مردم عاشق پاتریک ماهومز هستند. آنها از همسرش، بریتنی متنفرند.

«به بریتانی متنفر گوش نده. آنها فقط بازنده سختی هستند!» یک نفر گفت. ●





منبع

محتوای Anti-Mahomes از الگوریتم‌های NFL محور خارج شده است. وقتی Chiefs در سال 2022 حذف شدند، TikTok FYP من – که معمولاً مملو از ویدیوهای طنز کودک و GRWM است – ناگهان مملو از افرادی شد که بریتانی ماهومز را با حجمی شگفت‌آور مسخره می‌کردند.

“من عاشق این هستم که چگونه اینترنت گرد هم می‌آید تا از بریتنی و جکسون مامز بیزار باشد.” توییت کرد یک شخص.

پاتریک ماهومز، مدافع کانزاس سیتی چیفز و همسرش بریتنی، پس از بازی فوتبال NFL Super Bowl 57، یکشنبه، 12 فوریه 2023، در گلندیل، آریز، به همراه دخترشان، استرلینگ اسکای ماهومز، به آنجا رفتند.

ست ونیگ / AP

نوشت: “به خاطر جوامع، بنگال ها باید هفته آینده پیروز شوند.” Barstool Sports در توییتر، در سال 2022، با اشاره به یک بازی پلی آف در آن فصل.

“کودک من این کار را کرد!!!!!” او در پایان بازی یکشنبه در توییتر پست کرد. و بسیاری از مردم در واقع به همراه او جشن گرفتند.

بسیاری از مردم در اینترنت همچنین از برادر کوچکتر کوارتربک، جکسون ماهومز، که اخیراً منتشر شده، متنفرند فارغ التحصیل دانشگاه رقصیدن در پشت برادرش مصاحبه های بعد از بازی و ارسال “خجالت آور” TikTok – دیده ام که به او برچسب زده اندالاغ تشنهوقتی چیفز فصل گذشته در پلی آف شکست خورد، خیلی ها تشویق کردند.حذفاز بریتانی و جکسون. وقتی مشخص شد که تیم امسال به سوپر بول رفته است، مخالفان چشمان خود را گرد کردند.

با اوج گرفتن حرفه پاتریک ماهومز در NFL – این بازیکن در حال حاضر دو سوپربول را در چهار فصل برده است و تیمش را در سال 2021 به رتبه سوم رساند – نفرت خالص و بدون تقلب اینترنت از همسرش نیز افزایش یافته است. بریتنی ماهومز، خواهرزاده متیوز، بوده است با شوهرش از دبیرستان، سال گذشته با او ازدواج کرد و دو فرزند از او دارد. بریتانی بازیکن سابق فوتبال کالج، یکی از مالکین تیم زنان کانزاس سیتی کرنت است. او اغلب در مورد تیم و همچنین توصیه های ورزشی خود به 1.2 میلیون دنبال کننده اینستاگرام پست می گذارد.

«معرفی دوست دختر پاتریک ماهومز و برادرش [sic]. دو ابله بزرگ روی این سیاره هر دوی آن‌ها در ژیلت زمزمه می‌کنند که انگار صاحب این مکان هستند.

این احتمالاً به این دلیل است که بریتنی از آن دسته فوتبالیست‌هایی نیست که با آرامش در کنارش بنشیند و به حمایت از مردش در کنار زمین لبخند بزند – برخلاف مثلاً، اولیویا هولزماخر، دوست دختر جو بارو، مدافع سینسیناتی. هولزماخر عکس های زیبایی را به صورت آنلاین منتشر می کند و برای دوربین لبخند می زند و به نظر نمی رسد اینترنت نظر واقعی درباره او داشته باشد.

Sterling Skye Mahomes و Brittany Mahomes قبل از بازی قهرمانی AFC بین سینسیناتی بنگالز و کانزاس سیتی چیفز در 29 ژانویه 2023 دیده می شوند.

“این یک سوال عالی است و پاسخ این است که من آزار دهنده هستم.” او می گوید.

توییتر با یک ناله جمعی با شادی بریتانی مواجه شد.

و در حالی که بسیاری از طرفداران از او در رسانه های اجتماعی حمایت می کنند، گستاخی او نیز خشم و آزار را به دنبال دارد. او اغلب بازی های چیفز را به صورت زنده توییت می کند، فریاد زدن سر داوران و بدون عذرخواهی جشن گرفتن برد. در یک حادثه بدخیم از فصل 2022، بریتنی یک بطری شامپاین را باز کرد پس از پیروزی چیفز، تماشاگران زیر او را در حالی که همه در دمای زمستان بیرون نشسته بودند، کوبید. او در رسانه‌های اجتماعی آنقدر نفرت داشت که سعی کرد با ساخت پیراهن‌های «تیم بریتنی» روایت را تغییر دهد و درآمد حاصل از آن به یک موسسه خیریه ضد قلدری. او تلاش ها بود کاملا مسخره شد.

در ویدیویی که برای استوری‌های اینستاگرامش فیلم‌برداری شده است، بریتانی فریاد می‌زند: «ما این کار را انجام دادیم» در حالی که کانفتی در اطرافش می‌بارد. داستان دیگری نشان می دهد که او با شوهرش و دخترشان استرلینگ جشن گرفته است و هر کدام گونه های کودک نوپا را می بوسند.

