مطالعه می‌گوید مردان 5’6 اینچی باید سالانه 175000 دلار بیشتر درآمد داشته باشند تا به اندازه مردان 6′ مطلوب باشند.

در مقابل، برای موفقیت مردان سفیدپوست با زنان آسیایی، او می تواند 24000 دلار کمتر از یک مرد آسیایی درآمد داشته باشد.

جدیدتر مطالعه از دانشگاه شیکاگو در سال 2013 دریافتند که نه تنها زنان بیشتر به مردانی با وضعیت نژادی مشابه یا «مسلط‌تر» پاسخ می‌دهند، بلکه سوابق تحصیلی نیز ترجیحات نژادی را «واسطه» نمی‌کنند.

این مطالعه نشان می دهد که به طور متوسط، مردانی که 5 فوت و 6 اینچ دارند، باید سالانه 175000 دلار اضافی درآمد داشته باشند تا به این میزان برسند. مطلوب مردان که تقریبا 6 فوت هستند. این تعداد با قدهای کوتاهتر افزایش می یابد، به عنوان مثال، مردانی که 5 فوت دارند، باید 317000 دلار درآمد اضافی کسب کنند.

با این حال، این اعداد در نژاد نقشی ندارند، زیرا با در نظر گرفتن پیشینه قومی افراد تغییر می‌کنند.

همانطور که یکی از کاربران توییتر در اسکرین شات یکی از نمودارهای این مطالعه پست کرده است، مبادله درآمد-قومیت نیز به شدت بر اعداد تأثیر می گذارد.

در کلیپی که در روز جمعه در اکانت اینستاگرامش منتشر شد، ویویان که بیشتر با دسته آنلاین خود “Your Rich BFF” شناخته می شود، با این سوال شروع می کند: “6 اینچ چقدر ارزش دارد؟”

در مطالعه ای از 2022محققان دریافتند که از 1.8 میلیون دوست آنلاین که از 24 کشور مورد بررسی قرار دادند، نقش “توانایی کسب منابع”، ترکیبی از آموزش و درآمد، ارتباط مثبتی با میزان توجه آنها داشت.

کاربر دیگری با یک ایموجی که شانه های بالا انداخته بود، نظر داد: «من این را می گویم که مالیات بر قد… به ترتیب مالیات صورتی و شکاف O را جبران می کند.

به طور متوسط، مردان اسپانیایی تبار باید 77000 دلار اضافی کسب کنند و مردان آسیایی باید سالانه 247000 دلار درآمد اضافی کسب کنید.

این جدول نشان می دهد که برای شانس برابر با یک زن سفیدپوست، یک مرد آفریقایی آمریکایی به طور متوسط ​​باید 154000 دلار بیشتر از یک مرد سفیدپوست درآمد داشته باشد.

برای مثال، هم مردان سفیدپوست و هم زنان سفیدپوست با مدرک دانشگاهی به احتمال زیاد به دوستداران سفیدپوست بدون مدرک دانشگاهی پاسخ می‌دهند تا به افراد سیاه پوست با مدرک دانشگاهی.

قابلیت‌های «اکتساب منابع»، در واقع، توجه مردان را تقریباً 2.5 برابر زنان بهبود بخشید و این ارتباط مثبت بین کسب منابع و توجه دریافتی برای همه کشورها صادق بود.

مردان آسیایی نیز به طور متوسط ​​تنها یک چهارم پیام های اولین تماسی را که مردان سفیدپوست به طور متوسط ​​انجام می دهند، دریافت می کنند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دوقلوهای همسان که در کره و ایالات متحده بزرگ شده اند ویژگی های شخصیتی مشابهی دارند اما ضریب هوشی متفاوتی دارند.

در مورد یک مرد سفیدپوست که 62500 دلار درآمد دارد، یک مرد آسیایی باید سالانه 309500 دلار درآمد داشته باشد تا به همان اندازه در چشم یک زن سفیدپوست جذاب دیده شود.

با اشاره به الف مطالعه توسط دانشگاه شیکاگو در سال 2006 با عنوان “چه چیزی باعث می شود کلیک کنید؟ – ترجیحات همسر و نتایج تطبیق در قرار آنلاین،” ویویان به مبادله بین قد و درآمد اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مطالعه: پست‌های آنلاین درباره فرهنگ پاپ کره از زمان انتشار «بازی ماهی مرکب» 3000 درصد افزایش یافته است.

کاربران اینستاگرام واکنش‌های متفاوتی نسبت به پست ویویان داشتند، به طوری که برخی ادعا کردند قد مهم نیست و برخی دیگر اعلام کردند که با کمال میل در ازای دریافت اینچ، ۱۷۵ هزار دلار درآمد اضافی را دریافت خواهند کرد.

ویویان، اینفلوئنسر مالی، مطالعه‌ای را در رابطه با قرار آنلاین انجام داد که نشان می‌داد مردان کوتاه‌قد باید درآمد بیشتری در سال داشته باشند تا به عنوان مردان قد بلندتر دیده شوند، که این تعداد برای مردان آسیایی حتی بیشتر است.

یکی از کاربران نوشت: «قد مهم نیست! همچنین اگر کسی خیلی بلند باشد، نگاه کردن به او گردن من را آزار می دهد. همچنین شما هرگز نخواهید دید که آیا او موهایش پر است یا نه!

سایر نکات جالب توجه در این مطالعه شامل این واقعیت است که برخلاف مردان، زنان عمدتاً نمی توانند قومیت خود را با درآمد بالاتر «جبران» کنند.

تصویر ویژه از طریق سلام نوجوان





منبع