ما مسابقاتی را که باید به راحتی می بردیم باختیم

در منطقه اول کنگره نیوهمپشایر، کریس پاپاس، نماینده دموکرات، کارولین لیویت، دستیار 25 ساله سخنگوی سابق کاخ سفید ترامپ را با 54 تا 46 درصد شکست داد.

نماینده دن کرنشاو از برخی از نامزدهای حزب جمهوری خواه که برای شرکت در انتخابات سال 2022 انتخاب شده بودند انتقاد کرد.

  • جمهوری خواهان امسال توانستند مجلس نمایندگان را تغییر دهند، اما اکثریت اندک آنها فقط خطرات انتخابات ریاست جمهوری 2024 را افزایش می دهد – زمانی که رای دهندگان ژن Z همچنان به بخش تأثیرگذارتری از رای دهندگان تبدیل خواهند شد.

    این نماینده 38 ساله کنگره به نشریه دو جمهوری خواه جوان که در انتخابات مقدماتی پیروز شدند تا به عنوان اعضای حزب خود عمل کنند، گفت: “ما در رقابت هایی که باید به راحتی پیروز می شدیم، شکست خوردیم. ما دو جوان 25 ساله را به عنوان نامزد خود انتخاب کردیم. این دیوانه وار است.” نامزدها

    در حالی که کرنشاو به سن نامزدها اشاره کرد و به برخی از شکست‌های حزب در سالی اشاره کرد که پیش‌بینی می‌کردند دستاوردهای قوی‌تری در کنگره داشته باشند، هیچ مدرک روشنی وجود ندارد که نشان دهد لیویت یا هاینز در رقابت‌های مربوطه به دلیل شکست آنها جوانی

    2 دسامبر: نماینده دن کرنشاو، از تگزاس، در یک کنفرانس خبری برای معرفی قانون اساسی آموزش کمونیسم در خارج از ساختمان کنگره ایالات متحده در روز پنجشنبه، 2 دسامبر 2021 شرکت می کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    وی افزود: مطمئنم آنها افراد خوبی هستند، اما حداکثر دو سال سابقه کار دارند، بنابراین در انتخابات عمومی مردم اینگونه می گویند که نه، ما آن را انتخاب نمی کنیم.

    رای دهندگان حزب جمهوری خواه کارولین لیویت 25 ساله و بو هاینز 27 ساله را در دو منطقه مهم مجلس نمایندگان معرفی کردند. هر دو باخت.

  • کرنشاو به پولیتیکو گفت: “ما دو جوان 25 ساله را به عنوان نامزد خود انتخاب کردیم.

  • چندین جوان آمریکایی حتی تصمیم گرفتند خودشان برای پست فدرال نامزد شوند، از جمله ماکسول الخاندرو فراست، نماینده منتخب دموکرات، نماینده ۲۵ ساله فلوریدیایی که ماه گذشته اولین عضو ژنرال Z انتخاب شده به کنگره شد.

    نماینده دن کرنشاو از تگزاس.تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images

    • با این حال، در مصاحبه اخیر با پولیتیکو، نماینده حزب جمهوری خواه دن کرنشاو از تگزاس گفت که حزب او در معرفی نامزدهای جوان تر در دو منطقه از رقابتی ترین ناحیه مجلس نمایندگان در کشور اشتباه کرده است.

      در انتخابات میان‌دوره‌ای 2022، ژنرال Z و رای‌دهندگان جوان هزاره مشتاق بودند تا قدرت سیاسی خود را منعطف کنند، و به طور عمده برای موضوعاتی که شامل استطاعت مالی دانشگاه، حقوق باروری و مسائل آب و هوایی بود، فشار می‌آوردند.

      امسال، Insider در مجموعه «قرمز، سفید و خاکستری»، پدیده‌ی ضدسالاری آمریکایی را بررسی کرده است، که شامل مقاله‌ای در مورد نامزدهای جوانی بود که به دنبال نامزدی بودند اما در طول مبارزات انتخاباتی خود با موانع نهادی مواجه شدند.

      و در ناحیه سیزدهمین کنگره کارولینای شمالی، سناتور ایالتی ویلی نیکل با چهار امتیاز (52 تا 48 درصد) از بو هاینز 27 ساله جمهوری خواه پیشی گرفت.

      با توجه به اینکه کنگره عمدتاً توسط قانونگذاران 50، 60 و 70 ساله تشکیل شده است، و رهبرانی مانند جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان در حال خروج از کالیفرنیا در 80 سالگی، تمایل زیادی برای بسیاری از جوانان آمریکایی برای تصاحب کرسی وجود داشته است. در تدوین خط مشی عمومی میز مذاکره هستند – اما آنها اغلب به دلیل کمبود پول یا عدم حمایت احزاب سیاسی دلسرد می شوند.