محیط بان ها می گویند که گاومیش کوهان دار امریکایی پس از آنکه گردشگر یلوستون را برمی گرداند تا دور شود، در سینه او فرو می رود


به گفته مقامات، یک زن پس از چرخش برای دور شدن از آن در پارک ملی یلوستون، توسط یک گاومیش کوهان دار ساقط شد.

مقامات یلوستون در یک بیانیه خبری گفتند که این اولین گورینگ گزارش شده در سال 2023 بود. آخرین حادثه گزارش شده 28 ژوئن 2022 بود.

به گفته مقامات، این زن 47 ساله اهل فینیکس در حال قدم زدن با فرد دیگری در مزرعه ای مقابل دریاچه لاج در نزدیکی دریاچه یلوستون بود که دو گاومیش کوهان دار را دیدند. آنها برگشتند تا دور شوند، و یکی از گاومیش کوهان دار امریکایی به زن حمله کرد و او را غرق کرد.

مقامات مطمئن نیستند که در زمان شارژ شدن گاومیش کوهان دار چقدر به آن نزدیک بوده اند. به گفته مقامات، قفسه سینه و شکم این زن به شدت آسیب دیده و او به مرکز پزشکی منطقه ای آیداهو شرقی منتقل شد. پارکبانان وضعیت او را فاش نکردند.

مقامات هشدار دادند که نزدیک شدن به حیوانات در پارک غیرقابل پیش بینی و خطرناک است.

مقامات می‌گویند: «وقتی حیوانی در نزدیکی یک کمپ، مسیر، پیاده‌رو، پارکینگ یا در یک منطقه توسعه‌یافته است، به آن فضا بدهید». بیش از 25 یارد از همه حیوانات بزرگ – گاومیش کوهان دار، گوزن، گوسفند شاخ، گوزن، گوزن و کایوت – و حداقل 100 یارد از خرس و گرگ دور باشید. در صورت لزوم، بچرخید و از راه دیگر بروید تا از تعامل با یک حیوان وحشی در مجاورت خودداری کنید.

به گفته مقامات، گاومیش کوهان دار در طول فصل جفت گیری، معروف به روت، از اواسط ژوئیه تا اواسط آگوست، سریعتر تحریک می شود. مهم این است که بیشتر محتاط باشید و در حین کار به آنها فضای بیشتری بدهید.

آنچه در مورد گاومیش کوهان دار امریکایی باید بدانید

چندین نفر توسط گاومیش کوهان دار مجروح شده اند.

به گفته محیط بانان، در سال 2022، یک زن 25 ساله توسط یک گاومیش کوهان دار امریکایی مورد گلوله قرار گرفت و در ارتفاع 10 فوتی در پارک ملی یلوستون به هوا پرتاب شد. زن در یک پیاده‌روی نزدیک آب‌فشان پیر وفادار به سمت گاومیش کوهان دار امریکایی رفته بود و به فاصله 10 فوتی رسید.

به گفته مسئولان پارک، یک مرد 34 ساله از کلرادو نیز در حالی که با خانواده در نزدیکی Old Faithful قدم می‌زد، توسط یک گاومیش کوهان دار سوئیس مورد حمله قرار گرفت.

محیط بانان پارک می گویند: «گاومیش کوهان دار امریکایی بیش از هر حیوان دیگری در یلوستون افراد را مجروح کرده است. آنها غیرقابل پیش بینی هستند و می توانند سه برابر سریعتر از انسان بدوند.

به گفته این پارک، گاومیش کوهان دار امریکایی حیوانات بزرگی هستند که می توانند تا 2000 پوند وزن داشته باشند و تا 30 مایل در ساعت بدند. همیشه حداقل 75 فوت از گاومیش کوهان دار دورتر باشید.

ویدیو نشان می دهد که گردشگر انگشتان خود را در چشمه آب گرم مرگبار یلوستون فرو می برد. خیلی گرمه!

محیط بانان می گویند گردشگران در حال “آزار و اذیت” یک بچه گاومیش کوهان دار در پارک ملی گرند تتون هستند

محیط بانان یلوستون می گویند که گردشگران بچه گوزن را می گیرند، آن را در ماشین می گذارند و به ایستگاه پلیس می روند



منبع