منتقد مگان و هری می گوید تعقیب و گریز با ماشین در بریتانیا اتفاق نمی افتد

“البته، این نوع تعقیب و گریز با ماشین هرگز در بریتانیا اتفاق نمی افتاد، جایی که آنها با توافقات طولانی مدت و محترمانه بین رسانه ها و خانواده سلطنتی محافظت می شدند.

دن ووتن که در برنامه چت لورن به تصویر کشیده شده است، مدتهاست که از زوج سلطنتی انتقاد کرده است. (ITV)

مجری جی‌بی‌نیوز و ستون‌نویس میل آنلاین در توییتر نوشت: «اگر هری و مگان پس از حضورشان در نیویورک به‌طور خطرناکی توسط پاپاراتزی‌ها تعقیب شوند، خوب نیست».

بیشتر بخوانید: هری و مگان در “تعقیب و گریز خودرویی نزدیک به فاجعه بار و دو ساعته” با عکاسان

“همچنین، ادامه رانندگی در یک “تعقیب بی امان” که منجر به “تصادف چندگانه نزدیک” به مدت دو ساعت می شود، مضحک است. مطمئناً خود را کنار بکشید و منتظر کمک پلیس باشید؟

بیشتر بخوانید: هری در برنامه نتفلیکس می گوید: «من نمی خواستم تاریخ تکرار شود

تماشا کنید: هری و مگان در تعقیب و گریز ماشین پاپاراتزی “نزدیک به فاجعه”.

دن ووتن در لورن (ITV)

او از این زوج به عنوان “ساسکس های بی شرم” یاد کرد و گفت که دوست دارد فکر کند که باران در لندن “اشک های مگان مارکل” است.



منبع

پس از حادثه سه شنبه شب که به گفته سخنگوی این زوج سلطنتی شاهد تعقیب بی وقفه آنها توسط پاپاراتزی ها بود، روزنامه نگار دان ووتن گفت که این زوج در بریتانیا محافظت بهتری داشتند.

این تعقیب و گریز بی وقفه، که بیش از دو ساعت به طول انجامید، منجر به تصادفات نزدیک با سایر رانندگان در جاده، عابران پیاده و دو افسر پلیس نیویورک شد.

ووتن مدت‌هاست که از زوج سلطنتی انتقاد می‌کند و ستون‌های تند و تیز روی آن‌ها می‌نویسد – اخیراً از حضور هری در مراسم تاج‌گذاری پدرش، شاه چارلز، انتقاد کرد.

“من 17 سال در منهتن زندگی کردم و نمی توان یک “تعقیب و گریز” دو ساعته در آنجا داشت. خودت، روزنامه نگار مگین کلی توییت کرد و توسط Wootton بازنشر شد.

پرونده - شاهزاده هری و مگان مارکل، دوشنبه، 18 ژوئیه 2022 به مقر سازمان ملل می‌رسند. سخنگوی شاهزاده هری و همسرش مگان می‌گوید این زوج در تعقیب و گریز با ماشین در حالی که توسط عکاسان تعقیب می‌شدند.  دفتر این زوج می گوید که این زوج و مادر مگان پس از ترک یک مراسم خیریه در نیویورک در روز سه شنبه 16 می 2023 به مدت بیش از دو ساعت توسط چند وسیله نقلیه تعقیب شدند. (عکس از آسوشیتدپرس/ ست ونیگ، فایل)

یکی از منتقدان قدیمی شاهزاده هری و مگان مارکل پیشنهاد کرده است که یک «تعقیب خودرویی تقریباً فاجعه‌بار و دو ساعته» در نیویورک که شامل این زوج می‌شود، در بریتانیا اتفاق نمی‌افتد.

در بیانیه آمده است: «شب گذشته، دوک و دوشس ساسکس و خانم راگلند در یک تعقیب و گریز خودرویی تقریباً فاجعه‌بار توسط حلقه‌ای از پاپاراتزی‌های بسیار تهاجمی شرکت کردند.