من با یک پرواز 13 ساعته از لس آنجلس به نیوزیلند رفتم. در اینجا 8 اشتباهی که مرتکب شدم و کارهایی که در پرواز به خانه انجام خواهم داد، آورده شده است.

با نگاهی به گذشته، در طول پرواز نیز به اندازه کافی فعال نبودم. تنها باری که صندلی بیزینس کلاسم را ترک کردم، برای چند وقفه در حمام بود، برخلاف برخی از همسفرانم که آنقدر باهوش بودند که چند دور در کابین طی کنند.

در اینجا این است که چگونه قصد دارم پرواز بازگشت به خانه را تجربه بهتری کنم.

از آنجایی که من در مورد بهداشت دهان و دندان حساس هستم، به خاطر می‌آورم که برای پرواز آینده‌ام مسواک و خمیر دندان خودم را بسته‌بندی کنم.

سوار هواپیما شدم و متوجه شدم که مسواک من در اعماق چمدان دستی ام است. من به این نتیجه رسیدم که ارزش باز کردن زیپ کیفم را ندارد، بنابراین فکر کردم از مسواک زدن دندان هایم برای آن روز صرف نظر می کنم.

این اتلاف وقت بود. من باید تا آخرین ثانیه در سالن می ماندم که نماینده ایر نیوزلند اعلام کرد پرواز من در حال سوار شدن است.

ملاتونین برای پرواز من به خانه ضروری است.

نویسنده در صندلی کلاس تجاری خود در پرواز طولانی مدت ایر نیوزیلند.

قبل و در طول پرواز بیشتر راه می روم و کشش می دهم.

یک استراحت کششی سریع قبل از یک پرواز 13 ساعته.

برای پرواز به اوکلند به بسته بندی شکلات فکر کردم، اما می‌دانستم که می‌خواهم شکلات‌های محبوب این کشور Whittaker و Cadbury Twirls را امتحان کنم. بنابراین من عمدا شکلات را از لیست بسته بندی خود حذف کردم.

مطمئناً، بطری تا پایان سفر با هواپیما خالی بود، اما برای جلوگیری از احساس سستی و کم‌آبی بدن من کافی نبود.

نویسنده در سالن Star Alliance در فرودگاه بین المللی لس آنجلس.مونیکا هامفریز/خودی

در حالی که قبل از پرواز 13 ساعته کمی حرکات کششی انجام دادم، کافی نبود. با چنین توقف طولانی، باید زمان بیشتری را صرف قدم زدن در اطراف فرودگاه و خسته کردن خودم برای پرواز آینده می کردم.

یادم رفت شکلات ببندم! این بار، برای پرواز برگشت، چند عدد آب نبات در کوله پشتی ام فشار خواهم داد.

راهروی آب نبات در یک فروشگاه مواد غذایی در جزیره Waiheke، نیوزیلند.

من آن روز در تنها پرواز ایر نیوزلند خارج از لس آنجلس بودم، و از آنجایی که من یک پرواز عصبی هستم، بیش از 45 دقیقه قبل از شروع سوار شدن به سمت دروازه خود رفتم.

با رفتن به نیوزلند، 10 ساعت در لس آنجلس استراحت داشتم. من از مزایای کلاس تجاری خود استفاده کردم و قسمتی از زمان بین پروازها را در سالن Star Alliance فرودگاه سپری کردم.

مهم نیست که کابین هواپیما چقدر خوب است، برای من تقریبا غیرممکن است که از یک پرواز طولانی با احساس سرزندگی یا انرژی پیاده شوم. متأسفانه، فکر نمی کنم چوب شور دارچینی-قندی که در ابتدای پرواز خوردم، کمکی هم نکرد.

در حالی که از فضا استفاده کردم، متوجه نشدم که برای هر شرکت هواپیمایی نماینده ای در سالن مستقر شده است. آن نماینده پروازهای آتی را اعلام کرد و به مسافران اطلاع داد که هر پرواز چه زمانی فرآیند سوار شدن خود را آغاز می کند.

در نهایت، وقتی فرود آمدم، منطقه زمانی دنور را دنبال می کنم و به رختخواب می روم.

تخت خواب کینگ در هتلی در اوکلند نیوزلند.

