محدودیت های حمل و نقل راه آهن اتحادیه اقیانوس آرام شکایت هایی را ایجاد می کند

به گفته هیئت حمل و نقل، اتحادیه پسیفیک به شرکت‌ها دستور داده است که برخی از واگن‌های ریلی خود را در سال جاری بیش از 1000 بار از شبکه حذف کنند، در حالی که در سال 2018، 140 بار افزایش یافته است.

فریتز گفت: «ما فقط در مواقع ضروری از تحریم ها استفاده می کنیم و در مواقعی که دیگر لازم نیست، به آن پایان می دهیم.

برای راه‌آهن‌ها عملی پذیرفته شده است که در شرایط سخت، زمانی که چیزی خارج از کنترل آنها، مانند سیل یا آتش‌سوزی پل، به توانایی آنها در حمل بار آسیب می‌زند، محدودیت‌هایی را موقتاً برای محموله‌ها اعمال کنند. با این حال، گروه‌های تجاری می‌گویند که بر این باورند که کاهش عمیق نیروی کار UP دلیل اصلی این است که راه‌آهن مستقر در اوماها در نبراسکا برای برآوردن انتظارات مشتریان با مشکل مواجه است.

اوماها، نب (AP) – تنظیم‌کننده‌های فدرال و شرکت‌های کشتیرانی تصمیم اتحادیه پاسیفیک برای محدود کردن موقت محموله‌های برخی مشاغل را به عنوان بخشی از تلاش آن برای رفع ازدحام در سراسر راه آهن زیر سوال می‌برند.

تحریم می‌تواند یک کسب‌وکار را مجبور کند که تولید خود را کاهش دهد یا به گزینه‌های حمل و نقل گران‌تر، مانند حمل و نقل باربری، متوسل شود، البته اگر این یک گزینه باشد. و آنها می توانند دریافت محصولات کلیدی مانند محموله های کلر مورد استفاده برای تصفیه آب یا غلات برای تغذیه حیوانات را برای سایر مشاغل سخت تر کنند.

در این جلسات، مدیران اتحادیه پسیفیک از اقدامات خود دفاع کردند و استدلال کردند که تحریم‌های آنها برای کمک به اجرای بهتر راه‌آهن مورد نیاز است. لنس فریتز، مدیر عامل شرکت، گفت این تحریم ها اقداماتی هدفمند و موقتی هستند که نباید بار ناخواسته ای را برای مشاغل فردی ایجاد کنند.

«مشتری بیشترین درد را متحمل می شود. رابرت پریموس، عضو هیئت حمل‌ونقل سطحی، طی دو روز جلسات استماع هیئت مدیره در این هفته، خطاب به مدیران اتحادیه پاسیفیک گفت: «شما هنوز در حال کسب درآمد هستید.

توئیست گفت که Ag Processing باید «آزادی تصمیم گیری در مورد نحوه بهره برداری از تأسیسات خود» را داشته باشد بدون اینکه راه آهن دیکته کند که آنها با محدودیت های حمل و نقل چقدر می توانند تولید کنند.



منبع

اوبرمن گفت که به نظر می رسد ارتباط مستقیمی بین کاهش شدید کارکنان اتحادیه پاسیفیک از سال 2018 به دلیل بازنگری در عملیات خود و افزایش استفاده از تحریم ها وجود دارد. تعداد خدمه قطاری که راه آهن به کار گرفته بود از حدود 18000 نفر در سال 2018 به حدود 13000 نفر در حال حاضر رسید و این شامل تمام استخدام هایی است که راه آهن از زمانی که اقتصاد شروع به بازگشت از همه گیری کرده است.

رئیس هیئت حمل و نقل سطحی ایالات متحده، مارتین اوبرمن، چهارشنبه گفت که او نگران استفاده روزافزون اتحادیه پاسیفیک از تحریم‌ها است، زیرا این تحریم‌ها عملکرد کسب‌وکارهای متکی به راه‌آهن را مختل می‌کنند و به نظر نمی‌رسد که به عملکرد آن کمک قابل توجهی کرده باشند.

در بخش عمده ای از سال جاری، اتحادیه پاسیفیک و دیگر خطوط راه آهن بزرگ باری برای تحویل محصولات به موقع و رسیدگی به تمام محموله هایی که شرکت ها می خواهند جابجا شوند، به دلیل کمبود خدمه که از همه گیر خارج می شوند، تلاش کرده اند. راه‌آهن‌ها در طول سال بهبود یافته‌اند، زیرا کارگران بیشتری استخدام کرده‌اند، اما تنظیم‌کننده‌ها می‌گویند که هنوز از جایی که باید باشند عقب مانده‌اند. اتحادیه پاسیفیک به طور قابل توجهی بیش از هر راه آهن دیگری از تحریم ها استفاده می کند.

لاوتن‌شلاگر گفت: «ما معتقدیم تحریم‌ها باید استثنا باشند نه یک هنجار.

گرگ توئیست با پردازشگر غلات Ag Processing Inc. وضعیت را با رفتن به خرید در یک فروشگاه مواد غذایی مقایسه کرد و متوجه شد که فروشگاه از استخدام بیش از یک کارمند امتناع می‌کند و سپس مدیر فروشگاه به او می‌گوید که اگر باید در ساعت خاصی از روز برگردد. او خدمت می خواهد و برخلاف خواربارفروشی ها، شرکت او معمولاً نمی تواند برای ارسال کالاهای خود خرید کند زیرا Union Pacific تنها راه آهنی است که به چندین کارخانه آن خدمات رسانی می کند.

اما چندین شرکت کشتیرانی و گروه های تجاری شهادت دادند که تحریم ها به تجارت آنها آسیب می رساند.

براک لاوتنشلاگر، مدیر کارگیل، گفت که اقدامات اتحادیه پسیفیک، برنامه ریزی را دشوار می کند. ماه گذشته، راه‌آهن به کارگیل گفت که باید 130 واگن ریلی متعلق به خود را ظرف یک هفته از شبکه خارج کند، در غیر این صورت با محدودیت‌های ارسال در پنج کارخانه خود مواجه خواهد شد. غول کسب و کار کشاورزی به این دلیل پیروی کرد که نگران بود تحریم بتواند آن را مجبور به تعطیلی یک کارخانه کند.