من در یک نمایندگی ماشین کار می کنم و 20 ماشین در ماه می فروشم. در اینجا چیزی است که خریداران باید بدانند تا بهترین معامله را داشته باشند.

لیندسبرگ پت ویلیندسبرگ پت وی

شما باید امتیاز اعتباری خود را بدانید

این یک خرید عمده است و اگر دانش ندارید، ممکن است اشتباه کنید. مهم‌ترین چیزی که من سعی می‌کنم مطرح کنم این است که به مردم این دانش را بدهم که وقتی جلوی یک فروشنده، متخصص محصول، مدیر مالی یا هر کسی دیگری می‌نشینند و اطمینان دارند که می‌توانند آن‌ها را به دست آورند. احساس آنچه در حال وقوع است

لیندسبرگ پت وی

اگر در حال معامله هستید، ارزش وسیله نقلیه خود را دریافت کنید.

پت‌وی جونیور می‌گوید اگر در حال خرید خودرو هستید، باید امتیاز اعتباری خود را بدانید. اگر در حال معامله هستید، ارزش وسیله نقلیه خود را دریافت کنید.لیندسبرگ پت وی

در همان ماه اول، 16 ماشین فروختم که در صنعت به نوعی بی سابقه بود. اما من از رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم استفاده کردم و حلقه ای برای تکیه بر آن داشتم. من این کلمه را دریافت کردم، و این حرف باز، صادقانه، شفاف است، شما را در اسرع وقت به نمایندگی وارد و خارج کنید، “4 Real Deal”.

همه گیری کل فرآیند فروش را تغییر داد. بنابراین اکنون افراد بیشتری قبل از اینکه به آنجا برسند، آن چیزها را مدیریت می کنند تا روند را سریعتر انجام دهند. من فکر می کنم تصور غلط قیمت گذاری است. در آن روزها به ما اجازه داده شد که مقدار مشخصی پول نقد برای انجام معاملات داشته باشیم. اما در صنعت ما، در برند ما، دیگر چنین چیزی نداریم. همیشه اجاره های 100 دلاری وجود داشت و ما 60 عدد Equinox همرنگ داشتیم، اما اکنون سازنده میزان تخفیف ها و مشوق ها را کاهش داده است.

ما از TikTok استفاده می‌کنیم و سرگرمی‌ها را با قطعات اطلاعاتی متعادل می‌کنیم، زیرا گاهی اوقات مردم وقتی به یک نمایندگی خودرو می‌روند مرعوب می‌شوند.

هر برندی که باشد، داشتن تخفیف برند، تخفیف کارمند یا تخفیف خانواده/دوست، داشتن اجاره نامه فعلی، وفاداری اجاره یا فتح-اجاره یا داشتن آن برند خاص در خانواده، و هر نوع تخفیف کارخانه از طرف سازنده، این فقط در مورد آن است.

این روزها یکی از چالش برانگیزترین چیزها داشتن وسیله نقلیه برای مشتری است

مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

مارس 2017 اولین ماه من در تجارت خودرو بود.

ما برای وسایل نقلیه مختلف تماس می گیریم و اگر ماشین را ندارید، آن شخص تلفن را قطع می کند یا می رود و به نمایندگی بعدی می رود. ما هشت فروشگاه Chevy داریم، بنابراین ما یک گروه بزرگتر هستیم. من فکر می کنم گروه های بزرگتر مزیتی دارند که می توانید موجودی را از فروشگاه های دیگر بکشید. چالش دیگر متقاعد کردن مشتری من است که در شش سال گذشته با من بوده است و قیمت های اجاره ای عالی 250 تا 290 دلار دریافت می کند، که وقتی آنها وارد می شوند و برای همان ماشین می نشینند، 410 دلار برای آنها تمام می شود. تورم بازی را تغییر داده است.

خریداران بیشتری این کار را انجام می دهند، نه اینکه فقط برای لگد زدن به لاستیک ها و قدم زدن به نمایندگی مراجعه کنند. هنگامی که شما از طریق آن فرآیند گرفتن اعتبار، دریافت تاییدیه، رانندگی آزمایشی، تامین مالی، تمیز کردن ماشین را طی می کنید، این یک فرآیند دو تا سه ساعته است. کاری که من دوست دارم با مشتریانم انجام دهم این است که اطلاعات آنها را قبل از رسیدن به آنجا جمع آوری می کنم، تأییدیه آنها را تضمین می کنم، شماره ها را برای آنها ارسال می کنم، بنابراین وقتی آنها وارد می شوند، اغلب آنها فقط ماشین را آزمایش می کنند و مطمئن می شوند که ویژگی های مناسبی دارد.

