مسابقه میشیگان در حال آزمایش محدودیت های یک موج GOP

او فقط یک افراطی از اتفاقاتی است که برای حزب جمهوری خواه رخ داده است. دن کیلدی، نماینده دموکرات، نماینده فلینت، میش، گفت: «بعضی از موقعیت‌های گذشته او که اکنون تلاش می‌کند خود را از آن دور کند، در قرن بیست و یکم جای نمی‌گیرد، چه رسد به قرن بیستم. در آمریکا.”

پس از حمایت از مایجر در انتخابات مقدماتی، او به شولتن روی آورد و او را به عنوان یک نامزد “مرکزگرا” و “متعادل” تحسین کرد.

گیبس در حالی که برای رای دهندگان نوسانی مبارزه می کند، لحن کاملاً متفاوتی پیدا کرده است. او پس از طرح پیشنهاد اولیه برای وفاداری به دونالد ترامپ، اکنون تاکید می‌کند که این رقابت نباید یک همه‌پرسی برای رئیس‌جمهور سابق باشد: «او در برگه‌های رأی نیست. من در رای گیری هستم.»

او بخشی از فهرستی از نامزدهای جنجالی مجلس نمایندگان جمهوریخواه است که در حال آزمایش آنچه رای دهندگان مایلند از آن رنج ببرند، در حالی که آنها مخالفت خود را در مورد اقتصاد علیه اکثریت دموکرات در کنگره ابراز می کنند. تطابق کرسی های چرخشی در چندین ایالت شامل نامزدهای حزب جمهوری خواه می شود که به نظر می رسد تئوری های توطئه حاشیه ای را تأیید می کنند، اعتبار انتخابات 2020 را انکار می کنند یا دارای الگویی از اظهارات مشکوک یا پست های اینترنتی هستند.

زمانی که جرالد فورد، رئیس‌جمهور سابق، دژ اصلی حزب جمهوری‌خواه بود، جایگاهی که گیبس به دنبال آن بود، اکنون یکی از بهترین فرصت‌های پیکاپ دموکرات‌ها در کشور است. پرزیدنت جو بایدن در سال 2020 تقریباً 9 امتیاز آن را حفظ کرد. یک پیروزی باعث رستگاری بازوی مبارزات انتخاباتی دموکرات‌های مجلس می‌شود، که انتقادات گزنده‌ای را به دلیل مداخله در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان برای تقویت گیبس، منکر انتخابات، نسبت به نماینده کنونی پیتر مایجر، به دنبال داشت. حزب خود را به اذعان به مشروعیت انتخابات 2020 تحمیل کرد و به استیضاح ترامپ در سال 2021 رأی داد.

در شرق کارولینای شمالی، دموکرات ها تبلیغاتی را پخش می کنند که سوابق ادعایی سندی اسمیت در خشونت خانگی علیه همسران و دخترش را برجسته می کند. او نیز پیشنهاد داد هر کسی که به تقلب در انتخابات متهم شود باید “اعدام شود.”

گیبس در تلاشی برای نادیده گرفتن اظهاراتش گفت: «من کمی ترول کردن را دوست دارم، اما حدس می‌زنم شاید اولین کسی در تاریخ باشم که در دانشگاه چیزی بیش از حد گفته است.

او گفت: «ما فقط می‌خواستیم آن طرف من را نشان دهیم و یک جنبه عجیب و غریب سرگرم‌کننده را نشان دهیم. «مردم آن را دوست دارند. هر جا با مامانم میرم منظورم این است که وقتی او اینجا است، همه جا مردم می آیند و می گویند: “اوه، من تبلیغ شما را دوست دارم.”

با این حال، هر یک از این نامزدها هنوز هم می توانند پیروز شوند، به خصوص که مشکلات اقتصادی بر رای دهندگان سنگینی می کند و محیط زیست علیه دموکرات ها افزایش می یابد.

سارا فریس در گزارش این مقاله مشارکت داشت.





منبع

کمپین گیبز در بیانیه‌ای اعلام کرد که شولتن سعی می‌کند با تمرکز کردن کل کمپین خود بر حملات دروغین به جان از طریق پست‌های اینترنتی در سن ۱۹ سالگی، بیش از ۲۰ سال پیش، زمانی که او در استنفورد حضور داشت، از مسائل مهم منحرف شود.

