من 100000 دلار صرف جراحی بلند کردن پا کردم تا به شغلم کمک کنم. باورنکردنی دردناک بود، اما پشیمان نیستم.

ریچ روتلا یک هنرپیشه در هالیوود است.با حسن نیت از Rich Rotella

  • هد شات ریچ روتلا

    بلافاصله پس از جراحی، یک ایمیل انبوه به خانواده و دوستانم ارسال کردم و تصمیم خود را به آنها اطلاع دادم. من واکنش های متفاوتی دریافت کردم، اما بسیاری از مردم قضاوت من را زیر سوال بردند.

    این یک تجربه غیر قابل باور دردناک است

    تصحیح: 3 نوامبر 2022 — نسخه قبلی این داستان سالی را که ریچ روتلا دستش شکسته اشتباه بیان می کرد. او آن را در سال 2002 شکست نه 1992.

    روتلا روی ویلچر پس از جراحی بلند کردن اندامش.با حسن نیت از Rich Rotella

    او می گوید که این کار 3 اینچ به قد او اضافه کرد و اعتماد به نفس او را افزایش داد، اما دردناک بود.

  • قدم بعدی انتخاب جراحم بود

    در طول این فرآیند، من قصدم را مخفی نگه داشتم. ماه ها قبل از عمل جراحی، که در آوریل 2022 انجام شد، برنامه هایم را با دوست دخترم در میان گذاشتم. من بعد از طلاق با او رابطه برقرار کردم. او تنها کسی بود که قبل از ورود به داخل به او گفتم.

    شما کاملا سالم وارد عمل می شوید و با پاهای شکسته از خواب بیدار می شوید

    آنها به من گفتند که بازیگران اصلی معمولاً 5 فوت 8 به بالا هستند. این یک شوک بود، و من احساس کردم که چند گیره را به زمین زده اند. کمی وقت گذاشتم تا درباره آن فکر کنم – سپس همه گیری اتفاق افتاد. احساسات من در مقایسه با آنچه در جهان اتفاق می افتد، بی اهمیت به نظر می رسید.

    من در حال حاضر روی این مستند کار می کنم که در مرحله پس از تولید است و قرار است در سال 2024 اکران شود. همچنین شروع به جستجوی فرصت هایی برای برقراری ارتباط با مدیران استودیوهای بزرگ می کنم به این امید که حقوق داستانم را بفروشم. . در این بین چند فیلم دیگر هم دارم که به دنبال کار روی آنها هستم.

    این مقاله گفته شده بر اساس گفتگو با ریچ روتلا، بازیگر 38 ساله لس آنجلسی، در مورد تجربه او از انجام عمل جراحی بلند کردن پا برای پیشرفت در حرفه خود است. برای طول و وضوح ویرایش شده است.

    روتلا پس از عمل جراحی خود به عکس اشعه ایکس نگاه می کند.با حسن نیت از Rich Rotella

    من برای اولین بار در سال 2013 به جراحی فکر کردم اما متاهل بودم و طبق تحقیقاتم هزینه جراحی بیش از 100000 دلار بود. در آن زمان صرف چنین پولی معقول به نظر نمی رسید.

    برای حرفه ای هایی که به دنبال انجام این کار هستند، داشتن یک برنامه پشتیبان ضروری است. این چیزی است که واقعاً می تواند روی شغل شما تأثیر بگذارد، زیرا ماه ها نمی توانید کار کنید. و شما به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید. خوشبختانه من از دوست دخترم کمک گرفتم تا سفر را هموار کنم.

    این جراحی اعتماد به نفس من را برای تست های آزمایشی افزایش داده است

    من از سال 2009 در هالیوود بازیگر هستم و با تعداد انگشت شماری از افراد مشهور، از بتی وایت گرفته تا میندی استرلینگ، و فیلمسازان با استعداد کار کرده ام. با گذشت زمان، به نظر می رسید که من در نقش کناری گیر کرده ام. بنابراین در سال 2019، در آستانه دهمین سالگرد حضورم در هالیوود، از برخی کارگردانان و فیلمسازان خواستم نظرات صادقانه خود را در مورد حرفه من به اشتراک بگذارند. به من گفتند به خاطر قدم نتوانسته ام نقش های اصلی را بازی کنم.

    ریچ روتلا، 38 ساله، بازیگری است که برای پیشرفت در حرفه خود عمل جراحی بلند کردن اندام انجام داد.

  • ما آن را شکست دادیم و ایده خود را به NuVasive، شرکت سخت افزاری که مسئول ساخت تجهیزات مورد استفاده در جراحی است، پیشنهاد دادیم. پس از یک سری بحث‌ها، این شرکت وارد عمل شد و نقش مهمی در تهیه سخت‌افزار برای این رویه داشت که به پیشرفت مستند کمک کرد.

