“من تمام زندگی ام را کار کرده ام و مالیاتم را پرداخت کرده ام – حالا آنها بیشتر می خواهند”

درک بیتس

مالیات بر ارث ناعادلانه ترین مالیاتی است که وجود دارد. من مخالفتی با پرداخت مالیات ندارم، اما چرا فرزندانم باید مالیات بر ارث را با این مبالغ گزاف پرداخت کنند که قبلاً مالیات پرداخت کرده ام؟ حتی اگر دولت فقط نرخ را به 10 یا 5 درصد کاهش دهد، قابل تحمل تر خواهد بود. این تاثیر مخربی بر فرزندان من خواهد داشت.»

تد فرانکه، 67 ساله، باکینگهامشر

آقای استنمور که پدر سه فرزند است، به عنوان یک فروشنده ثروت خود را از هیچ ساخته است. او می‌ترسد که مردم عادی بیشتر و بیشتر از این مالیات که 7.1 میلیارد پوند برای خزانه‌داری در سال مالیاتی گذشته جمع‌آوری کرد، نادیده گرفته شوند.

من تمام عمرم سخت کار کردم تا پسرانم را بزرگ کنم و سقفی بالای سرمان بگذارم و اکنون حتی نمی توانم پس اندازم را آنطور که می خواهم قبل از مرگ خرج کنم.

ریچارد استنمور، 61 ساله، آنگلسی، ولز شمالی: “من تمام زندگی ام را کار کرده ام و مالیاتم را پرداخت کرده ام – حالا آنها بیشتر می خواهند”

درک بیتس – جی ویلیامز

خانم وایتهد بیشتر دارایی مادرش را به دلیل مالیات بر ارث از دست داد.

آقای استنمور به دانشگاه نرفت، یا در بسیاری از درس‌های مدرسه شرکت نکرد. او هر چیزی از شیشه دوجداره گرفته تا جاروبرقی کربی و ماشین فروخته است. حالا او دانشجویی صاحبخانه است و تعداد انگشت شماری ملک را اجاره می دهد.

او گفت: «قرار نیست این کار روی مرد معمولی کار در خیابان تأثیر بگذارد. نیاز به بازنگری شدید دارد و در حالت ایده آل لغو می شود.»

او گفت: «من تمام زندگی‌ام را کار کرده‌ام و مالیات‌ام را پرداخته‌ام. اما وقتی من بمیرم، دولت دوباره دستش در پول من خواهد بود. من فکر می کنم منزجر کننده است.
من سه فرزند دارم، دو دختر و یک پسر، که می‌خواهم املاکم را به آنها بسپارم – هر ملکی که باشد.

خانم تی خانه کوچک خود را در جنوب غربی لندن در سال 1985 به عنوان والد مجرد دو پسر جوان خرید. ارزش دارایی او اکنون به ارزش 650000 پوند به این معنی است که پسرانش باید عوارض مرگ را بپردازند.

آقای بیتس هر کاری که می تواند انجام می دهد تا صورتحساب مالیات بر ارث را که فرزندانش باید بپردازند کاهش دهد.

من حدود 60000 پوند پس‌انداز دارم که به‌عنوان صندوق روز بارانی جمع‌آوری شده است، اما برای پرداخت قبض IHT کافی نخواهد بود. پسران من باید قبل از اینکه بتوانند وثیقه بگیرند و خانه را بفروشند، یک وام با نرخ بهره بالا بگیرند تا آن را بپردازند. من از این منزجر هستم و فکر می کنم از نظر اخلاقی اشتباه است.

مالیات بر ارث حداقل در سی سال گذشته در ذهن من بوده است. این کار من را متوقف نمی کند زیرا از وزوز لذت می برم. با این حال، برای من دردناک است که بدانم کسب‌وکاری که از هیچ ساخته‌ام، برای پرداخت عوارض مرگ باید از بین برود. من می دانم که این مشکل من نیست که زمان آن فرا رسد، اما کسانی که پشت سر می گذارند با معضل وحشتناک تلاش برای نجات چیزی روبرو می شوند.

دایان وایتهد، 69 ساله، لسترشر

درک بیتس - جی ویلیامز


منبع

تلگراف کمپینی را برای حذف مالیات بر ارث راه اندازی کرده است که توسط ده ها نماینده محافظه کار حمایت می شود. خوانندگان ما اکثراً حمایت خود را ابراز کرده اند و داستان های خود را در مورد تأثیر مالیات بر ارث بر آنها به اشتراک گذاشته اند. این چیزی است که آنها به ما گفتند.

درک بیتس، 88، جنگل جدید

مالیات بر ارث چه تاثیری بر شما داشته است؟ آیا داستانی برای کمپین ما دارید؟ پست الکترونیک [email protected]

آقای فرانکه، یک کارآفرین، گفت که وظایف مرگ، پس انداز کنندگان سرسخت را مجازات می کند و صاحبان مشاغل را مجازات می کند.

آقای استنمور از سن 15 سالگی کار می کند. او اولین نفر از خانواده خود خواهد بود که مالیات بر ارث پرداخت می کند، که خارج از محدوده اصلی کمک هزینه معافیت مالیاتی 325000 پوندی قرار می گیرد.

وی افزود: این مالیات روز به روز افراد بیشتری را می کشاند. طولی نمی کشد که یک آپارتمان دو تخته ای خواهید داشت که ارزش آن بیشتر از آستانه است.