مرگ یک زن با گلوله ولگرد مقامات می گویند شلیک همسایه تگزاس “جنایت بی معنی” نامیده می شود

استفاده و نقش اسلحه در تگزاس اخیراً در بحبوحه تغییرات در قوانین ایالتی و دو تیراندازی جمعی اخیر که در آن 13 نفر کشته شدند، مورد بررسی قرار گرفته است.

لانا هیگین بوتام، عمه مفورد، گفت: “این اتفاق وحشتناکی است که برای کسی که در رختخواب خود دراز کشیده است و برای کسی مشکلی ایجاد نمی کند، زیرا بتانی هرگز این کار را نمی کند.” که تو را بیشتر از زندگی دوست دارد، این یک جنایت بی معنی است.»

هیگینبوهام در مورد نقل مکان خانواده به تگزاس گفت: “این یک فرصت عالی برای آنها بود.”

لوئیس به افسران گفت که یک بار به زمین شلیک کرد تا سارقان خودرو را از وسیله نقلیه خود دور کند. بر اساس یک سوگندنامه احتمالی که در اوایل صبح پنجشنبه در جلسه دادگاه خوانده شد، زمانی که آنها “به اندازه کافی سریع برای او حرکت نمی کردند”، او بارها به زمین شلیک کرد.

او گفت: “همه کسانی که من می شناسم بسیار خودآگاه هستند و بسیار مراقب سلاح های خود هستند.” به جایی که اشاره می‌کنند یا جایی که حتی هدف نمی‌گیرند و فقط ماشه را می‌کشند.»

هیگین بوتهام گفت که او معتقد است که مردم «حق حمل سلاح دارند» اما مرگ خواهرزاده‌اش نیاز به مسئولیت بیشتر مردم در مورد اسلحه‌هایشان را برجسته کرده است.

گونزالس گفت که حدود ساعت 2:30 بامداد چهارشنبه، لوئیس چندین نفر را دید که به خودروهای مختلف در مجتمع نفوذ کردند و اسلحه خود را به سمت آنها شلیک کرد.

___

گونزالس گفت: «این یک وضعیت دلخراش است. ما موقعیت‌هایی را دیده‌ایم که در آن افراد بی‌رویه تیراندازی کرده‌اند یا فقط به سمت دیگران شلیک کرده‌اند».

دادستان ها ادعا می کنند که لوئیس همچنین در یک پارکینگ به سمت مجتمع شلیک کرده و گلوله از دیوار آپارتمان مفورد عبور کرده و او را کشته است. لوئیس به قتل عمد متهم شده است.

Juan A. Lozano را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/juanlozano70





منبع

در فوریه 2022، یک دختر 9 ساله هوستون پس از گلوله مردی که هنگام سرقت از یک دستگاه خودپرداز تیراندازی کرده بود، جان باخت. بعداً هیئت منصفه از متهم کردن این مرد خودداری کرد. ماه گذشته، یک مرد هوستون به قتل متهم شد که مقامات او را به تیراندازی مرگبار به مردی متهم کردند که به عنوان خدمه پارکینگ ظاهر شده بود و از او 40 دلار کلاهبرداری کرده بود.

در سال 2021، قانونگذاران تگزاس قانونی را تصویب کردند که به افراد اجازه می‌دهد بدون مجوز، اسلحه‌های دستی حمل کنند، همچنین بررسی پیشینه و آموزش‌هایی که با آن انجام شده بود.

هوستون (AP) – خانواده‌اش مرگ زنی را که به گفته مقامات در آپارتمانش در حومه شهر هیوستون می‌خوابید، بر اثر شلیک گلوله‌ای سرگردان توسط همسایه‌ای که به سمت مردم در حال نفوذ به وسایل نقلیه شلیک می‌کرد، کشته شد، توسط خانواده‌اش “جنایت بی‌معنا” خوانده شد. پنج شنبه.

هیگین بوتهام گفت مفورد مادر سه پسر جوان بود که اصالتاً اهل جنوب غربی پنسیلوانیا بودند و چندین سال پیش به منطقه هیوستون نقل مکان کرده بودند. او با مادر و ناپدری‌اش آمده بود، که هر دو به تگزاس انتقال شغلی دریافت کرده بودند، و اخیراً در همان شرکت حفاری نفت که مادرش در آن کار می‌کرد، استخدام شده بود.

مقامات گفتند که دوست پسر بتانی مفورد او را در حدود ساعت 6 صبح روز چهارشنبه در رختخواب خود بی‌تفاوت یافت. بازرسان ادعا می کنند که مفورد، 29 ساله، با گلوله ای که ساعاتی قبل توسط داریوش لوئیس شلیک شده بود، به سرش شلیک شده است. اد گونزالس، کلانتر شهرستان هریس، گفت که او در یک ساختمان مجاور در همان مجتمع آپارتمانی در حومه هیوستون در هامبل زندگی می کرد.

گونزالس گفت مرگ مفورد غم انگیز بود.

سوابق دادگاه وکیلی برای لوئیس 28 ساله که بتواند از طرف او صحبت کند، فهرست نکرده است. او قرار بود روز جمعه بار دیگر در دادگاه حاضر شود.