مدلی که در ویدیوی «خطوط محو» رابین ثیک بازی کرد، «تلاقی» را در صحنه فیلمبرداری به یاد می‌آورد.

تا به امروز، تیکه هرگز به اتهامات راتایکوفسکی نپرداخته است. HuffPost برای نظر دادن به نماینده خواننده تماس گرفت، اما بلافاصله پاسخی دریافت نکرد.

اگرچه ایوانز گفت که از طرف تیک هیچ رفتار نادرستی ندیده است، با این وجود به یاد می آورد که لحن تغییر در مجموعه «خطوط مبهم» پس از اتمام صحنه های انفرادی خواننده با راتایکوفسکی تغییر کرده است.

او گفت که این پروژه‌های سال 2014 شامل «برخی از بهترین فیلم‌برداری‌هایی بود که من در آن زمان در تولید حضور داشته‌ام».

مارتل که فیلم‌هایی از کریستینا آگیلرا و ماریا کری را نیز کارگردانی کرده است، از ادعاهای راتاکوفسکی حمایت کرد. او در سال 2021 به ساندی تایمز گفت که تیک در طول فیلمبرداری مشروب الکلی می‌نوشید و بعداً به‌خاطر اعمال خود «با حیرت‌آمیز عذرخواهی کرد».

راتایکوفسکی اولین بار در کتاب خاطرات خود با عنوان «بدن من» در سال 2021 اتهامات خود علیه تیک را اعلام کرد.

ایوانز با وجود تجربه نه چندان مطلوب “خطوط مبهم”، ارتباط خود را با صنعت موسیقی حفظ کرده است. در سال 2019، او با مت بلامی، خواننده گروه Muse ازدواج کرد. او همچنین در ویدیوهای Beyonce “Haunted” و “Superpower” ظاهر شد.

رابین تیک، فارل و TI در این صنعت بزرگ هستند، اما در سطح بیانسه نیستند. منظورم این است که رابین تیک حتی نزدیک هم نیست.» او به باستل گفت. “مثل اینکه این یک مقوله کاملا متفاوت است.”

مربوط…



منبع

ال ایوانز در مصاحبه ای با Bustle که چهارشنبه منتشر شد، به طور مفصل در مورد تجربه “خطوط مبهم” خود صحبت کرد. در چت، او به ادعای همبازی اش امیلی راتاکوفسکی مبنی بر اینکه تیک او را در طول فیلمبرداری دست زده است، دست زد.

او در ادامه خاطرنشان کرد: به من گفتند که او پروازی برای گرفتن دارد.

ویدیوی «خطوط مبهم» را در زیر تماشا کنید.

او افزود: «فکر نمی‌کنم اگر هوشیار بود این کار را انجام می‌داد.

بر اساس گزیده ای از این کتاب که در نشریه بریتانیایی ساندی تایمز منتشر شد، راتاجکوفسکی ادعا کرد که تیک در حین فیلمبرداری این ویدئو به طور نامناسبی سینه های او را لمس کرده است.

مدل و بازیگری که در موزیک ویدیوی جنجالی «خطوط مبهم» رابین تیک در سال 2013 ظاهر شد، به دلایل مختلفی می‌پردازد که در دهه پس از انتشار آن تلاش کرده از این پروژه فاصله بگیرد.

ال ایوانز (سمت چپ) از سال 2019 با مت بلامی، خواننده گروه موسیقی Muse ازدواج کرده است.

ال ایوانز (سمت چپ) از سال 2019 با مت بلامی، خواننده گروه موسیقی Muse ازدواج کرده است.

او نوشت: «ناگهان، از هیچ جا، خنکی و بیگانه بودن دست های غریبه ای را حس کردم که سینه های برهنه ام را از پشت حجامت می کند. من به طور غریزی از آنجا دور شدم و به رابین تیک نگاه کردم. لبخند مسخره ای زد و به عقب رفت و چشمانش پشت عینک آفتابی اش پنهان شد. سرم به سمت تاریکی آن سوی مجموعه چرخید. [The director, Diane Martel’s] وقتی او به من فریاد زد، “حالت خوب است؟”

«همه چیزهایی که امیلی و رابین آنجا بودند، یک مجموعه بسته بود. بنابراین آنها هیچ کس دیگری را تماشا نمی کردند. اما چیزی که من به یاد دارم این است که در اواخر فیلمبرداری، امیلی خیلی ناگهانی را ترک کرد. یک جور درگیری در میان تیم سازنده وجود داشت، مثلاً «ما قرار است چه کار کنیم؟ چگونه بقیه ویدیو را بدون او فیلمبرداری کنیم؟»

ال ایوانز (سمت چپ) از سال 2019 با مت بلامی، خواننده گروه موسیقی Muse ازدواج کرده است.