من برای یک سفر دریایی برهنه کار می کنم. این رهایی بخش است – اما قوانینی وجود دارد. مسافران نمی توانند خیلی هیجان زده شوند و باید برای شام لباس پوشید.

روش سفر ما برای همه نیست. همه نمی دانند برهنگی چیست، و این اشکالی ندارد. اگر کنجکاو هستید، این راه سفر ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

ما روی کشتی قوانینی داریم. مهمترین مورد این است که قبل از گرفتن عکس با شخص دیگری در آن، باید اجازه بگیرید.

در سال 2010، این شرکت می خواست یک کارمند فروش را استخدام کند که آلمانی صحبت کند – برهنگی در آلمان بسیار بزرگ است. آلمانی من به اندازه کافی خوب است، بنابراین کلاهم را در رینگ انداختم.

کت ویتمیر با دو مانیتور پشت میز نشسته و در حالی که برهنه است و در آینه منعکس شده، عکس می گیرد.
  • در طول سال‌ها ما به مکان‌های گرم زیادی از جمله فیجی، تاهیتی و مد بوده‌ایم.

    اما مورد علاقه من از نزدیک به 50 سفر دریایی که انجام داده ام در آلاسکا بوده است. در آن زمان فروش سختی بود، زیرا برهنگی‌ها و سرما همیشه با هم ترکیب نمی‌شوند، اما خوب کار می‌کرد. کشتی سقف را روی عرشه استخر گسترش داد تا بتوانیم گرم بمانیم و از شنا کردن در بوفه لذت ببریم. در بندر، چند چشمه آب گرم گوگردی را کاوش کردیم.

    هر سفر دریایی نیاز به برنامه ریزی زیادی دارد

    من شوخی می کنم که لاغر غوطه ور شدن داروی دروازه ما است.

    او توضیح داد که کارش – سازماندهی سفرهای دریایی که در آن همه مهمانان بتوانند برهنه باشند – چگونه است.

کت ویتمیر و همسرش نشسته و لبخند می زنند و در مقابل تابلو فرش شخصی سوار بر ماهی — لوگوی شرکت کروز Bare Necessities.

برای ما، برهنه بودن جنسی یا چیزی نیست که از آن خجالت بکشیم.

من در آستین مستقر هستم و از سال 2010 کارمند تمام وقت Bare Necessities هستم.

این مقاله گفته شده بر اساس گفتگو با کت ویتمیر، 61 ساله ای است که به عنوان معاون فروش در یک شرکت مسافرتی برهنگی کار می کند. به شرح زیر برای طول و وضوح ویرایش شده است.

اجرای یک سفر دریایی مانند اجرای یک تئاتر بزرگ است.

ما برخی از شب های موضوعی را تکرار کرده ایم که بسیار محبوب بوده اند. برهنگی ها در کمال تعجب عاشق لباس هستند.

ما کروز سوئینگرز نیستیم. این سفر سبک زندگی نیست. فرصت‌های سفر زیادی وجود دارد، اما این کاری نیست که ما انجام می‌دهیم.

برای سفر برهنه قوانینی وجود دارد

برای هر سفر دریایی، من برنامه‌ریزی می‌کنم تا کارکنان ما بدانند چه زمانی باید غرفه اطلاعات را مدیریت کنند، «وظیفه شام» را انجام دهند تا مطمئن شوند مهمانان از کد لباس پیروی می‌کنند و شب‌ها به کلوپ رقص می‌پیوندند تا مطمئن شوند همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

من خاطرات باورنکردنی از کار برای Bare Necessities ساخته ام. یکی از خاطره انگیزترین روزهای من زمانی بود که از تانا، جزیره ای در اقیانوس آرام جنوبی در وانواتو بازدید کردیم.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

در قایق برهنه بزرگمان، چندین شب تم و یک مهمانی لباس بزرگ داریم. لباس مورد علاقه من همیشه مردی بود که لباس بطری تکیلا می پوشید. چوب پنبه ای روی سرش گذاشته بود. بدنش بطری بود. فقط باید تصور کنید که کرم چیست. تو زندگیم اینقدر نخندیده بودم

ویتمیر گفت که بازدید از تانا، وانواتو، خاطره انگیز بود.کت ویتمیر

مردان نمی توانند بیش از حد هیجان زده باشند. ما می گوییم که اگر آنها شروع به احساس کردن چیزهایی در اطراف آن پایین کنند، در آب سرد بپرند یا به بیسبال فکر کنند.

اکنون من معاون فروش دو سفر دریایی Bare Necessities هستم. من همچنین در هنگام کشتیرانی به کارمندان و سازماندهی فعالیت های کروز کمک می کنم.

شام تنها زمانی است که مهمانان باید لباس واقعی بپوشند – بدون مش، هیچ چیز شفاف و هیچ چیز از نخ ساخته شده باشد.

ویتمیر و همسرش برای نیازهای ناچیز کار می کنند.کت ویتمیر

کشتی ما اولین کشتی کروز بزرگی بود که در خلیج آنها لنگر انداخت. وقتی در ساحل جمع شدیم تا مردم محلی را ملاقات کنیم، گروهی از مردان که برگ پوشیده بودند برخی از رقص های سنتی جزیره خود را اجرا کردند. بی نظیر بود.

ویتمیر در حالی که یک چتر در دست دارد، در بیرون از خانه در مقابل گروهی از مردان که لباس کمری از برگ پوشیده اند، ژست می گیرد.  برخی از آنها سر و گردنبندهایی نیز دارند که از برگ ساخته شده اند.

ویتمیر قبل از تبدیل شدن به یکی از همکاران فروش برای Bare Necessities صاحب یک تجارت خوانندگی و تلگرام بود.

  • ما در اولین سفر دریایی خود به عنوان مدل کار کردیم، و در دهه بعد به عنوان کارکنان عمومی به کار برگشتیم. ما به سؤالات پاسخ می‌دهیم و در مورد چیزهای کوچک کمک می‌کنیم، مانند اطمینان از اینکه مهمان‌ها حوله‌ای بین خود و صندلی‌هایشان داشته باشند.