متن مصاحبه 6 ژانویه نشان می دهد که دونالد ترامپ از جرد کوشنر پرسید که آیا می تواند عبارت “انتخابات تقلبی” را علامت تجاری بگذارد.

این از متن تازه منتشر شده مصاحبه کوشنر با پانل مجلس 6 ژانویه است.

  • کوشنر که به عنوان مشاور ارشد پدر همسرش خدمت می کرد، به هیئت گفت که این درخواست را به خاطر نمی آورد یا کاری با آن انجام نداده است. ایمیلی بعداً در همان روز نشان داد که کوشنر درخواست کرده است که این کار “به سرعت” انجام شود.

    بر اساس بررسی‌های رسانه‌های مختلف، ادعای تقلب در انتخابات بی‌اساس است. بازشماری ها، بررسی ها و ممیزی های متعدد نتایج انتخابات را مشروع دانسته است.

    ترامپ پس از شکست از بایدن در نوامبر 2020 توییت کرد این یک “انتخابات تقلبی” بود. او به استفاده از این عبارت در هنگام گسترش ادعاهای نادرست در مورد تقلب در انتخابات ادامه داده است. در 9 دسامبر، او در پلتفرم Truth Social خود پست کرد که انتخابات ریاست جمهوری “تقلب” شده است.

    جالب اینجاست که کن کوچینلی، که ترامپ او را به سمتی در وزارت امنیت داخلی منصوب کرد، در مصاحبه ای در سال 2021 با پانل مجلس نمایندگان ادعا کرد که به یاد ندارد رئیس جمهور سابق انتخابات را “تقلب” خوانده باشد.

    کوشنر به هیئت گفت که نمی تواند هدف ترامپ از استفاده از عبارت “انتخابات تقلبی” را به خاطر بیاورد و افزود که نقش او “عملیاتی” بوده و شامل ارسال درخواست ها به افراد مناسب است.

    دو عبارت به صورت پررنگ درج شده بود، از جمله علامت تعجب که عبارت بودند از “انتخابات تقلبی!” و “پاک آمریکا را نجات دهید!”

    بر اساس رونوشت، متن ایمیل اسکاوینو می‌گوید: “هی جارد! POTUS می‌خواهد علامت تجاری/حقوقی در زیر داشته باشد، نمی‌داند چه کسی را ببیند – یا بپرسد… من نمی‌دانم به چه کسی ببرم. “

    رئیس جمهور سابق بی وقفه ادعاهای نادرستی در مورد “تقلب” بودن انتخابات 2020 منتشر کرده است.

  • در همان روز پاسخی از سوی اریک ترامپ، برادر شوهرش، گفت که هر دو نشانی اینترنتی وب طبق رونوشت قبلاً ثبت شده بودند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    بر اساس متن مصاحبه 31 مارس، که روز جمعه منتشر شد، کوشنر ایمیلی از دستیار سابق کاخ سفید، دن اسکاوینو، تنها چند روز پس از اعلام نامزدی به نفع جو بایدن، دریافت کرد.

    دونالد ترامپ و جرد کوشنر

    بر اساس متن این ایمیل، عنوان «درخواست‌های POTUS» بود که کوشنر گفت «به احتمال زیاد» درخواست مستقیم ترامپ را منتقل کرده است.

    دونالد ترامپ از جرد کوشنر درخواست کرد که تلاش کند “انتخابات تقلبی” را علامت تجاری بگذارد.

  • دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می خواست عبارت “انتخابات تقلبی” را علامت تجاری بگذارد. پس از شکست وی در انتخابات سال 2020، بر اساس متنی که به تازگی منتشر شده از مصاحبه ای که دامادش جارد کوشنر با کمیته منتخب مجلس نمایندگان در مورد شورش کنگره انجام داده است.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، سمت چپ، و دامادش جرد کوشنر، در سمت راست، در یک تصویر ترکیبی.گتی ایماژ