او هنوز بر این باور است که نتیجه انتخابات 2020 “از نظر ریاضی غیرممکن” است، اما اکنون بیشتر بر افزایش هزینه ها تمرکز دارد و در مصاحبه ای در این ماه در دفتر تبلیغاتی خود حدود 20 بار به قیمت بنزین اشاره کرده است. قبوض مواد غذایی 10 مورد دیگر را به خود اختصاص داد.

گیبز در سال 2007 نوشت: «من حدس می‌زنم که حس زنانه بودن اروپایی هنوز کمی باقی مانده است، برخلاف نگرش سخت مرزی و نفوذ فمینیستی که ما در اینجا ایجاد کردیم و این حس را در زنان از بین برد.»

او افزود: «آنها سعی می‌کنند چیزی را که سال‌ها پیش یک نفر X عدد گفته بود، بگیرند و به نظر برسد که آنها آدم بدی هستند.

اینکه گیبس، یک نامزد جمهوری خواه کنگره، می تواند نسخه اول را به رای دهندگان متحرک بفروشد یا خیر، تعیین می کند که آیا حزب او در این منطقه جنگی پر مناقشه باقی خواهد ماند یا خیر – و اینکه اکثریت بالقوه جمهوری خواه مجلس نمایندگان چقدر می تواند بزرگ باشد.

تعداد معدودی از نامزدهای حزب جمهوری خواه به اندازه گیبز رکوردی آنلاین به دست آورده اند – که هیلاری شولتن، رقیب دموکرات و متحدانش از آن به نفع او استفاده کرده اند. آنها همچنین مخالفت او را با حقوق سقط جنین، حتی در موارد تجاوز جنسی یا زنای با محارم، برجسته می کنند و می گویند که او طرحی برای حذف تامین اجتماعی (که گیبز آن را رد می کند) تایید می کند.

جمهوری خواهان ملی هنوز در حال پخش تبلیغات تلویزیونی برای گیبز هستند، به این امید که رای دهندگان در میان نارضایتی خود از اقتصاد، نظرات جنجالی او را نادیده بگیرند. اما نظرسنجی داخلی از هر دو حزب نشان می دهد که دموکرات ها دارای مزیت هستند و شولتن، یک وکیل مهاجرت، به طور قابل توجهی از او بالاتر رفته است.

JR Majewski، نامزد میدان نبرد اوهایو، پست های طرفدار QAnon را به اشتراک گذاشت. اما زمانی که او تجربیات نظامی خود را نادرست معرفی کرد و مدعی شد که در افغانستان خدمت کرده است، حمایت جمهوری خواهان ملی را از دست داد. سام پیترز، نامزد حزب جمهوری خواه برای به چالش کشیدن نماینده استیون هورسفورد (D-Nev.)، همچنین از هشتگ QAnon استفاده کرده است. در یک توییت.

گیبز نظر خود را طنز توصیف کرده است و در عوض به سابقه خود در استخدام زنان برای کمپین انتخاباتی خود و شغل طولانی مادرش در اداره حمل و نقل میشیگان اشاره می کند. او استدلال کرده است که نباید در مورد آنچه مدت ها پیش به شوخی گفته بود، پاسخگو باشد.

اما حداقل در میشیگان غربی، به نظر می‌رسد که گذشته گیبز توانایی او را برای جمع‌آوری برخی از رأی‌دهندگان در میانه‌ی راه پیچیده می‌کند. شولتن به دقت از استقلالی ها و حتی برخی از جمهوری خواهان خواستگاری کرده است و تبلیغی را منتشر کرده است که در آن مقامات جمهوری خواه از کمپین او حمایت می کنند.

موارد دیگری نیز وجود داشته است که در آن گیبز از زنان با اصطلاحات زن ستیزانه یاد کرده است. گیبز در یک پست وبلاگی از سال 2007 – که از طریق آرشیو اینترنتی قابل دسترسی است – پیشنهاد کرد که ایالات متحده در موقعیتی نیست که به عربستان سعودی در مورد “بهترین چیز برای زنان” سخنرانی کند، زیرا زنان آمریکایی “مسائل مقاربتی گسترده” دارند و میلیون ها نفر “داروهای ضد افسردگی هستند. به درمانگر مراجعه می کنند و اعتماد به نفس پایینی دارند.» او در پست دیگری نوشت که زنان بریتانیایی «به‌نظر می‌رسند بهتر از زنان ما هستند و کمتر مردانه/پرخاشگر به نظر می‌رسند».

