مهمانان تعطیلات بهاره فلوریدا شاهد آشوب میامی هستند در حالی که فورت لادردیل از هرج و مرج جلوگیری می کند

شهردار فورت لادردیل، دین ترانتالیس، به سی‌بی‌اس نیوز گفت که سواحل عمدتاً با بچه‌های کالج پر شده است و او از تعطیلات بهار 2023 «راضی است».

هشدارهای ایالات متحده، بهار شکنان در نزدیکی مرز مکزیک گرد هم می آیند

تیراندازی در تعطیلات بهار ساحل میامی 1 کشته برجای گذاشت و جمعیت را درگیر کرد

بهار شکن ها وقت خود را در ساحل فورت لادردیل می گذرانند.

ترانتالیس به سی‌بی‌اس گفت: «ما اجازه نوشیدن در ساحل را نمی‌دهیم، مگر اینکه در هتلی به شما خدمات بدهد. بارها تا زمان مشخصی باز هستند، مثل شهرهای دیگر دیر باز نمی شوند. ما سعی می کنیم کمی هیجان را مهار کنیم.



منبع

در فورت لادردیل، در اولین آخر هفته تعطیلات بهاری، حضور شدید پلیس در سواحل وجود داشت.

بر اساس اعلام وضعیت اضطراری شهر، بین 27 فوریه تا 19 مارس، حداقل 322 بازداشت، از جمله حداقل 165 مورد برای جرایم خشن و جرایم مرتبط با مواد مخدر، و 70 اسلحه کشف و ضبط شد.

پلیس فورت لادردیل در بیانیه ای ایمیلی به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «هیچ حادثه مهمی در رابطه با فصل تعطیلات بهار 2023 رخ نداده است، منهای دو دستگیری «قابل توجه» برای حمله تصادفی به یک مرد معلول و درگیری با یکی از کارکنان امنیتی در یک نوار

بر اساس وضعیت اضطراری ساحل میامی، «در پاسخ به رفتار غیرقانونی و غیرقانونی این جمعیت بزرگ در ماه مارس 2023 و به منظور تأمین سلامت و ایمنی افراد و اموال، شهر صدها مأمور اجرای قانون را مستقر کرد». اعلام.

ساحل میامی با وجود حضور بی‌سابقه پلیس، برای دو شب متوالی، اوشن درایو صحنه تیراندازی‌های مرگبار بوده است. بنابراین، امشب یکشنبه ۱۹ مارس، به عنوان بخشی از اختیارات اضطراری خود، منع رفت و آمد نیمه شب را برای ساحل جنوبی اجرا می‌کنیم. شهردار دانیل گلبر در بیانیه ای گفت.

این سند خاطرنشان می کند که افسران اجرای قانون از چندین حوزه قضایی تا شش روز در هفته در شیفت های 14 ساعته کار کرده اند.

بهار شکن ها در 17 مارس 2023 به ساحل فورت لادردیل فلوریدا استقبال می شوند.

قوانین الکل به شدت اجرا شد و نوشیدنی ها مصادره شدند.

بهار شکن ها در 17 مارس 2023 به ساحل فورت لادردیل فلوریدا استقبال می شوند.

مهمانی های تعطیلات بهاری ساحل میامی را با ضرب و شتم و خشونت تعطیل کردند، اما اوقات خوش حدود یک ساعت به سمت ساحل در فورت لادردیل، فلوریدا گذشت.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

این یک تضاد کامل با هرج و مرج در ساحل میامی بود، جایی که پس از دو بار شلیک گلوله در آخر هفته، دو نفر کشته، سومی مجروح و چندین نفر مجروح شدند و جمعیتی سرکش وحشی و پریدن روی ماشین‌های اشغالی دیده شدند. وضعیت اضطراری در سطح شهر

روز یکشنبه، دن گلبر، شهردار ساحل میامی، گفت که افراد زیادی که از این منطقه بازدید کردند، اسلحه آوردند و “خطری ایجاد کردند که نمی توان آن را کنترل کرد.”

بهار شکنان برای یک روز در ساحل فورت لادردیل، فلوریدا، در 18 مارس 2023 آماده می شوند.

علاوه بر ممنوعیت تردد در نیمه‌شب، فروش یا توزیع مشروبات الکلی برای مصرف خارج از محل در منطقه منع تردد بعد از ساعت ۱۸ ممنوع خواهد بود.

بهار شکن ها وقت خود را در ساحل فورت لادردیل می گذرانند.
خطرات تعطیلات بهار: 5 آمریکایی که تعطیلاتشان با مرگ به پایان رسید

به گفته شهر، این افزایش 27 درصدی در دستگیری های جنایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 200 درصد افزایش در قتل ها است.

بهار شکن ها در 18 مارس 2023 روی شن ها در فورت لادردیل، فلوریدا استراحت می کنند.

همکاران بیکینی پوش، که به نقاط مهم تعطیلات ساحلی در ایالت سان شاین هجوم آوردند، ساعت ها در سواحل آفتابی سپری کردند، در زندگی شبانه غوطه ور شدند و از یک استراحت یک هفته ای از تحصیل لذت بردند.

سگ های مواد مخدر با گردانندگان خود روی شن ها پرسه می زدند و پلیس ها با ماشین های چهارچرخ در سواحل گشت می زدند. حضور پلیس در خارج از کلوپ های شبانه و کافه ها قابل توجه بود.

منع رفت و آمد نیمه شب برای ساحل جنوبی میامی از 19 مارس اجرایی شد و تا 27 مارس ادامه خواهد داشت، همراه با اقدامات ایمنی اضافی و سرکوب شدید الکل، که توسط مدیر شهر در روز پنجشنبه اعلام شد.