مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow گفت که مارجوری تیلور گرین با حمایت از کوین مک کارتی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان، وعده خود را زیر پا گذاشت.

هر دو از طرفداران سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. لیندل همچنین به دیلی بیست گفت که جمهوری خواهان مجلس باید از ترامپ سابق برای ریاست مجلس حمایت کنند، موقعیتی که مستلزم آن نیست که سرنشین عضو فعلی کنگره باشد.

مایک لیندل، مدیر اجرایی MyPillow گفت، مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری‌خواه، با حمایت از کوین مک‌کارتی، رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا برای ریاست مجلس، «قول خود را زیر پا گذاشت».

لیندل به دیلی بیست گفت که جمهوری خواهان باید از ترامپ به عنوان سخنران حمایت کنند.

لیندل روز پنجشنبه در پادکست راست افراطی Be Reasonable گفت: «من بسیار متعجبم که نام او را نمی‌برم اما مارجوری تیلور گرین است.

لیندل به دیلی بیست گفت: «این ناامید کننده است هر کسی که به سراغ مک کارتی رفت، زیرا ما برای دریافت خروجی متفاوت به ورودی متفاوتی نیاز داریم. “و این شامل مارجوری تیلور گرین می شود.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

قانونگذاران در مجلس نمایندگان آمریکا ۱۵ دور تاریخی را برای انتخاب مک کارتی به عنوان رئیس مجلس پشت سر گذاشتند.

کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، ماجری تیلور گرین (R-GA) منتخب را در مجلس نمایندگان در طی چهارمین روز انتخابات برای رئیس مجلس در ساختمان کنگره ایالات متحده در 06 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی در آغوش می گیرد.کوین دیچ/گتی ایماژ

  • اینسایدر قبلا گزارش داده بود که گرین، که سال گذشته از وظایف کمیته خود محروم شد، با مک کارتی قراردادی انجام داد تا در صورت برنده شدن او دوباره در کمیته های برجسته قرار گیرد.

    مارجوری تیلور گرین از پیشنهاد کوین مک کارتی برای ریاست مجلس حمایت کرد.

  • گرین اخیراً به دلیل عدم حمایت از مک کارتی علیه سایر اعضای برجسته حزب جمهوری خواه در حزب جمهوری خواه آزادی خواه به شدت انتقاد کرده است.

    کوین مک کارتی، رهبر جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا، ماجری تیلور گرین (R-GA) منتخب نماینده مجلس را در مجلس نمایندگان در طی چهارمین روز انتخابات برای رئیس مجلس در ساختمان کنگره ایالات متحده در 06 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی در آغوش می‌کشد.

    مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow گفت که گرین با این کار به قول خود عمل نکرد.