مرد هیجان انگیز اقتصادی در سفر بایدن پیامی دارد. آیا رای دهندگان گوش خواهند کرد؟

فقط این نیست که ماسک ضد اتحادیه است. او در واقع از اتحادیه کارگران اتومبیل، اتحادیه ای که او از او دعوت کرد تا در اوایل ماه مارس در کارخانه خود سازماندهی کند، به عنوان «دزد» یاد کرد.

والش گفت، با پیشینه ای که به عنوان شهردار سابق «شهری که در واقع نرخ قتل بسیار پایینی داشت، و نرخ موفقیت بسیار خوبی در جذب افراد به برنامه های ورود مجدد» داشت، این جلسه منطقی بود.

اما والش همچنین توانسته است با برخی از سرسخت ترین منتقدان بایدن در ارتباط باشد. او تنها مقام دولتی است که با ایلان ماسک، میلیاردر عجیب و غریب، ترول توییتری، تزار تسلا، تعامل عمومی و مثبتی دارد. والش در اوایل ماه مارس از کارخانه خود در آستین بازدید کرد.

ارین اوبراین، دانشیار علوم سیاسی در UMass بوستون، گفت که والش “از توقعات کم سود می برد” اما خاطرنشان کرد که منظور او “تمجید سیاسی” است.

“شما هم اشتباه کردید”: جیک تاپر از CNN وزیر بازرگانی را در مورد تورم تحت فشار قرار می دهد

گوینده فاکس نیوز توطئه کاخ سفید را در مورد گزارش مشاغل خوب پیشنهاد می کند

والش گفت که یکی از نقش های او تلاش برای ارائه زمینه به وضعیت اقتصادی فعلی بوده است.

مانند منشی های قبلی کارگر، او نیز در خارج از کشور مستقر شده است. در حالی که برخی از سفرهای بین المللی او منعکس کننده سفرهای پیشینیانش بوده است – مانند شرکت در نشست گروه هفت. او در مراسم تحلیف یون سوک یول، رئیس‌جمهور کره شرکت کرد، اما وظایف غیرمعمول تری نیز داشت. در نوامبر 2021، او هیئتی را برای ادای سوگند رئیس جمهور خوزه ماریا نوس به جمهوری کابو ورد هدایت کرد. (بوستون محل زندگی ده ها هزار نفر از مردم کابو ورد است.)

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

ماسک در بخشی از یک تاپیک توییتری در پاسخ به داستانی درباره یک مقام سابق اتحادیه که بنا به گزارش‌ها میلیون‌ها نفر را از اتحادیه اختلاس کرده بود، نوشت: «شعار UAW – «جنگ برای حق اختلاس پول از کارگران خودرو!»

چگونه می توانم از کارگران در صنعت خودرو دفاع کنم اگر مایل به گفتگو با ایلان ماسک یا رئیس فورد یا رئیس جنرال موتورز یا هر صنعت دیگری نباشم؟ او گفت.

والش که یک کارگر ساختمانی سابق است که به یک مقام کارگری تبدیل شده و تبدیل به سیاستمدار شده است، به توانایی خود در برقراری ارتباط با افراد مختلف – دقیقاً مانند رئیسش – می بالد.

ماسک همچنین به رئیس جمهور بایدن اشاره کرده است.یک عروسک جوراب مرطوب“، “یک 200 سالهو، از جمله، در طول وضعیت اتحادیه که بایدن نامی از تسلا نبرد، خشمگین شد.

او گفت: «فکر می‌کنم یک سال دیگر در کشور بسیار متفاوت خواهیم بود.» او افزود که صحبت از رکود زودهنگام است و بیشتر به کارشناس محدود می‌شود. یک مدیر اجرایی هرگز نباید با اعداد نظرسنجی پیش برود. آنها باید بر اساس آنچه و چگونه کشور را به جلو می برید، حکومت کنند.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





Source link

روی کاغذ، کار منشی کار باید آسان باشد. گزارش مشاغل ماه می که هفته گذشته منتشر شد، یک ماه دیگر از رشد را نشان داد – 390000 شغل اضافه شد، بیکاری 3.6 درصد، دستمزدها 5.2 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

MLB با اتحادیه بازیکنان پس از گفتگو از سر گرفته شد

او گفت: «من فکر می‌کنم آنچه را که دارید ارائه می‌دهید. منظورم این است که من فکر می‌کنم مشکل این است که ما را نمی‌توان به گونه‌ای که انگار در زمینه‌های دیگر تخصص یا درک داریم، ساکت شد.»

در حالی که او برای اولین بار در سال 1997 در یک گردهمایی مالی با بایدن ملاقات کرد، پس از اینکه والش در رقابت شهرداری در سال 2013 پیروز شد، دوستی آنها در معرض دید عموم قرار گرفت. پس از برگزاری مسابقه، بایدن به سرعت تماس گرفت و به والش تبریک گفت. اما معروف است که بایدن در ابتدا با یک «مارتین والش» متفاوت در بوستون تماس گرفت و به آن مرد گفت: «ای پسر اسلحه، مارتی! توانجامش دادی!” مطابق با بوستون گلوب.

