من یک طراح داخلی هستم. در اینجا 10 چیز در اتاق نشیمن شما وجود دارد که باید از شر آنها خلاص شوید.

مجموعه‌های دی‌وی‌دی می‌توانند به هم ریخته به نظر برسند.Cheevarut/Shutterstock

یک کلاژ عکس خانوادگی، ملیله، ماکرومر، نقاشی یا آینه را در نظر بگیرید.

چاپ‌ها و رنگ‌های مد روز هر ساله تغییر می‌کنند، اما می‌توانید با مبلمان و رنگ‌های خنثی و قطعات برجسته متفاوت به‌روز بمانید.

اگر نگران انتخاب مبل بسیار بزرگ یا کوچک هستید، برخی از مشخصات و نوار را جمع آوری کنید که می خواهید تکه مبلمان روی زمین قرار گیرد تا تصور کنید که چقدر فضای اشغال می کند.

به عنوان یک طراح داخلی، من چند ترفند برای جایگزینی بسیاری از روندهای قدیمی اتاق نشیمن دارم.

  • یکی دیگر از مشکلات حیوان خانگی من، روکش های پریز برق و سوئیچ نور است. من خانه‌هایی را دیده‌ام که هزاران دلار بازسازی شده‌اند و خروجی‌هایی با پوشش‌های پلاستیکی پنهان شده‌اند که می‌توانید در فروشگاه دلار پیدا کنید.

    باور کنید یا نه، نور زیاد می تواند طاقت فرسا و غیر ضروری باشد.Pavel L عکس و فیلم/Shutterstock

    دکوراسیون دیواری را انتخاب کنید که هنر حروف نیست.SvitlanaR/Shutterstock

    به روز رسانی پوشش های پلاستیکی به چیزی لوکس تر یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید تا فضای زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهد. چند گزینه عالی در آمازون وجود دارد، یا اگر شما هم مانند من هستید و باید موارد را ببینید و لمس کنید، Menards نیز انتخاب خوبی دارد.

    روی پارچه های بادوام سرمایه گذاری کنید.

    اتاق نشیمن با یک کاناپه سفید با پارچه ای بادوام و یک فلش سبز و علامت چک که به کاناپه اشاره دارد

    خاکستری همیشه پاسخگو نیست.

    اتاق نشیمن با دیوارهای خاکستری، آثار هنری، پرده، صندلی و کاناپه

    درمان های سنگین پنجره قدیمی و غیر ضروری هستند، به خصوص که پرده های شفاف یک جایگزین سبک وزن هستند که هنوز هم بافت دارند. اگر مسدود کردن نور در اولویت است، از پرده های شفاف صرف نظر کنید و به سراغ سایه های سیاه بروید که می توانند به نازکی کتان باشند.

    ورد آرت می‌تواند چسبناک به نظر برسد و روکش‌های پلاستیکی پریزها شخصیت خاصی را نشان نمی‌دهند.

  • اگرچه همه گرایش‌های طراحی بازگشته‌اند، امیدوارم استفاده از خاکستری مدتی طول بکشد تا دور بعدی خود را ایجاد کند. خانه هایی با مبل های خاکستری، کف تخته ای، پرده، پتو و بالش های زغالی می توانند کسل کننده به نظر برسند. رنگ یک فضا می تواند حال و هوای شما را تغییر دهد، پس چرا به جای رنگی که مظهر کسالت است، رنگی نداشته باشید که باعث راحتی شود؟

    برخی از مردم فکر می کنند ممکن است برای جلوگیری از نور به لایه هایی از پرده نیاز داشته باشید، اما همیشه اینطور نیست.شاون ژانگ / شاتر استوک

    پارچه های اکریلیک جایگزین خوبی هستند، فقط بدانید که به اندازه مواد طبیعی احساس نمی کنند.جودی جانسون / شاتر استوک

    توجه به جزئیات، از جمله درپوش سوئیچ چراغ را نباید فراموش کرد.عکاسی وارن پرایس/شاتراستاک

    پشته های غول پیکر کتاب یا فیلم می تواند از نظر بصری حواس پرتی را به همراه داشته باشد، اما یک راه حل ذخیره سازی به فضای شما فضای کمتری درهم می دهد و اتاق را آرامش بخش تر می کند.

    مبل های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک می توانند کل اتاق را پرت کنند.بن برایانت/گتی ایماژ

    رنگ‌های خنثی آرامش‌بخش هستند، بنابراین استفاده از آن‌ها به عنوان رنگ‌های اصلی در اتاق، فرصتی برای ایجاد کنتراست و جذابیت بصری از طریق قطعات دکور رنگارنگ ایجاد می‌کند. جایگزین کردن چاپ های قدیمی از طریق بالش و پتو یکی از ساده ترین لیفت های صورت در اتاق نشیمن است.

