مردی که ادعا می کند بلیت توسط مردی به نام “رجی” از او دزدیده شده، از برنده جکپات 2 میلیارد دلاری پاوربال شکایت می کند.

اما در میان شوک و جشن کاسترو، یکی دیگر از مردان کالیفرنیایی، خوزه ریورا، مشروعیت پیروزی بزرگ کاسترو را زیر سوال برد.

ریورا گفت که او سپس وکیل داد و نامه ای به مقامات قرعه کشی کالیفرنیا فرستاد و آنها را از سرقت ادعایی آگاه کرد. در این نامه فرصتی برای مشاهده فیلم های نظارتی از مرکز خدماتی که بلیط خریداری شده است، درخواست شده است.

خوزه ریورا ادعا کرد که بلیت را خریده است و مرد سومی که تنها به نام رجی شناخته می شود آن را از او دزدیده است.

مردی از برنده جکپات 2 میلیارد دلاری پاوربال به دلیل دزدیده شدن بلیط شکایت کرد.

  • در یک شکایت مدنی که در ماه فوریه در دادگاه عالی لس آنجلس در دادگاه الحمرا در اوایل سال جاری ارائه شد، ریورا ادعا کرد که این او بوده که بلیط برنده پاوربال را خریداری کرده است – نه کاسترو. اکنون ریورا از کاسترو، کمیسیون بخت آزمایی ایالتی کالیفرنیا، ایالت کالیفرنیا و مرد دیگری که در کت و شلوار فقط به عنوان رگی شناسایی شده است، شکایت می کند، که ریورا می گوید بلیط برنده او را دزدیده است.

    وکیل ریورا این هفته به نیویورک پست گفت که رجی “آن را از یک میز برداشت.” وکلای ریورا بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    طبق این شکایت، ریورا ادعا می‌کند که رجی همچنین به او گفته است که اگر بلیط را “پیدا کند” می‌توانند برنده را 50/50 تقسیم کنند.

    با این حال، این شکایت به صراحت کاسترو را به رجی یا دزدی ادعایی مرتبط نمی کند – به گفته The Post، واقعیتی که وکلای کاسترو در یک حرکت پنجشنبه بر آن تاکید کردند.

    طبق شکایت ریورا در فوریه، او هرگز پاسخی از لوتو دریافت نکرد.

    تابلوی پاوربال و بلیت های بخت آزمایی در یک فروشگاه 7-Eleven در میلپیتاس، کالیفرنیا، ایالات متحده در 7 نوامبر 2022 مشاهده می شود.عکس تایفون کوسکون/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ

    • بر اساس شکایت مدنی بررسی شده توسط Insider، ریورا گفت که بلیت لوتو را در 7 نوامبر، یک روز قبل از قرعه کشی اعداد برنده، در مرکز خدمات جو در آلتادنا، کالیفرنیا خریداری کرده است.

      یک علامت دیجیتال جکپات 1.9 میلیارد دلاری پاوربال را تبلیغ می کند در حالی که یک دست بلیط های لوتو را بالا نگه می دارد.
    • ادوین کاسترو، 31 ساله، برنده جکپات رکوردشکنی 2.04 میلیارد دلاری کالیفرنیا در ماه فوریه معرفی شد و تصمیم گرفت پس از نقد کردن بلیط برنده خود، مبلغ 997.6 میلیون دلار را بپذیرد.

      سخنگوی کمیسیون لاتاری ایالتی کالیفرنیا به اینسایدر گفت که این موسسه در مورد دعاوی در حال تعلیق اظهار نظر نمی کند اما به روند بررسی خود اطمینان دارد.

      جک‌پات تاریخی پاوربال که سال گذشته کشور را مجذوب خود کرد، این هفته در میان درگیری‌های حقوقی بین برنده خوش شانس و مردی که ادعا می‌کند بلیت لوتو که زندگی را تغییر می‌دهد از او دزدیده شده، دوباره به اخبار باز می‌گردد.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    ریورا گفت که او دزدی ادعایی را بلافاصله پس از قرعه کشی اعداد به لاتاری کالیفرنیا و مجری قانون گزارش کرده است. بر اساس این شکایت، پس از اینکه کاسترو به عنوان برنده اعلام شد، ریورا فرم ادعایی را به لاتاری کالیفرنیا ارائه کرد و اعلام کرد که بلیط او به سرقت رفته است.

    چندین رسانه گزارش دادند که شکایت کاسترو در عمارت 25 میلیون دلاری خود که در ماه مارس پس از جمع‌آوری برنده‌هایش خریداری کرده بود، دریافت شد. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، در واقع احضاریه در 25 آوریل در خانه هالیوود هیلز ارائه شد، اما کاسترو در حرکتی روز پنجشنبه گفت که احضار به اشتباه به پدرش، ادوین اچ. کاسترو داده شده است.

    سخنگوی کارولین بکر گفت: «وقتی نوبت به فرآیند بررسی برندگان بزرگ می‌رسد، لاتاری کالیفرنیا در انجام این کار نهایت اطمینان را دارد. “لاتاری کالیفرنیا همچنان مطمئن است که ادوین کاسترو برنده واقعی جایزه 2.04 میلیارد دلاری ناشی از قرعه کشی پاوربال در نوامبر 2022 است.”