“مثل اینکه او برخی از آدونیس است؟” (ویدئو)

کریستی همچنین ترامپ را تشویق کرد که از پرتاب سنگ از خانه شیشه ای خود خودداری کند. او باید هر چند وقت یک بار به آینه نگاهی بیندازد، شاید از لیست انتقاداتش حذف کند.»

کریستی ادامه داد: “من نمی دانم منظور او چیست.” «مثل یک کودک، یک قلدر در حیاط مدرسه است که شما را مسخره می کند و شما را مسخره می کند. اما پیام من به او این است: برای من مهم نیست که او در مورد من چه می گوید و برای من مهم نیست که او در مورد من چه فکر می کند.

“این چه ربطی به صلاحیت من برای منصب دارد؟” کریستی پرسید. “من به مدت هشت سال فرمانداری نیوجرسی را اداره کردم، فکر می کنم به روشی بسیار پرانرژی و موفق.”

زمانی که ترامپ در چند جبهه شروع به حمله به شما کرد، وزن شما را هدف گرفت. واکنش شما به آن چه بود؟» هوارد کورتز، خبرنگار فاکس نیوز، از کریستی، که در 6 ژوئن اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری 2024 کلاه خود را پرت می کند، پرسید.

همچنین بخوانید:
هاوارد کورتز از فاکس نیوز اعتراف کرد که تیتراژ که بایدن را «دیکتاتور واناب» خوانده بود، «خیلی دور شد»



منبع

اظهارات تحقیرآمیز دونالد ترامپ در مورد وزن کریس کریستی باعث تحقیر فرماندار سابق نیوجرسی نشد، او در نسخه یکشنبه “MediaBuzz” پاسخ داد: “اوه، انگار او یک آدونیس است؟”

همچنین بخوانید:
تالار شهر کریس کریستی CNN به 1.35 میلیون بیننده رسید، بزرگترین مخاطب از زمان ترامپ

همچنین بخوانید:
کریس کریستی در کنفرانس انجیلی حامیان ترامپ را فریاد زد: “شما می توانید هر چیزی را که می خواهید هو کنید” (ویدئو)

اوه، مثل اینکه او آدونیس است؟ منظورم این است خواهش می کنم، کریستی پاسخ داد و خنده ای از کورتز دریافت کرد. کریستی اضافه کرد که ده‌ها میلیون آمریکایی وجود دارند که مانند او هر روز با وزن خود مبارزه می‌کنند و برای پیشرفت تلاش می‌کنند، و گفت: “من به مبارزه ادامه می‌دهم و به تلاش برای بهتر شدن ادامه می‌دهم.”

کریستی که وفاداری قبلی‌اش به ترامپ در سال‌های اخیر چرخش شدیدی پیدا کرد، زمانی که رئیس‌جمهور سابق نامزدی خود را برای انتخابات 2024 اعلام کرد، ترامپ را «مردی تلخ و عصبانی» خواند.

فرماندار سابق با این استدلال که وزن او بازدارنده ای برای خدمت در دوره های انتخابی خود از سال 2010 تا 2018 نبوده است، زیرا او به طوفان سندی پاسخ داد و بیش از 20 ساعت در روز کار کرد.