شاید بزرگترین ضربه علیه او این باشد که این نظرات منفی بی امان هرگز او را آزار نمی دهد. در حالی که او صحبت کرده است بیرون در مقابل قلدری، به نظر می رسد که او واقعاً اهمیتی نمی دهد که مردم او را مسخره کنند. او از طریق آن توییت می کند.

پاتریک ماهومز، مدافع کانزاس سیتی چیفز و همسرش بریتنی، پس از بازی فوتبال NFL Super Bowl 57، یکشنبه، 12 فوریه 2023، در گلندیل، آریز، به همراه دخترشان، استرلینگ اسکای ماهومز، به آنجا رفتند.

به نظر می رسد انتقاد جمعی از بریتانی و جکسون از یک فرضیه سرچشمه می گیرد: بستگان بازیکنان موفق و محبوب NFL هرگز نباید تمرکز ورزشکاران را بر روی خود جلب کنند. به طور خاص، معمولاً از زنان انتظار می رود که ساکت، متین و آرام باشند – اما بریتنی با صدای بلند است، حرفش را می زند و احساساتش را نشان می دهد. به نظر نمی رسد که او نمی خواهد خودش را تغییر دهد، علیرغم این واقعیت که به نظر می رسد همه او را می خواهند. او پاتریک را در دبیرستان دستگیر کرد، و اکنون او ثروتمند است – یک هدف کلاسیک برای انگور ترش.

به نظر می رسد اتفاق نظر این است که بریتنی “بیش از حد” انجام می دهد. شخصیت اینستاگرام او با انرژی جنبشی مشخص می شود. او اغلب در روزهای بازی چندین بار پست می‌گذارد و از طرفداران این است که ویدیوهای تمرینی خود را با موارد زیادی زیرنویس کند علامت تعجب. او بدون وقفه در بازی‌های بزرگ پست می‌گذارد، موها و آرایش‌های معمول خود را با تیم گلم‌اش نشان می‌دهد و برای عکس‌های متعدد با لباس‌هایی به رنگ چیفز ژست می‌گیرد.

“اوه، ما باید ماه ها به بریتانی ماومز گوش کنیم، اینطور نیست؟” شخص توییت کرد. 83 درصد نفرت رئیس‌ها از بریتنی ماهومز نشات می‌گیرد و ریاضیات کاملاً قابل بررسی است. یکی دیگر شخص توییت کرد این خیلی خوب است که چیفز برنده شد، اما دنیا شکست می‌خورد زیرا بریتنی ماومز هرگز دام خود را نخواهد بست! # او خیلی تحمل ناپذیر است، ” شخص دیگری گفت.

بریتنی با صدای بلند جشن می گیرد زمانی که روسای به خوبی انجام می دهند، و به همان اندازه با صدای بلند شکایت می کند وقتی این کار را نمی کنند، به نظر می رسد که هر دوی آنها بدخواهان او را آزار می دهند. در یکی از ویدئوهای اخیر، او فریاد زد, “این جهنم را روشن کن عزیزم!” در حالی که پدرشوهرش برای جشن پیروزی چیفز در پلی آف سیگاری روشن کرد. از حاشیه، مردم او را پاتریک ماهومز می نامند.دوست دختر جیغ“، و فریادهای او تبدیل به یک الگوی رفتاری.

بریتنی عمدتاً تا شروع فصل NFL زیر رادار پرواز می کند. هنگامی که چیفز به خوبی کار می کند، او به زودی به یکی از پرمخاطب ترین افراد در اینترنت تبدیل می شود. او نامیده شده استشرم آور،” آ “بانشی“، و بدتر. بر TikTok، متنفران فیلم او را با توهین های به همان اندازه ناخوشایند جفت می کنند.

Sterling Skye Mahomes و Brittany Mahomes قبل از بازی قهرمانی AFC بین سینسیناتی بنگالز و کانزاس سیتی چیفز در 29 ژانویه 2023 دیده می شوند.

دیوید اولیت / گتی ایماژ

و در حالی که بسیاری از مردم به طور یکسان از جکسون و بریتنی انتقاد می کنند، عدم تایید بریتنی معمولاً بسیار گزنده تر و بی رحمانه تر است. نظرات بداخلاق در مورد صدا، شخصیت، لباس و ظاهر او معمولاً حالتی زن ستیزانه دارد، اگرچه بسیاری از زنان نیز چنین هستند. به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد او به عنوان مرد

سایت محبوب ورزشی یکی از منشأهای احتمالی این همه عدم تایید است. سالهاست که سوار قطار نفرت Mahomes شده است که با یک شروع می شود مقاله 2019“آیا دوست دختر پاتریک ماهومز و برادرش دو احمق ترین انسان روی زمین هستند؟ [sic]”

مدت کوتاهی پس از پیروزی کانزاس سیتی چیفز در سوپربول در روز یکشنبه، بریتنی ماومز، همسر کوارتربک پاتریک ماهومز، به میدان دوید.

از آن زمان، وب سایت “وسواسبا تنفر از بریتنی و جکسون کم نشده است. حتی امروز، یک پست در مورد جکسون وجود داشت.خراب کردن همه چیز

در یکی، از زنی که وانمود می کند بریتانی است، پرسیده می شود: چرا خیلی ها به خاطر شما از سران متنفرند؟