مرگ هم تیمی بازیکن جورجیا را در ترکیب احساساتی می کند

ویلاک در تیم‌های قهرمانی ملی بولداگ‌ها یک خط حمله بود.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

یکی دیگر از بازیکنان سابق جورجیا که در این تصادف مجروح شد، خط حمله وارن مک کلندون، انتظار می رود روز شنبه با خبرنگاران دیدار کند.

اسمیت گفت که او برای اولین بار علناً در مورد تصادف مرگباری صحبت می کند که جان چندلر لکروی کارمند استخدام جورجیا را نیز گرفت – پس از اینکه سینسیناتی بنگال ها در طی مصاحبه ای سه شنبه شب از او درباره سقوط پرسیدند.

و مستقیما از دل بیرون آمد.

اسمیت گفت: «وقتی با کسی در جلسه جمجمه می‌نشینید و داستان زندگی او را یاد می‌گیرید، یک اینچ بیشتر به او می‌دهید.» «شما در حین تمرین او را بردارید، و این کاری است که ما در جورجیا انجام می‌دهیم. هر بچه ای که آنجا می رود، با من تماس می گیرد یا چیزی از من می خواهد، آنها می دانند (شماره) 4 همیشه آنجا خواهد بود. این چیزی است که من به آنها می گویم. “بیا روی 4 تکیه کن.”

اسمیت حدود دو ساعت قبل از انتشار اخباری مبنی بر صدور حکم بازداشت برای هم تیمی سابق خود، جالن کارتر، که گفته می شود او نیز در تصادف دست داشته است، با خبرنگاران صحبت کرد. کارتر به طور گسترده ای به عنوان یکی از افراد مورد علاقه برای کسب رتبه اول در درفت NFL در آوریل در نظر گرفته شده است.

ایندیاناپولیس (AP) – نولان اسمیت قلب خود را چهارشنبه در ترکیب سالانه پیشاهنگی NFL ریخت.

اسمیت با اشاره به بنگال ها گفت: «آنها آن را مطرح کردند و من هم فقط به این دلیل که برایم مهم است احساساتی شدم. “بیشتر مردم فکر می کنند این فقط یک بازی است، آنها برادران من هستند که من با آنها بیرون می روم. ما با هم غذا می خوریم، با هم در رختکن هستیم، با هم دوش می گیریم، با هم وارد جکوزی می شویم. این بیشتر از یک بازی است. اکثر مردم فکر می کنند که این فقط یک بازی است. به خصوص در جورجیا، مرد، این قطعه اتصال واقعی است.”

___

“من برای مادرش متاسفم. اسمیت در حال شکستن گفت: هیچ کس نباید آنطور زندگی کند، هیچ کس نباید سزاوار چنین مردن باشد. “قبلاً گفتم، دوین، دوستت دارم عزیزم، (نه.) 77، تو برای همیشه زندگی می کنی. “این کار را برای Dev انجام دهید”، این همان چیزی است که من به پسران در جورجیا به آنها می گویم. “تو برادری را از دست دادی، این کار را برای دیو انجام بده.”

کارتر، یکی از شش بازیکنی که روز چهارشنبه برای مصاحبه با خبرنگاران در کمباین حضور نداشت، بیانیه ای صادر کرد در حساب توییتر خود گفت که انتظار دارد “به طور کامل از هرگونه تخلف جنایی تبرئه شود.”

ستاره دفاعی سابق جورجیا در صحنه ای که همیشه آرزوی حضور در آن را داشت، در مقابل گروهی از خبرنگاران ایستاد و یادبودی احساسی درباره دوست و هم تیمی سابق خود در دانشگاه، دوین ویلاک، که در 15 ژانویه در یک تصادف رانندگی کشته شد، برگزار کرد. اسمیت. حتی از مادر ویلاک که اکنون دو پسرش در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند عذرخواهی کرد.

درخواست احساسی اسمیت در تضاد کامل با پاسخ‌هایی بود که معمولاً بازیکنان در طول 15 دقیقه رفت‌وآمد با خبرنگاران می‌دهند.

او هم کمی اشک ریخت.

گزارش پلیس سرعت بیش از حد را به عنوان علت اصلی تصادف صبح زود در کمتر از دو مایلی محوطه مدرسه در آتن، جورجیا ذکر کرده است.