در حالی که مسلماً در پرواز به خانه مقداری شکلات مصرف می کنم، همچنین قصد دارم چند گزینه میان وعده سالم تر بیاورم یا از مهمانداران درخواست میوه اضافی کنم. همانطور که اینسایدر قبلا گزارش داده بود، فیبر و پروتئین می تواند به مسافران کمک کند پس از یک پرواز طولانی احساس بهتری داشته باشند.

با میان وعده‌های سالم‌تر و دویدن قبل از پرواز، امیدوارم در دنور فرود بیایم و برنامه معمول خود را بدون هیچ گونه سکسکه انجام دهم.

این یک اشتباه بود و بعد از شام در پرواز هوس کردم شیرینی مورد علاقه ام.

این اولین باری بود که در سالن فرودگاه بودم، بنابراین طبیعتاً زمان را با نوشیدن جرعه جرعه جرعه نوشیدنی، رامن و استراحت در پاسیو بیرونی گذراندم.

  • نویسنده در پرواز به سختی به خواب می رود.مونیکا هامفریز/خودی

در حالی که چمدان‌هایم را می‌بندم تا به خانه بروم، تعدادی از شکلات‌های نیوزیلندی مورد علاقه‌ام در لیست بسته‌بندی من هستند.

بین تغییرات منطقه زمانی، یک پرواز 13 ساعته، یک پرواز 2.5 ساعته و توقف، نزدیک به 24 ساعت متوالی را در فرودگاه ها، سالن های فرودگاه و هواپیما سپری کردم.

برای افشای کامل، Insider یک نرخ مطبوعاتی برای پرواز رفت و برگشت از ایر نیوزلند دریافت کرد.

راهروی آب نبات در یک فروشگاه مواد غذایی در جزیره Waiheke، نیوزیلند.مونیکا هامفریز/خودی

نیوزلند به خاطر مناظر فوق‌العاده خیره‌کننده‌اش معروف است – و اگر شما هم مثل من در ایالات متحده زندگی می‌کنید، یک پرواز فوق‌العاده طولانی برای دیدن آن مناظر. خرداد امسال سفری 24 ساعته به کشور را آغاز کردم.

نویسنده در صندلی کلاس تجاری خود در پرواز طولانی مدت ایر نیوزیلند.

یک استراحت کششی سریع قبل از یک پرواز 13 ساعته.مونیکا هامفریز/خودی

تخت خواب کینگ در هتلی در اوکلند نیوزلند.مونیکا هامفریز/خودی

وقتی در خانه سخت به خواب می روم، اغلب مقداری ملاتونین برای کمک مصرف می کنم. در حالی که این برای همه مناسب نیست، در پرواز به خانه، من سعی می کنم ملاتونین مصرف کنم تا هم به من کمک کند هم بخوابم و هم مدت زمان خوبی بخوابم.

نویسنده در صندلی کلاس تجاری خود در پرواز طولانی مدت ایر نیوزیلند.مونیکا هامفریز/خودی

یک ایستگاه آب در سالن فرودگاه.مونیکا هامفریز/خودی

من از مسواک شرکت هواپیمایی صرف نظر می کنم و مسواک و خمیر دندان شخصی ام را در کوله پشتی ام قرار می دهم.

نویسنده در یک پرواز طولانی به اوکلند، نیوزیلند، دندان های خود را در حمام هواپیما مسواک می زند.

قبل از سوار شدن به پرواز ایر نیوزیلند، بطری آب 34 اونسی خود را پر کردم.

پرواز من به دنور در شب فرود می‌آید، و حتی با وجود اینکه از پرواز خارج می‌شوم (و امیدوارم در هواپیما یک چرت بزنم)، در یک زمان عادی به رختخواب خواهم رفت تا به من کمک کند تا خود را تنظیم کنم.

نویسنده در یک پرواز طولانی به اوکلند، نیوزیلند، دندان های خود را در حمام هواپیما مسواک می زند.مونیکا هامفریز/خودی

قبل از یک پرواز 13 ساعته، یک چوب شور دارچینی، میان وعده ایده آلی نبود.مونیکا هامفریز/خودی

قبل از هر پروازی، سعی می کنم در چند دور در اطراف ترمینال فشار بیاورم و یک استراحت کششی سریع انجام دهم.