ریچارت در مورد گیبس گفت: «او خیلی بیرون است و هرگز به زمین نمی‌نشیند. جمهوریخواهان میانه رو احتمالا به هیلاری رای خواهند داد.

شولتن در این ماه در حالی که در گرند رپیدز را می کوبید، گفت: «ماموریت عظیمی برای عقب انداختن حقوق زنان و حقوق باروری وجود دارد. من ذاتاً هشداردهنده نیستم، اما اگر از خواب بیدار نشویم و به قول آنها عمل نکنیم، در مدت زمان کوتاهی در موقعیتی واقعاً خطرناک قرار خواهیم گرفت.»

برخی عجیب اما خوش خیم و زوج بوده اند سرگرم کننده در یکی از انجمن‌های آنلاین در سال 1998، گیبز پرسید که آیا شهر آتلانتیس «می‌تواند زیر کلاهک یخی قطب شمال دفن شود» و این احتمال را مطرح کرد که ممکن است «فرهنگ ریشه‌ای غالب» باشد که بر مصریان، آمریکایی‌های جنوبی و جنوبی تأثیر گذاشته است. تمدن های آسیایی

نامزدی او برای رهبری دفتر مدیریت پرسنل در سال 2020 پس از انتشار مجدد توییت‌های توطئه‌آمیز که سال‌ها قبل نوشته بود، از مسیر خارج شد. گیبس به یک توطئه رد شده اشاره کرد که بر اساس آن جان پودستا، استراتژیست دموکرات، با استفاده از هشتگ #Spirit Cooking در مراسمی شیطانی شرکت کرده است.

چندین هفته پس از اینکه گیبز در انتخابات مقدماتی ماه اوت، مایجر، فرزند یک سلسله خواربارفروشی در غرب میانه را شکست داد، سی ان ان فاش کرد که گیبز در حالی که در استنفورد در استنفورد بود، یک «اتاق فکر» تأسیس کرد که پیشنهاد می کرد زنان «ویژگی های لازم برای حکومت را ندارند» و که ایالات متحده پس از اصلاحیه نوزدهم “مصائب” شده بود. یک ابر PAC دموکرات آن را تصرف کرد و یک آگهی تلویزیونی پخش کرد که در آن زنان جوان سخنان مستقیم گیبس را می خواندند.

دموکرات ها استدلال می کنند که انکار او قابل اعتماد نیست.

گیبس با اشاره به تبلیغ تلویزیونی خود که در آن مادرش در مورد فروتنی و صداقت او فوران می کند، گفت: “مردم باید همین الان به من نگاه کنند. به واقعیت نگاه کنند. به کارکنان من، کمپین من نگاه کنید. به مادر و ویدیوهای من نگاه کنید.” سپس، او گفت، رای دهندگان “به سرعت متوجه خواهند شد که چیزهایی که به بیرون انداخته شده اند، درست نیستند.”

و در یکی از مناطق ایالت واشنگتن، دموکرات ها تبلیغات تلویزیونی دیرهنگام علیه جو کنت، نامزدی که جیمی هررا بوتلر، نماینده حزب جمهوری خواه را در انتخابات مقدماتی پس از رای به استیضاح ترامپ در سال 2021 شکست داد، اجرا می کنند. کنت مشاور کمپین انتخاباتی مرتبط با یک گروه ملی گرای سفیدپوست را استخدام کرد. و دموکرات‌های ملی اکنون این منطقه را علیرغم رنگ قرمز آن، یک فرصت کمیاب برای پیکاپ می‌دانند.

GRAND RAPIDS، میشیم – جان گیبز دانشمند کامپیوتر تحصیل کرده در هاروارد و استنفورد و مبلغ مسیحی است. او همچنین یک محافظه‌کار طرفدار ترامپ است که سال‌ها پیش پیشنهاد کرد که زنان نباید حق رای داشته باشند، به تئوری‌های توطئه اشاره کرد مبنی بر اینکه یک دموکرات برجسته در مراسم شیطانی شرکت می‌کرد و فکر می‌کرد که شهر گمشده آتلانتیس ممکن است در زیر قطب شمال دفن شود.

او مایل است از بایدن یا حزب خود انتقاد کند و در یک تبلیغ تلویزیونی اخیر از دموکرات ها خواسته است که “هزینه ها را متوقف کنند”. او همچنین گفت که اقدام بایدن در مورد کمک‌های وام‌های دانشجویی را “ناامیدکننده” می‌داند و او در مورد دستورات فدرال واکسن و خروج از افغانستان نگرانی دارد.

