مهمانی که شبیه هیچ حزب دیگری نیست؟ ثروتمندترین مرد آسیا جشن پیش از ازدواج پسرش را با ستارگان جشن گرفت

دهلی نو (AP) – وقتی پسر ثروتمندترین مرد آسیا در شرف ازدواج است چه اتفاقی می افتد؟

پدرش چهار ماه قبل از مراسم واقعی، سه روز پیش از عروسی می زند.

سرمایه گذاران از سراسر جهان، سران کشورها، و همچنین ستاره های هالیوود و بالیوود روز جمعه به شهر کوچک جامناگار در غرب هند رفتند، جایی که صنعتگر میلیاردر موکش آمبانی جشن عروسی بزرگی را برای کوچکترین پسرش آغاز می کند.

لیست تقریبا 1200 نفری مهمان شامل ریحانا، ستاره پاپ، بیل گیتس، مارک زاکربرگ، ساندر پیچا، ایوانکا ترامپ و شاهرخ خان مشهور بالیوود است.

همه نگاه ها به آنانت آمبانی، 28 ساله، و دوست دختر دیرینه اش رادیکا مرچنت، 29 ساله است که در ماه ژوئیه با هم آشنا خواهند شد. Radhika دختر Viren Merchant، مدیر عامل Encore Healthcare Pvt است. Ltd.، و کارآفرین شایلا مرچنت.

چنین جشن‌هایی مطابق با سنت خانواده آمبانی در مهمانی‌های مجلل و بی‌نظیر است و در عین حال قدرت اقتصادی و سیاسی میلیاردر هندی را به نمایش می‌گذارد.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد خانواده و پیش از ازدواج بدانید که کشور را مجذوب خود کرده است.

موکش آمبانی کیست؟

بر اساس گزارش فوربس، موکش آمبانی 66 ساله در حال حاضر دهمین مرد ثروتمند جهان با دارایی خالص 115 میلیارد دلاری است. او همچنین ثروتمندترین فرد در آسیا است.

صنایع اتکای او یک شرکت بزرگ است که بیش از 100 میلیارد دلار درآمد سالانه دارد و منافع آن از پتروشیمی، نفت و گاز گرفته تا مخابرات و خرده فروشی را شامل می شود.

تحت رهبری آمبانی، Reliance – که توسط پدرش در سال 1966 تأسیس شد – با راه اندازی تلفن 4G و سرویس پهنای باند Jio در سال 2016، جرقه جنگ قیمت مخابراتی را برانگیخت. امروز، بیش از 420 میلیون مشترک دارد و خدمات 5G ارائه می دهد. در اوایل این هفته، دیزنی قراردادی 8.5 میلیارد دلاری برای ادغام تجارت هندی خود با صنایع Reliance Ambani منعقد کرد و یک غول رسانه ای جدید را تشکیل داد.

خانواده آمبانی، در کنار سایر دارایی ها، یک ساختمان آپارتمان خصوصی 27 طبقه به نام آنتیلا به ارزش یک میلیارد دلار در بمبئی دارند. دارای سه سکوی هلیکوپتر، یک گاراژ 160 ماشین، یک سینمای خصوصی، یک استخر شنا و یک مرکز تناسب اندام است.

منتقدان آمبانی می گویند که شرکت او عمدتاً به دلیل ارتباطات سیاسی در طول دولت های کنگره در دهه های 1970 و 80 و متعاقباً تحت حکومت نخست وزیر نارندرا مودی پس از سال 2014 شکوفا شد. .

موکش آمبانی، 66 ساله، شروع به دادن مشعل به دو پسر و دخترش کرده است. بزرگترین پسر، آکاش آمبانی، اکنون رئیس Reliance Jio است. دخترش، ایشا، بر خرده فروشی نظارت می کند. و جوانترین آنها، آنانت – که در ماه ژوئیه ازدواج خواهد کرد – وارد تجارت انرژی جدید شده است.

آیا شما یک مهمانی می خواهید که شبیه هیچ مهمانی دیگری نباشد؟ آمبانی ها پشت شما هستند

مهمانی های ولخرجی تخصص آمبانی است.

در سال 2018، زمانی که دخترش ازدواج کرد، آمبانی به دلیل جشن‌های باشکوهی که بیانسه در جشن‌های پیش از عروسی اجرا می‌کرد، خبرساز شد. در آن زمان، هیلاری کلینتون و جان کری وزرای خارجه پیشین ایالات متحده از جمله کسانی بودند که در شهر اودایپور در غرب هند با افراد مشهور هندی و ستاره های بالیوود دست و پنجه نرم کردند.

در اواخر همان سال، زوج خوشبخت، ایشا آمبانی و آناند پیرامال، رسما نامزدی خود را در مشرف به دریاچه زیبای کومو در ایتالیا جشن گرفتند. در دسامبر 2018، آنها در اقامتگاه آمبانی در بمبئی ازدواج کردند.

چه چیزی در مورد شیندیگ قبل از عروسی بسیار جذاب است؟

مراسم سه روزه قبل از عروسی، نگاهی اجمالی به مجلل مورد انتظار در عروسی جولای دارد.

آمبانی ها آن را در زادگاه خانواده جامناگار – شهری با حدود 600000 نفر در قسمتی نزدیک به بیابان در ایالت گجرات – جشن می گیرند، جایی که آنها همچنین پالایشگاه اصلی نفت این شرکت را دارند.

مهمانان برای بازدید از مرکز نجات حیوانات که داماد آینده، آنانت، اداره می‌شود، لباس‌هایی با تم جنگل بپوشند. این مرکز با وسعت 3000 جریب (حدود 1200 هکتار) که با نام “وانتارا” یا “ستاره جنگل” شناخته می شود، حیوانات آزار دیده، آسیب دیده و در معرض خطر به ویژه فیل ها را در خود جای داده است.

در این دعوتنامه همچنین آمده است که مهمانان هر روز را با یک کد لباس جدید، با تابلوهای خلق و خو و ارتشی از آرایشگران، هنرمندان آرایش و طراحان لباس هندی در هتل خود شروع می کنند تا به آنها در آماده سازی کمک کنند.

همچنین مراسم سنتی هندو در یک مجموعه معبد برگزار خواهد شد.

مهمانانی که بسیاری از آنها با هواپیماهای اجاره ای وارد می شوند، با 500 غذای ساخته شده توسط حدود 100 سرآشپز سرو می شوند.

در لیست مهمانان، محمد بن جاسم آل ثانی، نخست وزیر قطر نیز حضور دارند. استیون هارپر، نخست وزیر سابق کانادا؛ و پادشاه بوتان جیگمه خسار نامگیال وانگچاک و ملکه جتسون پما.

روز چهارشنبه، خانواده آمبانی یک سرویس غذای اجتماعی برای 51000 نفر ساکن در روستاهای مجاور ترتیب داد.

منبع