مشکلات قیمت و موجودی امروز به نظر تقصیر نمایندگی است، اما از ما بزرگتر است.

لیندسبرگ پت‌وی جونیور مدیر فروش خودرو در فلدمن شورلت در میشیگان است. او برندی را ایجاد کرده است که مشتریان را به “4 Real Deal” برساند.لیندسبرگ پت وی

  • این یکی از بزرگترین سوالات است. آیا آن را دارید، آیا وارد می شود، کی وارد می شود؟ همچنین نرخ بهره چقدر است؟

    لیندسبرگ پت وی

ما قبلا سه لات پر از ماشین داشتیم. اکنون به یک لات رسیده ایم که نیمه پر است. آخرین روند این است که ما وسایل نقلیه را قبل از رسیدن به آنجا می فروشیم.

اکنون در پنج تا شش ماه گذشته به خودروهای دارای پیش مالکیت نیاز داریم.

اگر اجاره می دهید، در صورت امکان سعی کنید مایل ها را کاهش دهید

اگر می‌دانید چه می‌خواهید، اگر تصوری از نمره‌تان دارید، اگر فرآیند را زود شروع کنید، وقتی به نمایندگی می‌آیید، اساساً در حال تست رانندگی و امضا کردن هستید.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

شما باید بدانید در کجا ایستاده اید تا بتوانید بفهمید که نرخ بهره چه اتفاقی می افتد. شما باید بازار نرخ بهره را درک کنید. بسیاری از مردم اکنون با وسایل نقلیه ای که دو، سه سال پیش خریداری کرده اند وارد می شوند و ما به آنها می گوییم که نرخ بهره اکنون چقدر است و آنها به سرعت از بین می روند.

همانطور که به خبرنگار الکسا سنت جان گفته شد، توصیه او برای حرکت در بازار خرید خودرو در اینجا است.

نام تجاری من بر اساس تبلیغات شفاهی ساخته شده است و این کار را انجام می دهم تا مردم بتوانند به من اعتماد کنند و برگردند. من همیشه سعی می کنم افراد را در موقعیتی قرار دهم که برنده شوند. من باید به خانواده ام غذا بدهم و تیم من باید به خانواده آنها غذا بدهد. در یک نقطه برخی از وسایل نقلیه دارای تعدیل بازار بودند، زیرا آنها بسیار زیاد و تعداد کمی در این بین بودند، اما این وضعیت تا حد زیادی تغییر کرده است.

لیندسبرگ پت‌وی جونیور اوایل دوران حرفه‌ای خود را در نقش‌های مختلف در آموزش گذراند.

  • هنگامی که اجاره نامه خود را تحویل می دهید، این بیشترین بازدهی را به شما خواهد داد. اگر خرید می کنید، از انجام شرایط تمدید شده برای دریافت پرداختی که می خواهید، نترسید. به هر حال تعداد بسیار کمی از مردم ماشین خود را برای مدت طولانی نگه می دارند. و مطمئن شوید که با نمره مناسب وارد می شوید. من ساب پرایم های زیادی دیده ام، و به دلیل نرخ بهره بالا، دادن این قیمت به آنها عذاب آور است.

    مردم فکر می‌کنند که ما می‌خواهیم آنها را بگیریم، اما ما به دنبال ساختن خانه بر روی مشتری نیستیم

    کمی خرید کن. وسیله نقلیه مورد نظر خود را بسازید، قیمت های مقایسه ای را از نمایندگی های مختلف دریافت کنید و حد وسط و قیمت آن را پیدا کنید.

    ما بر اساس ساخت به نیاز هستیم

    اغلب اوقات مردم می دانند که چه می خواهند و من فقط اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا از این روند عبور کنید.

    لیندسبرگ پت‌وی جونیور یک مدیر فروش خودرو 50 ساله در فلدمن شورلت در لیوونیا، میشیگان است و برندی را ایجاد کرده است که به مشتریان خرید خودرو «4 Real Deal» می‌دهد. او یک وب‌سایت و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله TikTok را با 4 تیم REAL Automotive خود اداره می‌کند. او قبلاً 18 سال را در آموزش و پرورش به عنوان معلم، رئیس دانش‌آموزان، مدیر دبیرستان و مربی ورزشی گذراند. او همچنین یک مربی شخصی بوده است. پت‌وی جونیور علاوه بر موقعیت فروش خود، مردان جوان را راهنمایی می‌کند و در حال حاضر مشغول کار بر روی یک راهنمای کتاب الکترونیکی برای تجربه خرید خودرو است.