مجری CNN تهدید کرد که مصاحبه با جمهوری خواه تگزاس را قطع خواهد کرد

میزبان CNN برایانا کیلار تهدید به قطع مصاحبه با نماینده بت ون دوین (R-Texas) در روز پنجشنبه پس از اینکه نماینده چندین بار صحبت های او را قطع کرد.

کیلار در حال مصاحبه با ون دوین در “CNN News Central” بود و از او در مورد لایحه سنا با کمک اسرائیل و اوکراین سوال می‌کرد. کیلار خاطرنشان کرد که مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از لایحه به دلیل عدم احتساب مقررات امنیت مرزی انتقاد کرده است.

ون دوین سپس لایحه امنیت مرزی جمهوری خواهان، قطعنامه 2 مجلس نمایندگان را مطرح کرد و گفت که این لایحه «گرفتن و رهاسازی» یا آزادی مشروط بشردوستانه مهاجران را از بین می برد. او همچنین درباره زمان خود به عنوان شهردار ایروینگ، تگزاس و مشارکتی که با اداره مهاجرت و گمرک (ICE) در آن سمت داشت صحبت کرد.

کیلار گفت: “اجازه دهید توقف کنم و از شما در مورد این، چند چیز بپرسم.” «در ابتدا، برای روشن شدن موضوع، میزان محکومیت جنایی مهاجران غیرقانونی 45 درصد کمتر از آمریکایی‌های بومی در ایالت شما است.

کیلار گفت: “وقتی شما این شبح را مطرح می کنید، “آنها جنایات زیادی ایجاد می کنند، آنها محکوم می شوند.” منظورم این است که وقتی صحبت از جنایات خشونت‌آمیز، جرایم دارایی، قتل، جنایات جنسی می‌شود، شما در گذشته در مورد تجاوز جنسی صحبت کرده‌اید، اعداد و ارقام این را تایید نمی‌کنند. اما بیایید روی «گرفتن و رها کردن» تمرکز کنیم.»

سپس ون دوین شروع به قطع صحبت های کیلار کرد که باعث شد دو زن درباره یکدیگر صحبت کنند. کیلار سپس تلاش کرد تا موضوع «گرفتن و رها کردن» را دوباره مطرح کند، و خاطرنشان کرد که هنگام بررسی این عمل، «باید به علت آن نگاه کنید، و این یک عقب‌ماندگی قضایی است». او همچنین به کمک های خارجی و توافق مرزی دو حزبی که اخیراً شکست خورده بود، اشاره کرد که می توانست عمل آزادی مشروط بشردوستانه را محدود کند.

ون دوین حرفش را قطع کرد و دوباره شروع به قطع صحبت های کیلار کرد و مکرراً با او مخالفت کرد.

آن دو دوباره شروع به صحبت کردن بر سر یکدیگر کردند و به کیلار گفت که اگر ون دوین به او اجازه صحبت ندهد، “مصاحبه را قطع خواهد کرد.”

کیلار گفت: “و من به شما اجازه می دهم صحبت کنید و جمله ها را تمام کنید.”

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.

منبع