مردی که از رولکس در کره‌تاون لس آنجلس به سرقت رفته است، ممکن است یک شاهزاده کره‌ای باشد

اطلاعات بیشتر از NextShark: Airbnb دسته “hanok” را برنامه ریزی می کند زیرا موج K همچنان جهان را فرا می گیرد

مطالب بیشتر از NextShark: سیاستمداران آسیایی آمریکایی از بایدن می خواهند اعضای AAPI را در کابینه منصوب کند

بر اساس گزارش ها، رولزرویس فانتوم به ثبت رسیده است شاهزاده کره ای اندرو لی، که بنیانگذار London Trust Media، شرکت مادر سرویس امنیتی VPN دسترسی به اینترنت خصوصی است. لی پس از اینکه در سال 2018 توسط شاهنشاهی امپراتوری کره، یی سوک، به عنوان یکی از بستگان شناخته شد، به عنوان ولیعهد خانواده اعلام شد.

تصویر ویژه از طریق ABC 7

بیشتر از NextShark: دهکده هندی اجدادی کامالا هریس افتتاحیه تاریخی خود را جشن می گیرد

LAPD به مردم هشدار داده است که از حمل یا به رخ کشیدن وسایل تجملی خودداری کنند، پس از افزایش اخیر جرایم که شهروندان ثروتمند را در سراسر شهر هدف قرار می دهند. گزارش شده است که پلیس در نوامبر گذشته یک گروه ویژه را برای مبارزه با سرقت های “پیرو خانه” راه اندازی کرد که در آن مجرمان قربانیان خود را تا زمانی که بتوانند سرقت خود را در یک منطقه خلوت انجام دهند، مشاهده می کنند.

ماموران قربانی را با شلیک گلوله از آنچه پلیس معتقد است یک اسلحه نیمه اتوماتیک آبی رنگ بود پیدا کردند. وی در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد.

پس از از دست دادن پدر و مادربزرگ به دلیل COVID-19، خواهر و برادر کره ای اکنون مادر خود را از دست می دهند



منبع

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

مردی که در نزدیکی شهر کره در لس آنجلس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مورد سرقت قرار گرفت، ممکن است با خانواده سلطنتی کره ارتباط داشته باشد.

این حادثه در حال حاضر در دست بررسی است. هیچ بازداشتی صورت نگرفته است. پلیس در جستجوی دو مظنون است که هر دو به عنوان مردان سیاه پوست توصیف می شوند.

در حال حاضر مشخص نیست که لی مقتول بوده یا در هنگام سرقت در صحنه بوده است.

به گفته اداره پلیس لس آنجلس (LAPD)، دو مظنون مرد ساعت رولکس و سه زنجیر طلا قبل از فرار از صحنه

مقتول که مردی بین 25 تا 30 ساله است، در حال رانندگی با رولزرویس فانتوم بوده است. شلیک در حین سرقت کمی قبل از ساعت 4:20 بعد از ظهر در خارج از مجتمع آپارتمانی لوکس کوروه در بلوک 2800 Sunset Place در منطقه Westlake در 18 نوامبر.