در یک محیط سیاسی که با اختلافات شدید حزبی و دعوا بر سر همه چیز مشخص شده است، به نظر می‌رسد والش راهی برای دور ماندن از ضایعات پیدا کرده است. در عوض، او بیشتر وقت خود را صرف رسیدگی به اموری می‌کند که کاخ سفید به او محول کرده است – و این معمولاً فقط اختلافات کاری نیست.

اما والش توئیت‌ها را به‌عنوان یک توهین لحظه‌ای تلقی کرد.

او گفت: «مارتی می‌توانست تقریباً با هر حوزه‌ای کار کند، زیرا مردم او را دست کم می‌گیرند. اگر متحد نباشد، معقول و قابل اعتماد است.»

برایان دیز، مدیر شورای اقتصاد ملی رئیس جمهور در بیانیه ای گفت: «موضوع مشترک کار وزیر والش در یک سال و نیم گذشته، توانمندسازی کارگران و مشاغل برای رشد اقتصاد از پایین به بالا و میانه بوده است. . کابینه پرزیدنت بایدن در مواجهه با چالش‌های تاریخی همکاری استثنایی نشان داده است، و وزیر در تلاش‌های ما برای اطمینان از اینکه هر کارگر انتخابی آزاد و منصفانه برای سازماندهی، رشد اقتصاد با ایجاد شغل، یا رفع مشکلات زنجیره تامین ایجاد شده توسط پاندمی.”

بایدن به حفاری نفت و گاز در اراضی فدرال برای مقابله با قیمت های بالای گاز اجازه می دهد

پس از بیش از یک سال حضور در وزارت کار، والش گفت امیدوار است برخی از برنامه‌هایی را که در بوستون آغاز کرده است، با تکیه بر ابتکاراتی که جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در رابطه با ورود مجدد افراد زندانی سابق به نیروی کار پیشنهاد کرده است، همراه کند.

یک نظرسنجی WSJ-NORC که در ماه می انجام شد نشان داد که 83 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اقتصاد “به همان اندازه ضعیف یا نه چندان خوب است”. یک نظرسنجی ABC-Ispos در اوایل ژوئن گزارش داد که 28 درصد از مدیریت بایدن با تورم و تنها 27 درصد با مدیریت او با قیمت گاز موافق هستند.

چیپ سومودویلا/گتی

او گفت: “من هر کاری از دستم بر می‌آید انجام می‌دهم تا مطمئن شوم که او مدیریت موفقی خواهد داشت، و هر وظیفه‌ای که از سوی او یا برای او به من محول شود، به بهترین شکل ممکن انجام خواهم داد.” “زیرا در نهایت رئیس جمهور کسی است که می تواند در مورد نحوه انجام من فکر کند.”

مشکل والش این است که به نظر نمی رسد عموم مردم به آن گوش دهند.

البته از این موارد زیاد بوده است. او نقشی در اختلافات کارگری در Kelloggs ایفا کرد، بنادری که کمبود کارگران در آن به مشکلات زنجیره تامین کمک کرده است، و در طول یک بن بست اتحادیه بازیکنان با سابقه لیگ برتر بیسبال.

این تصویر تیره ای را برای دموکرات هایی که در آستانه انتخابات میان دوره ای قرار دارند ترسیم می کند. اما والش به سرعت بر اهمیت اشاره به موقعیت کشور در زمان تصدی بایدن در مقابل جایی که در حال حاضر است تأکید کرد.

والش در مورد این برنامه و همچنین ابتکارات دیگری که در دوران تصدی خود برای مبارزه با جرم و جنایت در بوستون استفاده کرد، صحبت کرد، زمانی که با اریک آدامز، شهردار نیویورک پس از قتل دو افسر پلیس جوان که در هنگام پاسخ به تماس خشونت خانگی قبلاً مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، ملاقات کرد. امسال.

“این” همه چیز است. برای هر زمان با والش صحبت کنید و به سرعت مشخص می شود که درس هایی که او از خدمت به عنوان شهردار بوستون از سال 2014 تا مارس 2021 آموخته است، همه جنبه های شغل فعلی او را نشان می دهد.

والش اصرار دارد، با این حال، این مشکلات در نهایت قابل حل هستند – و همه چیز به شهردار بودن برمی گردد.

او ادامه داد: «می‌دانید، شما کسب‌وکارهایی دارید که مدل کسب‌وکار آن‌ها به خوبی پیش می‌رفت، و سپس همه‌گیری شیوع پیدا کرد. کل مدل کسب و کار تغییر کرد. و من فکر می کنم که ما باید به حمایت از مشاغل و حمایت از کارگران برای بازگشت به کار ادامه دهیم.

علیرغم این واقعیت که شما به عنوان شهردار، ایالت من کارولینای شمالی را برای بسیاری از مشاغلی که باید سر راه ما قرار می‌گرفتند استخدام کردید و آنها به بوستون ختم شدند، من انتظار دارم تا پایان این جلسه، بتوانم برای حمایت از نامزدی شما،» سناتور ریچارد بور (R-NC) در آغاز جلسه استماع اوایل سال گذشته گفت. و من همکارانم را در این طرف راهرو تشویق خواهم کرد که از شما نیز حمایت کنند.»

