منبع می گوید قاضی پرونده کلاهبرداری مدنی ترامپ پاکتی حاوی پودر سفید فرستاد

قاضی آرتور انگورون، که حکمی 355 میلیون دلاری علیه رئیس جمهور سابق صادر کرد دونالد ترامپ منبعی با اطلاع مستقیم از این حادثه به NBC News تایید کرد که در محاکمه کلاهبرداری مدنی او، روز چهارشنبه یک پاکت حاوی پودر سفید ارسال شد که باعث واکنش اضطراری در دادگاه او در شهر نیویورک شد.

این منبع گفت که قاضی و کارکنانش در معرض این ماده قرار نگرفته اند – نامه های او به صورت روزانه از قبل بررسی می شود و قبل از رسیدن به او رهگیری می شود. به گفته اداره پلیس نیویورک، یک افسر دادگاه نامه را باز کرد و پودر بیرون ریخت و افسر و یکی دیگر از کارمندان دادگاه را در معرض این ماده قرار داد. اداره آتش نشانی شهر نیویورک گفت که این دو از هرگونه درمان پزشکی خودداری کردند. این نامه تهدید آمیز اولین بار توسط ABC News گزارش شد.

تهدید علیه قاضی بسیار دور از ذهن است. پلیس لانگ آیلند در ماه گذشته به تهدید بمب گذاری در خانه او پاسخ داد، ساعاتی قبل از شروع مذاکرات پایانی در دادگاه ترامپ.

آرتور انگورون رئیس آرگومان های پایانی است (فایل استخر شانون استپلتون / گتی ایماژ)آرتور انگورون رئیس آرگومان های پایانی است (فایل استخر شانون استپلتون / گتی ایماژ)

آرتور انگورون رئیس آرگومان های پایانی است (فایل استخر شانون استپلتون / گتی ایماژ)

پس از شروع محاکمه در سال گذشته، مقامات در یک پرونده قضایی گفتند که قاضی و منشی قانون او پس از انتقاد مکرر ترامپ در رسانه های اجتماعی از جمله بسیاری از آنها که مجری قانون آنها را “موثق” می دانستند، مورد “سیل” تهدیدها قرار گرفته اند. “

این تهدیدها مقامات دادگاه را بر آن داشت تا با «اف‌بی‌آی و امنیت داخلی» همکاری کنند تا تدابیر امنیتی مناسبی را برای محافظت از قاضی، کارکنان اتاق‌های او و افراد نزدیک به او، از جمله خانواده‌اش، اتخاذ کنند. مورد گفت.

وکلای ترامپ گفته اند که او مسئول اقدامات حامیانش نیست.

قاضی حکم داد ترامپ و شرکتش باید بیش از 350 میلیون دلار در این پرونده پرداخت کنند، مبلغی که با سود پیش از قضاوت به بیش از 464 میلیون دلار افزایش یافت.

پاکت‌های حاوی مواد پودری قبلاً برای دادستان منطقه منهتن آلوین براگ ارسال شده بود که دفتر او ترامپ را به اتهام جعل سوابق تجاری تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.

پسر ترامپ، دونالد ترامپ جونیورروز دوشنبه پاکتی حاوی تهدید به مرگ و پودر سفید به خانه اش در فلوریدا فرستاده شد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است

منبع