ماهی 776 پوندی هیولا صید شده در آلاباما رکورد مسابقات را شکست. صید را ببینید

AL.com گزارش داد که حدود 250 مایل دور از ساحل، میله و قرقره به برایان استوور تحویل داده شد – و خط شروع به کار کرد.

این ماهی توسط مقامات مسابقات وزن شد و به 776.4 پوند رسید. این نه تنها بزرگترین ماهی آخر هفته بود. این بزرگترین ماهی بود که در این مسابقات صید شده بود. این مسابقات بیش از 10 فوت طول داشت.

شولت به Orange Beach News گفت که این ماهی به بانک های مواد غذایی منطقه و سایر سازمان ها اهدا خواهد شد.

گاو دریایی “آواره” در نقطه “غیر معمول” ظاهر می شود – و در استرالیا هشدار می دهد



منبع

Shoults به Orange Beach News گفت: «ما بعد از آن زمان زیادی را صرف ماهیگیری نکردیم. وقتی بزرگ‌ترین موردی را که تا به حال گرفته‌اید می‌گیرید، به آن فکر می‌کنید و می‌گویید: خوب، آیا واقعاً یکی بزرگ‌تر را می‌گیرم یا فقط باید به خانه برگردیم؟ ما همین الان به خانه برگشتیم.»

استوور به AL.com گفت که قبلاً در کاستاریکا به ماهیگیری مارلین پرداخته بود و ماهی حدوداً 350 پوندی را به خانه آورد که فقط نصف اندازه رکورد جدید است.

موجودی عظیم با ظاهر ماقبل تاریخ در دریاچه کالیفرنیا مشاهده شد. نگاهی بیندازید – اگر جرات دارید

به گزارش AL.com، ماهی 776 پوندی برنده استوور نیز با یک جایزه بزرگ – 183000 دلار همراه بود.

چه هیولایی. عکس‌های PA نشان می‌دهد که ماهی‌گیر گربه‌ماهی بالقوه رکوردشکنی را صید می‌کند

پس از یک نبرد چهار و نیم ساعته با یک غول بزرگ در اعماق دریا، یک ماهیگیر در یکی از بزرگترین مارلین هایی که تا به حال در سواحل آلاباما صید شده بود – و یک رکورد جدید در مسابقات.

این ماهی در مسابقات رکورد شکنی کرد، اما رکورد دولتی را نشکست. به گزارش OutdoorAlabama.com، رکورد ایالتی متعلق به جینجر مایرز از سانست، لوئیزیانا است که در سال 2020 یک مارلین 851.9 پوندی فرود آمد.

مقامات می گویند که کوسه دختر 15 ساله ای را که در حال موج سواری در ساحل جرسی بود گاز گرفت

ساحل نارنجی در ساحل خلیج آلاباما، در حدود 55 مایلی جنوب شرقی موبایل قرار دارد.

شولتز به Orange Beach News گفت که تیم او از ماهی تن باله سیاه به عنوان طعمه برای گرفتن مارلین، یکی از تخصص های ماهیگیران در اعماق دریا، استفاده می کرد.

استوور به AL.com گفت: «در آن لحظه، همه احساس من را می‌دیدند. “آن چیز مانند دایناسور بود که از آب بیرون می آمد. سر بزرگ بود.»

در طول مسابقات ماهیگیری کلاسیک Orange Beach Billfish در 19 مه، برایان استوور، یک کمیسیونر شهرستان در جورجیا و تیم ماهیگیری “مولی” به رهبری کاپیتان جف شولتز، چیز بزرگی را قلاب کردند.