آب بیشتری هم خواهم خورد.

یک ایستگاه آب در سالن فرودگاه.

در حالی که من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در پرواز ایر نیوزیلند خود یک صندلی بیزینس کلاس داشته باشم که پرواز را راحت تر از آنچه که در اتوبوس وجود داشته باشد، می کند، چیزهای زیادی وجود دارد که من قصد دارم در سفر به خانه به طور متفاوت انجام دهم. .

قانون شماره 1 من برای هر سفر بسته بندی چند تخته شکلات است. چون بدون شک یک زمانی هوس یک چیز شیرین می کنم و می خواهم آماده باشم.

دفعه بعد، در سالن می مانم، آخرین لقمه را برای خوردن می گیرم و منتظر می مانم تا اعلامیه پرواز پروازم را از نماینده سالن بشنوم.

تصور می‌کردم از آنجایی که در حالت عادی می‌خوابم، خواب ماندن آسان است. اینطور نبود، و من هنوز برای بسته نگه داشتن چشمانم در فضای ناآشنا تلاش می کردم.

قبل از پرواز برگشت، زمان کافی برای دویدن قبل از رفتن به فرودگاه دارم. من همچنین قصد دارم در طول پرواز در کابین هواپیما قدم بزنم تا از هر گونه درد پس از پرواز جلوگیری کنم.

در راه خانه، قصد دارم زمان بیشتری را در سالن فرودگاه بگذرانم.

نویسنده در سالن Star Alliance در فرودگاه بین المللی لس آنجلس.

قبل، حین و بعد از پرواز اشتباهاتی مثل ننوشیدن آب کافی داشتم.

  • روز پنجشنبه، 23 ژوئن، در دنور، کلرادو، سوار پروازی شدم و به سمت لس آنجلس، کالیفرنیا حرکت کردم. من تا شنبه 25 ژوئن به مقصد نهایی خود – اوکلند، نیوزلند – نرسیدم.

    از آنجایی که مسافران کلاس تجاری یک کیسه لوازم بهداشتی از ایر نیوزلند دریافت کردند، یک مسواک و خمیر دندان همراه با خودکار، لوسیون و جوراب به من دادند.

    تجملات پرواز در کلاس تجاری ایر نیوزلند این است که من به جای اینکه روی صندلی به صورت عمودی دراز بکشم، توانستم به صورت افقی بخوابم.

    دفعه بعد چوب شور دارچینی و شکری را می‌نوشم و یک سیب یا موز را انتخاب می‌کنم.

    قبل از یک پرواز 13 ساعته، یک چوب شور دارچینی، میان وعده ایده آلی نبود.
    وقتی در ساعت 6 صبح به وقت محلی در اوکلند فرود آمدم، یک اشتباه بزرگ مرتکب شدم و چرت زدم.

    موها خیلی نرم بودند و خمیر دندان به اندازه چیزی که من معمولا انتخاب می کردم نعنایی نبود، اما از اینکه توانستم دندان هایم را بعد از شام تمیز کنم سپاسگزار بودم.

    انگشتان عبور من پرواز به خانه صاف است.

    نویسنده در هواپیما

    در عوض، باید نکته‌ای از مهماندار هواپیما برای مقاله‌ای که درباره اشتباهاتی که مسافران هنگام بستن چمدان‌هایشان مرتکب می‌شوند، به خاطر می‌آورم: بسته‌بندی تنقلات سالم را فراموش نکنید.

    طبق گفته انجمن پزشکی هوافضا، مسافران باید به ازای هر ساعتی که در هوا هستند، 8 اونس آب مصرف کنند. در حالی که برای نوشیدن 104 اونس در پرواز به خانه مشکل دارم، امیدوارم حداقل دو بطری پر آب در طول پرواز بنوشم.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    نویسنده در هواپیمامونیکا هامفریز/خودی

    من 13 ساعت را در یک هواپیما در ژوئن گذراندم و از لس آنجلس، کالیفرنیا به اوکلند، نیوزیلند پرواز کردم.

  • می دانستم که این یک اشتباه است، اما تخت کینگ هتل بعد از پرواز طولانی، نام من را صدا می کرد. در نتیجه، من چند روز بعد را در تلاش برای تطبیق با منطقه زمانی نیوزلند گذراندم.