به عنوان شهردار، والش «عملیات خروج» را آغاز کرد، برنامه‌ای که افراد دارای سابقه کیفری – یا افرادی را که «در معرض خطر» تلقی می‌شدند – در اتحادیه‌های کارگری با دوره‌ی کارآموزی قرار می‌داد تا آنها را در جاده‌های دور از سیستم دادگاه قرار دهد.

با این حال، علی‌رغم همه تلاش‌هایشان، این پیام در میان آمریکایی‌هایی که طبق نظرسنجی‌های اخیر، بایدن را به خاطر عدم مدیریت خوب قیمت بنزین یا تورم سرزنش می‌کنند، طنین‌انداز نشده است، حتی اگر در نهایت تقصیر او نباشد.

در سال 2018، بایدن ریاست دومین تحلیف والش را به عنوان شهردار بر عهده داشت.

چیپ سومودویلا/گتی

او گفت: «او به عنوان یک ایدئولوگ دیده نمی شود. سیاست او کاملاً مترقی است، اما او اینطور درک نمی‌شود.»

او گفت: «منظورم این است که من به نوعی به عنوان شهردار وزارت کار کارم را انجام می دهم. می‌دانید که در آن‌جا که می‌توانیم ورودی واقعی خوبی داشته باشیم، برنامه‌های کمک مالی که در حوزه قضایی خود داریم، توسعه نیروی کار، آموزش شغلی در حوزه قضایی من، کارآموزی در حوزه قضایی است.»

مدت ها قبل از بازگشت اخیر کاخ سفید به اقتصاد، مارتی والش، وزیر کار، در حال سفر به کشور بود و پیام دولت بایدن درباره اقتصاد رو به رشد و فراوانی مشاغل با درآمد خوب را تبلیغ می کرد.

والش گفت: “وقتی کسی را بالا می بری و به او اجازه می دهی شغلی با درآمد خوب داشته باشد، موفقیت بزرگی دیده ام.” “من در مورد یک شغل مجدد صحبت نمی کنم. من در مورد مشاغل با درآمد خوب، حقوق طبقه متوسط ​​صحبت می کنم، شما می توانید آموزش دهید، مسیر را تغییر دهید، و میزان تکرار جرم بسیار پایین می آید.

بایدن به حفاری نفت و گاز در اراضی فدرال برای مقابله با قیمت های بالای گاز اجازه می دهد

تمایل او به هر چیزی که کاخ سفید از او بخواهد، او را به یک چهره محبوب در دولت تبدیل کرده است.

والش به عنوان شهردار به عنوان فردی که مایل به همکاری با نیروی کار و تجارت برای انجام کارها در بوستون بود، شهرت پیدا کرد.

والش در طی دو مصاحبه اخیر به Daily Beast گفت: «بدیهی است که من فقط همه گیری را سرزنش نمی کنم، اما نمی توانیم این واقعیت را فراموش کنیم که هنوز در یک زمان همه گیر زندگی می کنیم. وی ادامه داد: “ویران و نگرانی و بلاتکلیفی زیادی بر سر خانواده ها در سراسر این کشور به دلیل بیماری همه گیر ایجاد شده است.”

اما کندی زنجیره تامین، تورم و افزایش قیمت بنزین آمریکایی‌ها را بدبین کرده است. بسیاری از خانواده ها از منافع اقتصادی بهره نمی برند.

این شهرت بود که به او کمک کرد تا از طریق روند تأیید، جایی که حتی برخی از جمهوری‌خواهان تمجیدهای زیادی داشتند، عبور کند.

وقتی به جرم و جنایت فکر می کنید، آن هم فقر است. و بسیاری از مردم به دلیل اینکه فقیر هستند یا هیچ چیز دیگری در زندگی خود ندارند، باعث یا انجام اعمال مجرمانه می شوند. بنابراین من در مورد برخی از برنامه‌هایی که در بوستون ایجاد کردیم صحبت می‌کردم، در مورد تجارت ساختمان، مسیرهای طولانی ساختمان، همیشه خروج از عملیات و ایجاد مسیرهایی برای چگونگی انجام این کار با کاخ سفید.»

بعد از اینکه به او گفتند در واقع اینطور نیست، که مارتی والش، بایدن به دلیل شهردار نشدن او تبریک گفت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

والش سؤالات خود را در مورد آنچه که ممکن است در آینده انجام دهد پاسخ داد و گفت که تمرکز او کاملاً روی مأموریت فعلی خود باقی می ماند.

در طول سال‌های میانی، این دو بارها با هم برخورد کردند. این بایدن بود که برای سالگرد بمب گذاری های ماراتن بوستون به بوستون سفر کرد تا در مراسم یادبود سخنرانی کند و با شهر غمگین شود. و زمانی که بایدن در حال بررسی نامزدی برای ریاست جمهوری بود، طبق گفته ها بوستون هرالد، هم او و هم هیلاری کلینتون با والش تماس گرفتند. دانیل کوه، رئیس وقت دفتر والش، گفت که تماس بایدن بیشتر یک “یک بررسی عمومی” بود.