    رنگ براق قدیمی است و نیاز به بازنشستگی دارد.کی نویل/گتی ایماژ

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    در نظر گرفتن مقیاس هنگام ترسیم هر فضا بسیار مهم است. اگر اتاق نشیمن شما مبل بزرگی دارد، می تواند اتاق را کوچک کند. به نوبه خود، داشتن یک مبل بسیار کوچک باعث می شود اتاق خالی به نظر برسد.

    اتاق نشیمن با نیمکت آبی و صندلی ارغوانی با کاغذ دیواری با برگ نخل و فلش قرمز و X اشاره به کاغذ دیواری.  آثار هنری با حروف طلایی با املای "عشق»  روی دیوار و فلش قرمز و X اشاره به حروف

    مجموعه های دی وی دی و نور زیاد می تواند احساس آرامشی که یک اتاق نشیمن باید داشته باشد را از بین ببرد.

    طراوت بخشیدن به یک فضا با بافت ها و لایه های به روز نیز آسان و مقرون به صرفه است، با توجه به اینکه خرید یک بالش 25 دلاری بسیار کمتر از رنگ آمیزی مجدد کل اتاق است.

    همانطور که گفته شد، من از رنگ های خاکستری با سایر پرداخت های متضاد قدردانی می کنم. افزودن رنگ‌های گرم‌تر در کنار قطعات خاکستری می‌تواند یک پالت رنگ متضاد و در عین حال با طراوت ایجاد کند.

    همچنین فکر می‌کنم والنس‌ها دهه 1970 را فریاد می‌زنند و پرده‌های کوتاه یا متزلزلی که به اندازه یک پا از زمین شناور می‌شوند، خط دید را قطع می‌کنند و باعث می‌شوند دیوار کوتاه‌تر از آنچه هست به نظر برسد.

    من طرفدار رنگ خاکستری در سراسر اتاق نشیمن نیستم.Followtheflow/Shutterstock را دنبال کنید

    اگر نگران هستید که اتاقتان به اندازه کافی روشن نباشد، لامپ‌های کم نور را خریداری کنید، که می‌توان آن‌ها را در زمانی که نور کافی وجود داشت و نمی‌خواهید تنظیم کرد.

    من فکر می‌کنم لامپ‌ها از نظر عملکرد ضروری هستند اما نه دکور – شما باید لامپ‌های جذابی داشته باشید که در خدمت هدف باشند، نه اینکه بر یک فضا غلبه کنند.

    یک راه حل خوب برای ذخیره سازی فیلم و کتاب، همچنین یک راه عالی برای پنهان کردن بصری اقلام در حالی که آنها را در یک مکان دلخواه نگه می دارید. بسیاری از قفسه‌های کتاب یا استندهای رسانه‌ای دارای جلوی بسته با کشوها یا درها هستند تا اقلام متفرقه را پنهان کنند.

    خاکستری می‌تواند به‌عنوان تند و بیش از حد تجاری ظاهر شود، اما رنگ‌های گرم‌تر احساس آرامش و دعوت می‌کنند. خوشبختانه، اخیراً بیشتر از رنگ های قهوه ای و خنثی گرم در پروژه های طراحی استفاده می شود.

    هنر کلمات و حروف در سراسر دیوار ممکن است خیلی شلوغ به نظر برسند.

    حروف جدا شده عبارت "عشق"  روی یک دیوار

    روکش ملایم‌تر دیوار می‌تواند به مبلمان و هنر اجازه دهد بدون رقابت با یک دیوار براق، ظاهری داشته باشند. درخشش حداقلی نیز برای چشم ها راحت تر است و به زیبایی کلی فضا لحن آرام تری می بخشد که به ویژه در یک فضای مسکونی ضروری است.

    من فکر می کنم یک رنگ پر یا نیمه براق ظاهری براق و تقریباً روغنی به دیوار می دهد. اگرچه این رنگ براق به راحتی تمیز می شود، اما می توانید با روکش ساتن به نتایج مشابهی برسید و از ظاهر بیش از حد بازتابنده جلوگیری کنید.

    چیزی به نام نور زیاد وجود دارد.

    اتاق نشیمن با کف چوبی، کاناپه و صندلی سفید، یک لوستر و چندین چراغ در کنار دیوار

    چه کسی می دانست که کلماتی که روی دیوار نوشته می شود چنین روند دکوری است؟ تقریباً هر کلمه در زبان انگلیسی را دیده‌ام که روی دیوار افراد با حروفی از Hobby Lobby یا HomeGoods نوشته شده است، اما آنها می‌توانند دیوار را بیش از حد شلوغ جلوه دهند.

