“من آن کلیپ را می‌گیرم و آن را در سراسر کشور اجرا می‌کنم” (ویدئو)


مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره، در طی سخنرانی خود در نقطه عطف ایالات متحده در روز شنبه، جو بایدن، با انجام مقایسه‌ای که دولت وی آشکارا در زمان آغاز به کارش به ریاست جمهوری تشویق می‌کرد، از صمیم قلب تلاش کرد تا جو بایدن را به سمت خود بکشاند. بنابراین، صبح روز دوشنبه، خدمه “Morning Joe” MSNBC به رئیس جمهور توصیه کردند که از سخنان او به عنوان تبلیغات انتخاباتی مجدد استفاده کند.

گرین در حین حضور در کنوانسیون سیاسی محافظه‌کاران هشدار داد که بایدن به مسائلی مانند «آموزش، مراقبت‌های پزشکی، مشکلات شهری، فقر روستایی» پرداخته و او را با لیندون جانسون دموکرات مقایسه کرد. و اگرچه گرین قطعاً منظور به‌طور مختصر، این مقایسه‌ای است که دولت بایدن هرگز آن را ناامید نکرده است و در واقع احتمالاً «موسیقی به گوش آنها» بوده است.

جاناتان لمیر به شوخی گفت: “صدایی که می شنوید، تشکر کاخ سفید از مارجوری تیلور گرین برای تبلیغات کمپین است.” البته به یاد داشته باشیم که در ماه های اول ریاست جمهوری خود، آنها مشتاقانه از مقایسه های لیندون جانسون استقبال کردند. جامعه بزرگ همان چیزی است که برای آن تیراندازی می کردند.»

همچنین بخوانید:
“صبح جو” می گوید “خیلی خوب” است اگر متنفران بایدن روی سقوط های فیزیکی او تمرکز کنند: او هنوز در حال شکست دادن “یکی از بحران های بزرگ اقتصادی زمان ما” است (ویدئو)

پرزیدنت جانسون البته به خاطر مجموعه ای از برنامه ها و قوانین معروف به “جامعه بزرگ” معروف است که شامل قوانین حقوق مدنی 1964 و 1965، همراه با چندین برنامه – مانند Medicare و Medicaid – برای مقابله با رشد است. مشکلات اجتماعی و فقر شدید

کشیش الشارپتون، عضو هیئت، افزود که به قول گرین “منتظر حمله” بود، اما به نحوی انجام نشد و با لمیر موافق بود که او اساساً یک تبلیغ آسان برای بایدن را در مبارزات انتخاباتی ارائه کرد.

شارپتون گفت: “اگر من رهبری حزب دموکرات یا مردم بایدن بودم، آن کلیپ را می گرفتم و آن را در سراسر کشور پخش می کردم.” زیرا چیزهایی که او می‌گوید بایدن و LBJ و FDR از آن‌ها حمایت می‌کردند، چیزهایی هستند که اکثر آمریکایی‌ها می‌خواهند و بسیاری در حال حاضر با آن زندگی می‌کنند.»

شارپتون همچنین به شوخی گفت که “اکنون می تواند ببیند که چرا او را از گروه آزادی خارج کرده اند”، و به این نکته اشاره کرد که “او در گروه خودش است، و این انجمن خیلی عاقلانه ای نیست.”

در این مورد، لمیر به این فکر کرد که آیا مارجوری تیلور گرین “شاید یک مامور مضاعف است.”

شما می توانید لحظه کامل «صبح جو» را در ویدیوی بالا تماشا کنید.

همچنین بخوانید:
صدای Morning Joe از SAG-AFTRA و WGA Double Strike: مردم متوجه نمی‌شوند که 99 درصد بازیگران در حال مبارزه هستند (ویدئو)



منبع