مرد کالیفرنیایی که مشتریان بوبا را آتش زد، هیچ زندانی نمی شود

[Source]

طبق گزارش The Berkeley Scanner، قاضی جیمز کرامر در جلسه 28 آوریل در جلسه 28 آوریل گفت: “او باید با موفقیت در هر دوره درمانی که توسط تیم درمان تجویز می شود شرکت کند و آن را تکمیل کند و از هر شرایطی پیروی کند.” اگر او این کار را انجام ندهد، ممکن است از برنامه دادگاه درمان جانبازان خاتمه یابد و حکم صادر شود.»

شاهدانی که ادعا می کردند او را در همان شب ملاقات کرده اند، می گویند که او عباراتی مانند “این دعوای تو نیست” و “من فقط می خواهم دخترم را ببینم” را تکرار کرده است.

در 28 آوریل، براندون مک‌گلون، 49 ساله، به‌خاطر جنایات متعدد ناشی از این حادثه که در شب 14 سپتامبر 2020 در چایخانه فنگ چا در خیابان دورانت رخ داد، مجرم شناخته شد. مسلح به یک قوطی WD-30 و یک مینی او پس از تلاش برای سوزاندن دو مشتری دیگر در خارج از فروشگاه، با فندک کردن، موهای دو دانشجوی آسیایی دانشگاه برکلی را به آتش کشید.

اطلاعات بیشتر از NextShark: استاد کالج با خشونت به یک همکار زن به دلیل اینکه پشتش را دوست ندارد حمله می کند

دوستان مشتریان تلافی کردند و مک گلون را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در نهایت با چهره‌ای ژولیده وارد آمبولانس شد. به غیر از مواد قابل اشتعال، تبر و چاقو نیز به همراه داشت.

آنجلیک دوونگ که فیلمی از این حادثه را در توییتر منتشر کرد، گفت: «وقتی مرد بالا آمد و آتش را شروع کرد، عصبانی، عصبانی، شوکه و ترسیده بودم. NextShark. فکر نمی‌کردم این اتفاق برای من یا دوستانم بیفتد، بنابراین وقتی این اتفاق افتاد، همه چیز بسیار تکان‌دهنده و ناراحت‌کننده بود.»

مک گلون به آتش سوزی، تهدید جنایی، پرتاب مواد قابل اشتعال، حمله با سلاح مرگبار و داشتن وسایل مخرب متهم شد. او همچنین در یک پرونده جداگانه خشونت خانگی به اتهام ضرب و شتم و اسلحه محکوم شد. اسکنر برکلی.

یک مرد کالیفرنیایی که نزدیک به سه سال پیش به دلیل به آتش کشیدن مشتریان در یک مغازه بوبافروشی محلی محکوم شده بود، از بازداشت آزاد شده است و با زندان مواجه نخواهد شد.

گزارشات دادگاه نشان می دهد که مک گلون یک کهنه سرباز نیروی هوایی است که از PTSD و سوء مصرف مواد رنج می برد.

دادستان های آلامدا و مدافعان عمومی مک گلون به توافقی دست یافتند که او را از زندان خلاص کرد. او را به جای زندان به دادسرای جانبازان معرفی کردند تا در برنامه انحرافی شرکت کند.

عدم تکمیل این برنامه 18 ماهه می تواند مک گلون را تا هشت سال پشت میله های زندان ببرد.

مک گلون قرار است در 2 ژوئن در دادگاه درمان کهنه‌سربازان جلسه رسیدگی کند.



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: مظنون به آتش زدن یک مرد مسن در محله چینی هونولولو دستگیر شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: پیکسار کارگردان فیلم «Red Turning Red» Domee Shi و تهیه‌کننده لیندسی کالینز را به نقش‌های رهبری ارتقا می‌دهد.

کرامر همچنین خاطرنشان کرد که ارجاع دادگاه به برنامه انحراف به خودی خود تضمینی نیست. اگر مک گلون توسط دادگاه درمان کهنه سربازان رد شود، او گفت: “من این اوراق را پاره می کنم و به نقطه اول برمی گردیم.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: زن خشمگین از سگ رها شده توسط مرد آسیایی، حیوان خانگی را در ترافیک نیویورک فریب داد