و همانطور که شولتن و متحدانش رای دهندگان را به سمت افتراقات جنسیتی که گیبس دو دهه پیش در کالج نوشت، سوق می دهند، او مادرش را در یک آگهی تلویزیونی و در مسیر مبارزات انتخاباتی استخدام کرده است.

گنجینه پربار پست های اینترنتی گیبز منحصر به فرد است، اما نامزدهای دیگر با چمدان شانس جمهوری خواهان را در مناطقی مانند اوهایو، نوادا و کارولینای شمالی مختل کرده اند. در حالی که در مجموع، رده های استخدامی جمهوری خواهان در سال 2022 نسبت به سال های گذشته متنوع تر بوده اند، آنها همچنان با برخی از نامزدهای مشکل ساز دست و پنجه نرم می کنند، هرچند به اندازه ای نیستند که مسیر آنها را به سمت اکثریت به خطر بیندازند.

کمپین او در بیانیه ای گفت: «اقدامات گیبز خود گویای این موضوع است. او با زنان کار می کند، از آنها به خوبی صحبت می کند، و هرگز تردیدی ندارد که مادرش، زنی که سال ها بیرون از خانه کار می کرد، به خاطر موفقیت خود بداند.»

مادر او حضور چشمگیری در مبارزات انتخاباتی داشته است. در حالی که کمی قبل از بازی فوتبال دانشگاه ایالتی گراند ولی در این ماه در زمینی از دم‌بازها قدم می‌زدند، گیبس و مادر با استقبال گرمی از سوی چندین نفر که آگهی را دیده بودند، قرار گرفتند. نیم دوجین گروه ایستادند تا عکس بگیرند.

گیبز با پوشیدن تی شرت تبلیغاتی خود روی دکمه، رزومه خود را مؤدبانه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان قرائت کرد و به آنها گفت که روی کاهش قیمت ها تمرکز لیزری خواهد داشت. مادرش به آرامی آنها را تشویق کرد که “به جان گیبز رای دهند”.

و با گیبس، دموکرات ها می گویند که به یک الگو اشاره می کنند. او ردپایی از نظرات خود را در تمام گوشه های اینترنت، به ویژه در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000، از خود به جای گذاشته است.

این حداقل آرای متقاطع را برای او به ارمغان آورده است، از جمله فیلد ریچارد، کاندیدای یک بار حزب جمهوری خواه در کنگره، که هفته گذشته در جمع آوری کمک مالی برای شولتن که سرتیتر آن سناتور گری پیترز در عمارتی در سواحل دریاچه میشیگان بود، شرکت کرد.

آنها می توانند دستاوردهایی را که جمهوری خواهان می توانند در پاییز امسال به دست آورند، تهدید کنند – یا، به طور بالقوه، دیدگاه های خود را در میان کسانی که اکثریت جمهوری خواهان مجلس آینده را شکل می دهند، داشته باشند.

دموکرات‌ها نگران چیزی هستند که گیبز آن را محوری می‌دانند و هشدار می‌دهند که او یک تندروی است که برای فریب دادن رای‌دهندگان به عنوان یک نامزد عقل سلیم ظاهر می‌شود.

برای برخی، کمپین پس از ابتدایی تمرینی برای تغییر نام تجاری گسترده بوده است. بسیاری از نوشته‌های مشکل‌ساز گیبز بیش از دو دهه پیش پست شده‌اند.

او افزود: “او برای توانبخشی خود با زنان کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.”

“او چه کرده است که نشان دهد این را باور ندارد؟” شولتن گفت. «چرا باید حرف این مرد را قبول کنیم در حالی که او اینقدر مایل است در مورد نتایج انتخابات 2020 دروغ بگوید؟

تفکرات دیگر باعث توهین بیشتر شده است.

ماژوسکی بعداً گفت که او پیرو QAnon نیست، موضعی که چندین نفر از اعضای کنگره که قبل از انتخاب شدن با تئوری توطئه معاشقه می‌کردند، از جمله نمایندگان مایرا فلورس (رئیس‌آل از تگزاس)، لورن بوبرت (R-Colo.) و نمایندگان کنگره اتخاذ کردند. مارجوری تیلور گرین (R-Ga.).