    قیمت این روش بستگی به روشی دارد که انتخاب می کنید و اینکه آیا فیزیوتراپی شامل آن می شود. من جراحی فمورال یا بالای زانو را انتخاب کردم و در نهایت بیش از 100000 دلار خرج کردم. بیمه من این جراحی را پوشش نمی دهد، اما توصیه می کنم افراد جلسات فیزیوتراپی را در تجزیه و تحلیل هزینه خود بگنجانند. قدم را 3 اینچ افزایش دادم و از 5 فوت-5 به 5 فوت-8 رسیدم.

    ریچ روتلا روی ویلچر پس از جراحی بلند کردن اندامش.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

روتلا بر روی دستگاه دوچرخه در حین بازتوانی از عمل جراحی بلند کردن اندام.با حسن نیت از Rich Rotella

شما باید به این فرآیند متعهد باشید: در مورد نوع روشی که می خواهید و روند بهبودی تحقیق کنید، با پزشکان مراقبت های بهداشتی که با شما کار خواهند کرد ملاقات کنید و در هر مرحله از راه ادامه دهید.

ریچ روتلا در حین بازتوانی خود از جراحی افزایش طول اندام روی دستگاه دوچرخه سواری می کند.

در اکتبر 2020، با کانال YouTube “Cyborg 4 Life” برخورد کردم که کاملاً به اطلاعات مربوط به افزایش طول اندام و ناهماهنگی اندام اختصاص داده شده است. پس از بررسی تمام ویدیوها، تحت تأثیر قرار گرفتم و تصمیم گرفتم به سازنده، ویکتور اگونو، پیامی بدهم، با این امید که در مستندی درباره سفرم پس از جراحی همکاری کنم.

آیا برای پیشرفت شغلی خود جراحی زیبایی انجام داده اید؟ ایمیل [email protected]

من همیشه نیاز به قد بلندتر بودن را حتی در دوران نوجوانی احساس می کردم. من 5 فوت 5 داشتم و احساس می کردم در مقایسه با همسالانم رنگ پریده ام، بنابراین من و مادرم از یک پزشک در شهرستان فردریک، مریلند، جایی که در آن زمان زندگی می کردم، مشاوره پزشکی گرفتیم. دکتر گزینه های مختلفی را برای افزایش قد توصیه کرد که یکی از آنها شامل هورمون رشد بود که در نهایت مصرف نکردم.

من دکتر Dror Paley از موسسه Paley در غرب پالم بیچ، فلوریدا را به عنوان جراح خود انتخاب کردم. او قبلاً بیش از 20000 عمل جراحی انجام داده بود، و من می دانستم که می توانم روی او برای انجام کارهای شگفت انگیز حساب کنم.

ریچ روتلا در حال تماشای عکس اشعه ایکس از خود پس از جراحی است.

من به واکنش‌های منفی که از اطرافیانم دریافت می‌کنم که هنوز فکر می‌کنند من در انجام این کار اشتباه کرده‌ام، توجه نمی‌کنم، زیرا جراحی افزایش طول اندام مانند هر جراحی زیبایی دیگر است. این چیزی است که من در تمام عمرم برای خودم می‌خواستم، و حتی اگر حرفه‌ام در هالیوود وجود نداشت، معتقدم هنوز آن را انجام می‌دادم.

ریچ روتلا روی ویلچر پس از جراحی بلند کردن اندامش.

پس از جراحی، موسسه به یک دوره استراحت سه ماهه در مرکز آنها نیاز داشت، جایی که شما پنج بار در هفته با یک فیزیوتراپیست کار می کنید تا استخوان های خود را دوباره رشد دهید. خود جراحی چهار ساعت طول کشید، اما بهبودی زمان‌برترین بخش است – این یک روند آهسته و دردناک است. تحرک من به شدت محدود شده بود و داروهای قوی مصرف می کردم.

این یکی از سخت ترین کارهایی بود که در زندگی ام انجام دادم. استخوان شما به آرامی رشد می کند: دستگاهی میله های پاهای شما را حدود 1 میلی متر در روز گسترش می دهد.

روتلا هیچ پشیمانی ندارد و در حال ساخت مستندی درباره تجربه خود است.

تصمیم گرفتم منتظر بمانم و ببینم که آیا در اواخر بلوغ دچار جهش رشدی خواهم شد یا نه، اما در سال 2002، زمانی که 17 ساله بودم، هنگام بازی بسکتبال با برادرانم دستم شکست و رادیوگرافی نشان داد که صفحات رشد من مهر و موم شده است. . دکترم به من گفت که قرار نیست قدم بیشتر از 5 فوت شود. این بسیار خسته کننده بود، اما من سعی کردم به جلو حرکت کنم.

من در سال 2013 به انجام عمل جراحی بلند کردن پا فکر کردم، اما به نظر خیلی گران بود