مجسمه پری دریایی «انحنا دار» به دلیل «بیش از حد جنسی» مورد انتقاد قرار گرفت

این مجسمه توسط دانش آموزان یک مدرسه هنری محلی ساخته شد و توسط مدیر مدرسه، آدولفو مارسیانو، از آن دفاع کرد.

بدتر از همه، آثار هنری عمومی مشرف به زمین بازی کودکان است. و در میدانی قرار داده شده است که یادبود یکی از معتبرترین زنان ایتالیا – ریتا لوی مونتالچینی، متخصص مغز و اعصاب برنده جایزه نوبل که همچنین یک بازمانده از هولوکاست است، قرار داده شده است.

مجسمه پری دریایی - Monopoli Times

مجسمه یک پری دریایی با سینه های بزرگ و پایین تنه سخاوتمندانه باعث سروصدا در ایتالیا شده است و منتقدان می گویند این مجسمه برای نمایش عمومی بیش از حد جنسی است.

مجسمه برنزی قرار بود به یاد شخصیتی از شعر قرن نوزدهم به نام La Spigolatrice di Sapri (دروکننده ساپری) باشد.

او افزود که معتقد است این کار «نماینده واقعیت، در این مورد از بدن زن» است.

مجسمه پری دریایی – Monopoli Times

اما زن با لباسی آشکار به تصویر کشیده شد که به طرز تحریک آمیزی از یک شانه آویزان بود.

او گفت که مردم شهر از دیدن این مجسمه “گیج” شده بودند و افزود: “چه کسی می داند – ممکن است به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود.”

مجسمه پری دریایی - Monopoli Times
این مجسمه در شهر تفریحی Monopoli در Puglia، منطقه ای در جنوب ایتالیا، رونمایی شده است.

دو سال پیش در شهر ساپری در جنوب کامپانیا از مجسمه یک کارگر زن مزرعه‌دار رونمایی شد.

پری دریایی بزرگ «باید به عنوان ادای احترام به زنانی که زیبا و منحنی هستند تعبیر شود. ما به اندازه کافی از دیدن مدل هایی با اندام های عالی لذت بردیم.» او گفت.

مجسمه پری دریایی – Monopoli Times

با باسن های بزرگ و سینه های توپی شکل فوتبال، این مجسمه هوس انگیز با معروف ترین تصویر جهان از یک آژیر فاصله دارد – مجسمه پری دریایی کوچولو در کپنهاگ، چهره ای کوچک که با ظرافت برنزی نمایش داده شده است.

تیزیانا اسکیوارلی، هنرپیشه محلی، در فیس بوک نوشت، مجسمه ایتالیایی، در مقابل، «دو تی سیلیکونی دارد که باعث سرخ شدن جراح پلاستیک می شود». “این یک a-e بزرگ دارد که هرگز روی یک پری دریایی نخواهید دید – حداقل چیزی که من تا به حال ندیده ام.”

به عنوان نامناسب و بیش از حد جنسی مورد انتقاد قرار گرفت. لورا بولدرینی، رئیس سابق مجلس سفلی پارلمان، گفت: این یک توهین به زنان و تاریخ بود که باید جشن می گرفت.



منبع