از تابستان افزایش یابد. وزارت خزانه داری تاکنون اقدامات فوق العاده ای برای ادامه پرداخت بدهی های دولت انجام داده است، اما وظیفه افزایش سقف بدهی بر عهده کنگره است.

واشنگتن – کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان گفت، اگر رئیس جمهور جو بایدن را به میز مذاکره بر سر سقف بدهی بکشاند – چیزی که او رد کرده است – برای رئیس جمهور جو بایدن “غذای نرم” خواهد آورد.

مربوط: بودجه بایدن خواستار مالیات های جدید بر ثروتمندان و کاهش کسری بودجه است. در اینجا چیزی است که GOP پیشنهاد می کند

پرزیدنت جو بایدن با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کالیفرنیا، در هنگام خروج از پله های مجلس پس از شرکت در یک گردهمایی سالانه ناهار روز سنت پاتریک در ساختمان کنگره در واشنگتن، جمعه، 17 مارس 2023، گفتگو می کند.

پاسخ کاخ سفید به ضربه خوردن «غذای نرم» مک کارتی

کاخ سفید در نشست مطبوعاتی روزانه خود در روز پنجشنبه، پیشنهاد مک کارتی از «غذای نرم» را رد کرد.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، از کالیفرنیا، پس از دیدار با جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در کاخ سفید در 01 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی با خبرنگاران گفتگو می‌کند.

سقف بدهی باید افزایش یابد

رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده، کوین مک کارتی، از کالیفرنیا، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی پس از رأی گیری برای قانون HR1 – هزینه های انرژی پایین تر در کنگره ایالات متحده در 30 مارس 2023 در واشنگتن دی سی، با اعضای مطبوعات صحبت می کند.

بودجه GOP چقدر است؟

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به مک کارتی گفت: “من فکر می کنم رئیس جمهور می تواند استارباکس خود را انتخاب کند.” “

او درباره کنگره گفت: «وظیفه قانون اساسی آنها است که این کار را انجام دهند. ما نباید در مورد سقف بدهی مذاکره کنیم.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مک کارتی پیشنهاد می‌دهد تا «غذای نرم» بایدن را در مذاکرات سقف بدهی بیاورد.



منبع

مک کارتی روز پنجشنبه در مورد امتناع بایدن از شرکت در مذاکرات کاهش بودجه به خبرنگاران گفت: «نمی‌دانم بیشتر از این چه کاری می‌توانم انجام دهم و چقدر آسان است». من ناهار را به کاخ سفید می‌آورم و اگر او می‌خواهد آن را غذای نرم درست می‌کنم. مهم نیست. هر آنچه برای ملاقات لازم است.»

بایدن تمایلی به کاهش هزینه‌های درخواستی جمهوری‌خواهان در میان بن‌بست افزایش مبلغی که ایالات متحده می‌تواند برای جلوگیری از نکول و برافروختن یک بحران اقتصادی وام بگیرد، ندارد.

کسری و بدهی: درک تفاوت در پیشنهاد بودجه 2024 بایدن

اگر سقف بدهی ها افزایش نیابد، دولت بدهی های خود را نپرداخت و به طور بالقوه باعث فاجعه اقتصادی جهانی خواهد شد.