معلم دو رودخانه متهم به تجاوز جنسی به یک دانش آموز دبیرستانی است

دو رودخانه – ربکا کیلپس، معلم سابق اسپانیایی 34 ساله در دبیرستان دو ریورز، بر اساس شکایتی که روز پنجشنبه ارائه شد، به سه مورد تجاوز جنسی توسط کارکنان مدرسه به یک دانش آموز متهم شده است.

بر اساس پرونده های عمومی، کیلپس روز چهارشنبه با وثیقه 10000 دلاری از بازداشت آزاد شد. جلسه اولیه دادگاه او برای 31 مه برنامه ریزی شده است.

با ربکا لوروف با شماره 920-907-7801 یا [email protected] تماس بگیرید.

دیان جانسون، مدیر ناحیه مدرسه در یک بیانیه خبری روز سه شنبه گفت که کیلپس از آن زمان از سمت خود استعفا داده است.

در اظهارات جداگانه ای به پلیس، هم کیلپس و هم قربانی، دانش آموز 17 ساله کلاس اسپانیایی کیلپس، به داشتن برخورد جنسی با یکدیگر اعتراف کردند. کیلپس گفت که او و دانش آموز سه بار از اواخر مارس تا اوایل ماه مه رابطه جنسی داشتند.

اگر کیلپس مجرم شناخته شود، ممکن است با حداکثر 10000 دلار جریمه نقدی و حداکثر شش سال برای هر اتهام مواجه شود، که طبق قوانین ایالتی یک جنایت کلاس H است.

این مقاله در اصل در Manitowoc Herald Times Reporter منتشر شد: معلم دبیرستان Two Rivers ربکا کیلپس متهم به تجاوز جنسی



Source link

منطقه گفت: “هیچ شرایطی وجود ندارد که در آن یک رابطه نامناسب قابل قبول باشد و منطقه رفتاری را که بر ایمنی و امنیت دانش آموزان تأثیر منفی می گذارد، تحمل نخواهد کرد.”

انجام تعهدات ما: این گزارش بخشی از ماموریت هرالد تایمز گزارشگر برای پیگیری پرونده های جنایی از دستگیری تا پایان آنها است.

پلیس گفت که کیلپس گفت امیدوار است پس از فارغ التحصیلی قربانی به رابطه خود با همسرش پایان دهد و می دانست که رابطه اش با او غیرقانونی است. او ادعا کرد که هیچ رابطه نامناسب دیگری با دانش آموزان نداشته است.

در این شکایت آمده است که شوهر کیلپس عصر سه‌شنبه با پلیس تماس گرفت و مدعی شد که در 12 می از طریق تلفن او نگاه کرده و پیام‌هایی را بین کیلپس و قربانی پیدا کرده است که «در مورد آینده مشترک صحبت می‌کنند و می‌گویند که یکدیگر را دوست دارند».