معلم فلوریدا پس از افشای چت ویدیویی صریح خود با دوست پسر زندانی در طول روز مدرسه توسط کلانتر استعفا داد.

در اوایل این ماه، کلانتر شهرستان فرانکلین، ای جی اسمیت، یک کارمند را برای نظارت بر گفتگوهای ویدیویی زندانیان در زندان محلی منصوب کرد. کارمند متوجه شد که باربر در طول برخی از تماس‌هایش با زندانی لارنس ری، لباس‌هایش را از تن در می‌آورد و درگیر مکالمه جنسی شده است.

اسمیت خاطرنشان کرد که تماس‌های ویدیویی زندان در سال‌های اخیر رایج‌تر شده است، زیرا به کارکنان کمتری نسبت به ملاقات حضوری نیاز دارد.

اسمیت در ابتدا ویدئویی را در اوایل ماه جاری در فیس بوک منتشر کرد که در مورد نگرانی هایش از مکاتبات نامناسب بین زندانیان و بازدیدکنندگانشان بود و به پرونده باربر اشاره کرد. اما کلانتر ویدیو را حذف کرد زیرا باعث نظرات نامناسب شد.

افرادی که در چت ویدیویی با یک زندانی شرکت می کنند، باید با قوانین زندان موافقت کنند، از جمله اینکه مکالمه ممکن است نظارت یا ضبط شود و رفتار غیرقانونی یا نامناسب، مانند قرار گرفتن در معرض نامناسب، مجاز نخواهد بود.

یک معلم فلوریدا پس از اینکه کلانتر محلی متوجه شد که او در ساعات مدرسه با دوست پسر زندانی خود در حال چت ویدیویی صریح بوده است، استعفا داد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

مدرسه در ابتدا از این که این تماس ها در محوطه دانشگاه رخ داده بی اطلاع بود و بعداً پس از فهمیدن این موضوع، تحقیقات خود را گسترش داد. این هفته به باربر گفته شد که هیئت مدیره مدرسه پایان کار را توصیه می کند، بنابراین او تصمیم گرفت استعفا دهد.

به دونا باربر، 52 ساله، اطلاع داده شد که احتمالاً از شغل خود در ناحیه مدرسه فرانکلین اخراج خواهد شد، اما در عوض انتخاب شد تا این هفته از سمت خود کناره گیری کند. او پس از نزدیک به 30 سال کار به عنوان معلم نزدیک به بازنشستگی بود.

بررسی تماس‌های ویدیویی قبلی این زوج نشان داد که باربر مکالمه‌های ویدیویی صریح مشابهی با ری داشت و برخی از آنها از دفتر مدرسه او در طول روز کاری انجام می‌شد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

همچنین اگر کارمندانی که تماس ها را نامناسب بدانند ممکن است در هر زمان ویدیو را متوقف کنند.



منبع

فرودگاه فلوریدا پس از تهدید بمب گذاری توسط مسافران خطوط هوایی مرزی به طور جزئی تخلیه شد

فلوریدا برای مهار موج جزر و مدی فنتانیل گامی چشمگیر برداشت و فروشنده را به مدت 30 سال به زندان فرستاد.

دادستان ایالتی محلی گفت که این پرونده مستلزم اتهامات کیفری نیست، اما مدرسه باربر پس از انتشار ویدئو توسط اسمیت شروع به بررسی این موضوع کرد.

اسمیت به نیویورک پست گفت: «زندان یک استراحتگاه نیست. “افراد در زندان باید قوانین را رعایت کنند، شما باید نظم داشته باشید. در غیر این صورت، شما می توانید هرج و مرج داشته باشید، و می تواند برای کارکنانی که باید با زندانیان برخورد کنند، خطرناک باشد.”