    کلیدهای پلاستیکی چراغ و روکش های خروجی را می توان به روز کرد.

    کلید و پوشش پلاستیکی لکه دار و زرد شده با یک دیوار زرد، سفید و آبی

    همچنین می‌توانید از گزینه‌ای مبل مدولار استفاده کنید که می‌تواند بر اساس نحوه ساخت صندلی خود دوباره پیکربندی شود. جابه‌جایی قطعات کوچک‌تر برای تغییر چیدمان یا قرار دادن آنها در یک فضای کاملاً جدید نیز آسان‌تر از جابجایی کل مبل است.

    مجموعه فیلم‌ها و کتاب‌ها باید بروند – یا پنهان شوند.

    قفسه های سیاه پر از دی وی دی

    از رنگ های براق دوری کنید.

    رنگ براق روی یک دکور با اعداد رومی روی آن

    من فکر می‌کنم پوشش‌هایی که به خوبی با معماری فعلی جفت می‌شوند و روکشی مطابق با تریم مورد استفاده در سراسر خانه دارند، منسجم‌تر به نظر می‌رسند. من همچنین زمانی را دوست دارم که روکش ها به همان رنگ دیوارها رنگ آمیزی شوند زیرا ظاهری یکپارچه می دهد.

    شما می توانید هر سال چاپ ها و رنگ های مد روز خود را به روز کنید.Photographee.eu/Shutterstock

    اگرچه مجموعه دی وی دی های نسخه محدود شما می تواند شروع کننده مکالمه خوبی باشد، اما اتاق شما را شلوغ و طاقت فرسا نشان می دهد.

    اگر با ایده‌هایی برای دکوراسیون دیوار مشکل دارید، برای راه‌حل‌های منحصربه‌فرد که شامل املای نام خانوادگی خانواده‌تان نمی‌شود، پینترست را بررسی کنید.

    من فکر می کنم صاحب خانه ها باید از کاغذ دیواری قدیمی و نور بیش از حد اتاق نشیمن خود خلاص شوند.Photographee.eu/Shutterstock; SvitlanaR/Shutterstock

    • گزینه های پارچه اکریلیک مانند Sunbrella یا Perennials نیز گزینه های عالی و بادوامی هستند. از آنجایی که به راحتی تمیز می شوند، این پارچه ها راه را برای آوردن رنگ های روشن مانند سفید و کرم باز می کنند.

      شما نیازی به درمان های پنجره ای بیش از حد ندارید.

      اتاق نشیمن با دو صندلی چیده شده در اطراف یک میز در کنار گیاهان گلدانی و دیوارهای نارنجی.  درمان های پنجره قرمز عمیق سه پنجره را قاب می کند.

      به عنوان مثال، برخی از شرکت‌های تولید پارچه، مواد خود را پلاستیک می‌کنند تا مانند پارچه‌های اکریلیک و فضای باز، مقاوم در برابر لکه و بادوام باشند تا در عین حال که می‌توانند در مقابل کودکان و حیوانات خانگی مقاومت کنند، ظاهری کلاسیک داشته باشند.

      از دیدن پرده های پلاستیکی سفید نیز خسته شده ام، زیرا به نظر من آنها فریاد می زنند “اولین آپارتمان کالج”. اگر پرده ها را ترجیح می دهید، سایه های غلتکی یا گزینه های چوبی ظاهر بسیار بهتری دارند.

      از شر چاپ ها و رنگ های قدیمی خلاص شوید.

      اتاق نشیمن با مبل آبی و کاغذ دیواری با برگ نخل با فلش قرمز و X اشاره به کاغذ دیواری

      وقتی مبل می گیرید، مقیاس اتاق خود را در نظر بگیرید.

      یک کاناپه بزرگ زرد با بالش های سفید و سبز اتاق نشیمن را پر کرده است

      با تکنولوژی امروزی، خرید پارچه هایی که به راحتی تمیز می شوند، کار ساده ای نیست. اگرچه کتانی و مخمل کلاسیک برای دهه‌ها از لوازم اصلی استفاده می‌شوند، اما می‌توانید با پارچه‌های فرآوری‌شده ظاهری مشابه داشته باشید.

      اگرچه من عاشق یک اتاق با نور خوب هستم، اما مطمئناً برای روشنایی بیش از حد یک حیوان خانگی دارم. قدم زدن در اتاقی که دارای نور سقفی، روشنایی قوطی فرورفته است، و لامپ های تاکیدی و کفی می تواند احساسی طاقت فرسا و غیرضروری داشته باشد.